Ga naar inhoud

Lots85 : 26 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja, die datum is nog even onbekend. Waarschijnlijk word het 26 juni, alleen het is nog even afwachten of ze dan nog een 'overnachter' kunnen regelen. Anders ben ik de enige en dan is het niet rendabel qua personeel.
Nu heb ik dit vandaag op het werk aangegeven en mbt de zomervakantie is het niet erg handig. Ik werk namelijk in de zorg.
Ik maar me wel een klein beetje zorgen dat er misschien gezegd gaat worden dat ik het maar uit moet stellen tot na de zomer.
Alleen is dat voor mij weer niet handig omdat ik in november een maand naar indonesie ga, maar met backpack..

Weet iemand misschien hoe dat zit met je rechten op zo'n operatie? Mogen ze bepalen dat het uitgesteld moet worden?

Iedereen bedankt voor het enthousiasme, super leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehmm als het vergoed wordt is het op medische gronden, dus noodzaak, zou ik denken?

Misschien dat je na twee weken weer de werkvloer op kunt met aangepaste werkzaamheden, rapportages, artsenvisites, zorgplannen bij werken, misschien kun je het daar met je werkgever over hebben?

Heerlijk hè dat iedereen zo enthousiast is voor elkaar hier? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag het antwoord gekregen waar ik al bang voor was.. liever een andere keer ivm zomervakantie en dus veel personeel weg.
Nu kan ik ip wel in september gaan, alleen dat zit ik eind oktober met en backpack die ik niet tillen kan.
Dan was hun voorstel om het maar na mijn vakantie te doen, dus december. Maar dat is ook niet handig, want kerst en oud en nieuw.
Ik denk dat ik maar even goed moet gaan achterhalen wat mijn rechten zijn, want nog een half jaar rond lopen met deze nekklachten zie ik echt niet zitten.

Wel een beetje een domper, maar goed...
Mocht iemand nog wijze raad hebben... Graag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

FIJN dat je eindelijk de goedkeurig hebt! en dan komt dit... jeetje wat vervelend dat het niet helemaal vlekkeloos loopt.

Ik heb geen idee wat je rechten zijn eigenlijk.

Voel je er (n)iets voor om een consult bij een andere PC aan te vragen en misschien dat je daar wel zsm geholpen kunt worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het werk is gelukkig toch om.. Ze gaan zorgen dat ik gewoon mijn bvk kan krijgen,
Nu is het met de kliniek weer lastig om vast te leggen dat het 26 juni kan gebeuren..
Woensdag hoor ik of dat gaat lukken.
Ga misschien toch nog bij een andere kliniek kijken, hopen dat dat nog snel kan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend! weer afwachten dus... jeeetje je moet wel hele mooie boobs krijgen jij hebt zoveel moeten afwachten afwachten afwachten... zul je zien dat het straks allemaal waard is geweest! ofja straks, ik hoop natuurlijk binnenkort al!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu toch nog maar even 2 lijntjes meer uitgegooid, bij Bergmans en Boerhaave. Bedankt voor die tip Moeks!
Hopen dat het bij een van hun fijn voelt en het vlot kan..
Ik wil kleine boobies en ben ongeduldig! Haha :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja , en toen ik belde voor een consult af te spreken bij boerhave heb ik gelijk een optie op dd operatie datum genomen, dit ivm de zomer drukte. Dan weet je gelijk de datum als je belt en kan je na je consult direct door naar de consulente voor al je verdere vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja je gevoel doet een hoop he!
Ik heb eergisteren rond 20u gebeld (gelijk nadat ik jouw berichtje had gelezen) en vandaag na 15u een aantal keer in de middag.
Bij Bergman iemand aan de telefoon gehad die erg vriendelijk was... dus wie weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.