Ga naar inhoud

Pijn bij dual plane of achter spier


Aanbevolen berichten

Bij mij was dual plane ook erg pijnlijk, tot 10 dagen pijnstillers geslikt. Daarna was het verdraaglijk, niet echt pijn-pijn maar meer een zeurende pijn. Dit heeft nog aangehouden tot ruim 6 weken PO. Inmiddels kan ik alles weer en is het de pijn waard geweest, je moet er echt doorheen. Heb wel nog vaak last van de borstspier en mijn kracht is ook nog niet terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben 2 dagen geleden geholpen, duel plane, en pijn dat ik heb!!!

Lang leve de patacetamol en tramadol!!!! En nog heb ik best veel pijn. Zou niet weten hoe ik het zonder de pijnstillers zou moeten doen!!! Straks mag de tape er af en dan kan ik eindelijk zien waar ik het voor gedaan heb!!!

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook dual plane, geen pijn!! Alleen m'n drains deden zeer.

Ik heb alleen maandag en dinsdag pijnstillers ingenomen maar loop er nu al bij alsof er niks gebeurd is.

7 jaar geleden m'n eerste bv gehad ook dual plane en afgelopen maandag voor de 2e maal. Echt ik zou t zo nog 10x laten doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sinds gisteravond van die hele gemene steken in m'n rechterborst. Voor m'n gevoel is het m'n litteken, maar kan het eigenlijk niet zo goed plaatsen, omdat alles zo strak zit. Ik hoop op een beetje verlichting als de tape er straks af is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben nu 2 dagen PO en heb enorme steken in mijn borsten. Ik heb 390cc anatomisch dual plane, maar zoals ik hier vaker lees, mocht ik ooit voor een wissel gaan, ga ik ze voor de spier proberen te laten zetten, man wat een pijn! Ik heb naast de pijn in mijn borsten ook heel veel pijn in mijn rug, waardoor ik nergens lekker kan zitten/liggen/slapen enzo. Wat naar dit, ik hoor maar dat dit snel voorbij gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 4 dagen PO van dual plane en de meeste pijn waar ik last van heb zijn de littekens maar dat heb je denk ik met elke techniek van plaatsen, de dag van de operatie heb ik veel pijn gehad en de eerste dag PO een zwaar gevoel op de borst maar thats all. Ik had t veel pijnlijker verwacht en vind t dus erg meevallen.

Zo zie je maar dat t per persoon verschilt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook een tape dat eraf kan maar heb zo een kliniek bh die ik een maand moet aanhouden.. Ben er nog niet klaar voor om hem uit te doen want ik krijg hem sowieso niet meer aan.. Zo spannen dat dat doet!

Zo 1 had ik dus ook,vreselijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook dual plane, geen pijn!! Alleen m'n drains deden zeer. Ik heb alleen maandag en dinsdag pijnstillers ingenomen maar loop er nu al bij alsof er niks gebeurd is. 7 jaar geleden m'n eerste bv gehad ook dual plane en afgelopen maandag voor de 2e maal. Echt ik zou t zo nog 10x laten doen!!!

Jeu,wat een geluksvogel ben jij .!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ook ik heb ze dual plane.

Toen ik net wakker was en de rest van de dag nauwelijks pijn gehad, eenmaal in bed een paar uurtjes en toen de wekker ging voor de pijnstilling in te nemen had ik erg veel pijn dit heeft een dag aangehouden. Voor de rest vond ik de pijn goed te doen en zeker dragelijk.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.