Ga naar inhoud

Pijn bij dual plane of achter spier


Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb ook voor de spier gehad, zo goed als geen pijn. Alleen de eerste dag een beetje. Ben nu 5 dagen po en alweer aan het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het meer een spraakverwarring. Ze spreken snel over "achter" de spier maar volgens mij bestaat dit niet eens meer en is het altijd dual plane of anders voor de spier. Oh en over de narcose gesproken, dat is juist het fijnste van de hele operatie. Je wordt wakker gemaakt, maar lig zooooooo heerlijk te slapen, je wil nog doorslapen. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn, infuus voel je bijna niet en weg ben je.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het al voor me: een Happy Guppie! :51:



Ik zie het al voor me: een Happy Guppie! :51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat vast dat voor de spier het minst pijnlijk is maar hoe vergelijken dual en achter?

Pfff ogen dicht en op me af laten komen. Ook ik heb geen idee aan wat voor pijn ik me moet verwachten. Steken, een zeurende pijn met of zonder pieken,... En waar juist. Maar zal het pas weten binnen een kleine 3 weken. Dus ogen dicht en gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een domme vraag hoor maar weet iemand wat Dr. v Onselen accz kliniek doet?

ik begreep dual plane maar weet het niet zeker.

Super duidelijk filmpje trouwens!

Ik zie wel een beetje tegen de pijn op eerlijk gezegt,

maar weet wel dat ik me zo lam laat spuiten.

bedel werkelijk meteen om pijnstilling.

Maar dat is ook beetje mijn visie,. erger dan bevallen kan het vast niet zijn...(hoop ik haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen maar adviseren om ze voor de spier te laten plaatsen, maar dit kan alleen als je genoeg weefsel heb en natuurlijk of je pc het wil, maar daar kies je zelf voor. Als je voorkeur gaat naar voor de spier, zul je een pc moeten zoeken die die voorkeur ook heeft. Je herstel is veel korter en zeker als je veel sport is het een groter voordeel. Je hoort vaak dat je borsten onnatuurlijk mee bewegen zodra je je borstspieren aanspant. Zeker als je veel spieren heb. Bij dual plane wordt toch in een gezonde spier gesneden en dit zal ook moeten genezen. De keuze is aan jou. Ik ben zeer tevreden met mijn protheses en het herstel ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.