Ga naar inhoud

Pijn bij dual plane of achter spier


Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie reacties! Heb nog gevraagd maar voor de spier is (helaas) geen mogelijkheid wegens te weinig eigen weefsel. Het kan wel, maar dan zie je waarschijnlijk randen. Ik ga dus toch voor achter de spier (weet niet of dat op hetzelfde neerkomt als dual plane?). Het scheelt dat ik geen krachtoefeningen doe, alleen veel hardlopen dus hopelijk valt het mee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Volgens mij doen ze niet echt veel meer achter de spier. Tegenwoordig heet dat dual plane, heeft meer voordelen. Maar er wordt toch in gesneden en dat wilde ik liever niet. Ik doe ook aan hardlopen, maar vind het wel eng om weer te gaan beginnen. wil over twee weken weer gaan sporten, maar begin dan eerst maar even rustig met fietsen en flink doorwandelen .Belangrijk om een goede stevinge sport BH aan te schaffen voor we weer gaan rennen. :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG Snoesje! Wat erg dat je zoveel pijn hebt! Heerlijk idee.....ik ga over 3 weken bij dr van Onselen! Van een a cup

naar 300 cc dualplane. Ik verheug mij enorm dat ik boobies krijg maar als ik jou reactie lees en Vlinders verhaal krijg

ik echt de zenuwen. Bah....is het echt nodig om zoooooo veel pijn te hebben? En Vlinder als ik dan weer lees dat jij kiest om liever

nog een keer te moeten bevallen dan nog een keer een bv operatie.....dan wordt ik echt gillend gek! Erger als een bevalling?

Pffff.....er is geen weg meer terug en ik wil het ook heel graag maar wat zal ik blij zijn als die

6 weken voorbij zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag om 7u geopereerd ik heb 500cc gekregen achter de spier heb nog geen pijn alleen wat druk op mijn borsten. ik had super veel zenuwen het was mijnn eerste operatie en het is heel goed meegevallen heb tot nu toe nog geen pijnstiler moeten innemen. Misschien dat de verdoving nog wel werkt.

goeten kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG Snoesje! Wat erg dat je zoveel pijn hebt! Heerlijk idee.....ik ga over 3 weken bij dr van Onselen! Van een a cup

naar 300 cc dualplane. Ik verheug mij enorm dat ik boobies krijg maar als ik jou reactie lees en Vlinders verhaal krijg

ik echt de zenuwen. Bah....is het echt nodig om zoooooo veel pijn te hebben? En Vlinder als ik dan weer lees dat jij kiest om liever

nog een keer te moeten bevallen dan nog een keer een bv operatie.....dan wordt ik echt gillend gek! Erger als een bevalling?

Pffff.....er is geen weg meer terug en ik wil het ook heel graag maar wat zal ik blij zijn als die

6 weken voorbij zijn!

Geen zorgen maken,gwoon lekker over je heen laten komen,je ligt toch onder zeil!

De 1 heeft meer last dan de ander,ik misschien wel omdat mn borst spier al een taaie was,ik heb geen idee!!

na ja een bevalling is heel iets anders he,dus niet te vergelijken en ik wil niemand bang maken natuurlijk,dat al helemaal niet.

Maar ik wil alleen maar aangeven dat het dus wel kan ja,en ik vind ook dat dat gerust gezegd mag worden,want alleen softy verhalen schieten we niets mee op.

En weet je jij bent ook veel jonger dan ik,scheelt ook denk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee precies alleen softe verhalen heb je ook niets aan. Nu kan ik mijn in ieder geval

geestelijk voorbereiden en denk ik er zeker niet meer te makkelijk over.

Het is dus echt zo....wie mooi wil zijn moet pijn lijden....! Ik zal het gaan meemaken...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoes, heb je nu de goede pijnstillers? Ik hoop dat dat helpt en dat je nu minder pijn hebt!

Ik had van de kliniek diclofenac en paracetamol meegekregen, en dat werkt perfect. Maar ik slik nu niks meer, ik heb nauwelijks pijn.

Het is belangrijk dat je de goede pijnstillers hebt na de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoes, heb je nu de goede pijnstillers? Ik hoop dat dat helpt en dat je nu minder pijn hebt!

Ik had van de kliniek diclofenac en paracetamol meegekregen, en dat werkt perfect. Maar ik slik nu niks meer, ik heb nauwelijks pijn.

Het is belangrijk dat je de goede pijnstillers hebt na de operatie!

Heeft ze idd.. en heb ook een schema voor haar opgesteld..

Hoop alleen dat ze nog gebeld heeft voor de tramadol?? Dat heb ik niet meer van snoesje gehoord....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook dual plane en vond de pijn reuze meevallen. Heb 3 dagen pijnstillers geslikt. Ik vond de zwelling veel erger... ligt ook aan je pijngrens. Heeft niets te maken, met een watje zijn, voor iedereen is de pijngrens anders. Ik ben wel voor het advies van de arts of wat voor 'look' je mooi vindt. Bij mij was voor de spier geen optie ivm tenger postuur. Liever even pijn dan van die Victoria Beckham borsten: da is pas pijnlijk: als je elke morgen in de spiegel kijkt... :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijngrens....m ,nou tepelpiercing/bevalling........viel me allemaal meer mee dan dual plane........ :44:

Damn vlinder, wat het jij dan afgezien! Verschrikkelijk :)

Maar het is allemaal voor het goede doel he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook dual plane en vond de pijn reuze meevallen. Heb 3 dagen pijnstillers geslikt. Ik vond de zwelling veel erger... ligt ook aan je pijngrens. Heeft niets te maken, met een watje zijn, voor iedereen is de pijngrens anders. Ik ben wel voor het advies van de arts of wat voor 'look' je mooi vindt. Bij mij was voor de spier geen optie ivm tenger postuur. Liever even pijn dan van die Victoria Beckham borsten: da is pas pijnlijk: als je elke morgen in de spiegel kijkt... :152:

T ligt niet alleen aan de pijngrens ;)

Ook de manier van opereren, en de hoeveelheid vocht die je lichaam aanmaakt na de operatie, spelen een hele grote rol :)

Daarom heeft de een veel meer pijn dan de ander, al hadden ze een gelijke pijngrens.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog 1 Marianne, als je sommige meiden hoor, dan hebben wij echt geluk gehad! (Of een goede pc) B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

,( ben 40 plus)en als je daar in gaat snijden,zal dat wel pijnlijk zijn.

domme actie dus,hahaha. :97:

He, ik ben ook een 40+ hoor. Wij moeten dan toch juist taaier zijn? Kunnen meer hebben, ha ha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was dual plane ook erg pijnlijk, tot 10 dagen pijnstillers geslikt. Daarna was het verdraaglijk, niet echt pijn-pijn maar meer een zeurende pijn. Dit heeft nog aangehouden tot ruim 6 weken PO. Inmiddels kan ik alles weer en is het de pijn waard geweest, je moet er echt doorheen. Heb wel nog vaak last van de borstspier en mijn kracht is ook nog niet terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.