Ga naar inhoud

Pijn bij dual plane of achter spier


Aanbevolen berichten

Bij mij is het ook dual plane geplaatst. De eerste week was echt niet leuk :( Gelukkig heb ik veel geslapen en het dus niet de hele dagen bewust meegemaakt.. Ik weet wel dat ik soortgelijke uitspraken had als Vlinder, dat ik er nooit meer aan begin en dat ik het heb onderschat... Maar het gaat dan elke dag weer beter en later denk je er niet meer aan denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ze al 3 jaar en denk dr nog NET zo over,wil ik een wissel dan niet meer dual plane!

Maar ja,ik heb dan ook de ergste pijn ever gehad vergeleken met derest hier denk...haha,en dat terwijl ik een sportief lichaam heb,als ik t nog snap.

:93: :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerst 4 a 5 dagen alleen maar kunnen huilen van de pijn.

Vond het vreselijk en doe het ook zeker nooooit meer!!

Nu 12 dagen po en gaat echt al veel beter. Elke dag kan ik meer en heb ik minder pijn.

Verschil tussen helemaal onder de spier of half er onder weet ik niet... ik heb half er onder iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook dual plane geopereerd! Precies 2 wkn geleden vandaag... Behoorlijk pijnlijk de eerste 3 dagen zeker, maar dat weet je van tevoren en je doet het niet voor niets denk ik;-)?! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden!! En je houd er iets heel moois aan over....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy: doe ik zeker!! Ben super benieuwd, heb reeds alle voorbereidingen getroffen ;-)

@Vlinder: gelezen dat jij zo veel pijn gehad hebt bij dual plane? Denk je dat je evenveel pijn zou gehad hebben bij plaatsing achter de spier?
Dr. Visser haar voorkeur bij mij ging ook naar dual plane omdat ik heel smal ben 1m67 en 47 kg, zal haar morgen vragen of dit inderdaad het pijnlijkste is en hoe lang mijn ziekte verlof zal zijn.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achter de spier kan ook heftig zijn,maar dual plane is de vervelendste plaatsing naar mijn idee,omdat ze je spier losmaken,wist ik dat van te voren had ik gelijk nee gezegd,want ik had genoeg weefsel om vd spier te kunnen nemen,aaaaargh.

Tegen mij was toen enkel gezegd dat de pijn ietsje langer zou duren dan vd spier,na ja ,dat was HEUL VEUL meer pijn ,maar oke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk filmpje guppie,;)

Lees alleen hier ook weleens dat je bij dual plane een bredere spleet tussen je borsten krijgt.heb dat aan m'n pc gevraagd en hij zegt dat dat bij mij niet zo wordt om dat hij daar rekening mee heeft gehouden met breedte implantaten. Heb heel duidelijk gezegd dat ik geeeen tori spelling spleet wil. ( snelweg zeg maar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook dual plane geopereerd! Precies 2 wkn geleden vandaag... Behoorlijk pijnlijk de eerste 3 dagen zeker, maar dat weet je van tevoren en je doet het niet voor niets denk ik;-)?! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden!! En je houd er iets heel moois aan over....

kan best wezen ,maar als je niet eens kan lopen en bewegen en opstaan........dan piep je wel anders denk ik,dan heb je toch wel spijt dat je niet een andere plaatsing hebt gekozen.

(vooral omdat dat gewoon kon)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Happy,

Ik was inderdaad ook bang dat ze ver uit elkaar zouden gaan staan. Maar twee weken terug (6 weken po) schrok ik er juist van hoe dicht ze bij elkaar staan, juist omdat ik dat niet had verwacht. Maar ben er heel erg blij mee natuurlijk. Dus ook met dual-plane kun je een prachtig 'spleetje' krijgen ;-) (Mits de PC inderdaad goed heeft gekeken naar je lichaam).

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha fijn te horen Jennifer, heb ook echt wel vertrouwen maar ga soms weer twijfelen door bepaalde verhalen,ik zie dat jij E ook anatomisch en dual plane hebt gekregen. Ik krijg 310 van natrelle.hoe is bij jou het herstel verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logisch dat je soms twijfelt maar je kunt gerust vertrouwen hebben in je pc! Die raadt je dat niet voor niets aan :-). Heb inderdaad ook dual plane en een anatomische prothese gekregen. Ook het aantal cc's ligt dicht in de buurt bij wat jij krijgt: 300 namelijk. Maar verschillende merken, ik heb mentor (high profile: 5,6cm), dus dat maakt het moeilijk vergelijken. Je mag altijd even mijn foto's bekijken als je wilt! (Moet je me wel even toevoegen :-)).Het herstel is perfect gegaan. Natuurlijk is de pijn iets waar je even doorheen moet. Het kan vrij heftig zijn maar nu ik erop terug kijk heb ik zeker geen spijt! Ben nu 8 weken po en nog steeds wel wat pijntjes maar ach, het is ook een hele operatie dus dat is niet meer dan normaal denk ik.Liefs X

Anatomische protheseS natuurlijk ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.