cupc

maattabel mentor rond en anatomisch

Recommended Posts

Hier deze in het engels met je laptop zo vertaald evt.

Ik word 18 april geopereerd na 10 jaar de eurosilicone gedragen te hebben met 275 cc klein c cupje..stap ik nu over na de mentor prothese maat weten ze nog niet helemaal. .ongeveer 400 cc..Grote c cup zeggen ze..Misschien nog meer mensen die 400cc mentor hebben..En welke cup maat is daar uit gekome

Ik heb 375 en 400 en zit op een 75E/70F cup. Ook mentor prothese met high profile en dual plane gezet. 

Dames, bedenk jullie wel, dat zowel voorsituatie (dus cupmaat voordat je voor je bv ging/gaat, inclusief de omtrek van je bh!!) belangrijk is. Daarnaast is je postuur een hele grote factor, die meespeelt in het resultaat.
Probeer dus niet puur af te gaan op het aantal cc, ook al noem je het profile :)

xx BB

Ik ben 1.69 en weeg 66 kilo..Dus mager ben ik.niet...heb een omvang van 75 cm en heb nou protheses achter me spier..Van 275 cc

Dual plane is half achter de spier. Zelf ben ik slank. 1.68 en rond de 60kg. Mijn voorsituatie was een slappe A na 2 zwangerschappen 

Euhm. Ik ben 1.70m weeg 57kg. Voorsituatie 70a. 425cc mentor rond high profile duale plane geplaatst en nu 70G

Kijk, dit is bijvoorbeeld leuk om even het verschil mee aan te geven.
Ik ben 1.69, weeg 67 kilo. Voorsituatie een 70b. 450 mentor rond high profile, voor de spier en nu een 70F/G (afhankelijk van het merk bh)
Die 10 kilo verschil, dat mijn postuur veranderd tov dat van pammetje, maakt een hele cupmaat verschil uit!

• Upvote 1

Heb jij soms een album waar ik mag kijken ? Ik ben juli aan de beurt maar waarschijnlijk ook 450 voor

de spier. Ik ben 1,65 en 68-70 kg schommel ik

meestal dus benieuwd na jou 

ja hoor, ik ga je even toevoegen. De laatste foto's zijn van 4 jaar po.. In juni volgen die van 5 jaar po :)