Ga naar inhoud

yessie : 27 februari 2013 : Dr. Valeriano Celia : Clinica aesthetica


Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Question!!

Volgende week zaterdag heb ik verjaardagsfeest in de kroeg van mn bff ;)

Ik ben dan bijna (op 4 dagen na) 4 weken PO. Van mn pc mocht ik na 4 weken kliniek bh met band een gewone sport bh aan en af en toe een echte bh.

Op t feestje wil ik dus eigenlijk een echte bh aan...

Doen? Of niet? Het zijn maar paar uurtjes en wild dansen etc gaat toch nog niet echt omdat ze dat niet fijn vinden de boobs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten best op hun plek. Check mn laatste foto. Heb die bh vandaag gekocht..

Het de band van kliniek bh nog om nu en die kan ik super strak doen want mn boobs zitten er gewoon onder..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morning!

Vandaag 4 wkn po en mag weer auto rijden en fietsen..

Maar mag natuurlijk mijn zoontje van 3 nog niet de fiets op en af tillen..

Iemand tips??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wondertiet is ongeduldig en wilt fietsen!!!!

K kan mn zoon nu wel beetje tillen als hij mee springt.

Maar hij is ziek dus zit nog steeds in huissss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

als ik je verhaal zo lees, zie ik mezelf hier wat in.
Ook al van mijn 16 jaar verlang ik naar mooie borsten maar heb deze nog steeds niet :-(
Ondertussen van twee dochters bevallen en in juli is het eindelijk mijn beurt!!!

Ik vertrek ook van een AA (wel 70 omtrek) en krijg 300cc (ze krijgt er echt niet meer in zegt ze) dual plane geplaatst.

Op welke maat komt jij nu uit? Tevreden over het resultaat?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yessie,

heb vanmiddag even je foto's zitten bekijken en vind je borsten zoooo mooi geworden dat ik benieuwd was naar de rest van je verhaal. afgelopen weken wel eens een verhala van je lang zien komen maar nog niet zo grondig gelezen als nu:P haha

hebben ze er 225cc in gestopt of was het een typefout en moest het 325cc zijn?

bij mij gaat er mogelijk niet meer in passen dan 250cc. was bang dat ik dan niet op volle C cup uit zo komen, maar jou borsten vind ik prachtig en ook een C cup:) toch?

ben zo jaloers op jou borsten en dat je het allemaal al achter de rug hebt. ik moet nog mijn afspraak plannen, zojuist de rekening binnen gehad die ik moet betalen en daarna kan ik een datum afspreken. maar ineens durf ik niet meer:s had ik vorig jaar nou ook al. :97:

ik denk dat ik gewoon maar heel vaak naar jou borsten moet kijken (oh help nu klink ik als een stalker? :93: )

heb jij ook ooit die zenuwen gehad van : aaaaargghh moet ik het nou wel doen? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.