Ga naar inhoud

yessie : 27 februari 2013 : Dr. Valeriano Celia : Clinica aesthetica


Aanbevolen berichten

Vandaag had ik dan mijn consult in amsterdam, twee weken geleden voor niets naar Brussel gereden omdat de arts een ongeluk had gehad.

Het kantoor zat aan de singel in amsterdam en waren dus kwartier te laat ondanks we een half uur eerder waren vertrokken... ik hou van amsterdam, maar verkeer en parkeren is een ramp!

De assistent arts (geloof ik) was een erg aardige Belgische vrouw, legde alles goed uit en luisterde naar mijn wensen. Had een heel goed gevoel bij haar.

We zijn tot een besluit gekomen dat ik 330 cc anatomische protheses krijg half onder de spier.

Ik heb bijna geen eigen weefsel.

Zelf had ik 300 tot 350 cc in mijn hoofd, dus ik ben blij met het besluit.

Bij thuiskomst gelijk gebeld met het kantoor in België en een afspraak gemaakt.

Zo snel mogelijk nemen ze daar héél letterlijk want ik mag al over 19 dagen!!!!

Ik ben zoooo blij en bang en emotioneel en blij en blij en blij hahaha.

Ik moet trouwens bloed laten prikken en een hartfilmpje laten maken, is dat bij iedere kliniek zo?

Groetjes yessie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je BB!

Ik heb nu al zenuwen. Hoop dat ik een beetje aardig blijf de komende 19 dagen hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha idd.

Nog 18 dagen! Mn maag draait zich 100 X om bij het idee alleen al.

Genoeg te doen gelukkig komende 2 weken...

Nu ff weekendje carnavallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, snel zeg, spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piepke ja op de site staat dat ze daar mee werken. En mn vriend is zeker een blijvertje hihi ;)

:43:

De assistent arts (geloof ik) was een erg aardige Belgische vrouw, legde alles goed uit en luisterde naar mijn wensen. Had een heel goed gevoel bij haar.

We zijn tot een besluit gekomen dat ik 330 cc anatomische protheses krijg half onder de spier.

Ik heb bijna geen eigen weefsel.

Zelf had ik 300 tot 350 cc in mijn hoofd, dus ik ben blij met het besluit.

Bij thuiskomst gelijk gebeld met het kantoor in België en een afspraak gemaakt.

Fijn dat je consult zo fijn aanvoelde. Wie gaat je chirurg worden, heb je daar een idee van? :17: *oepssss ik lees het al in de titel* ;)

Zo snel mogelijk nemen ze daar héél letterlijk want ik mag al over 19 dagen!!!!

Dat is inderdaad een vlotte afhandeling ;)

Ik ben zoooo blij en bang en emotioneel en blij en blij en blij hahaha.

Ik moet trouwens bloed laten prikken en een hartfilmpje laten maken, is dat bij iedere kliniek zo?

Nee... maar ik vind het wel heel goed van ze dat ze dit vooraf laten doen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee... maar ik vind het wel heel goed van ze dat ze dit vooraf laten doen :35:

Ik vind het ook geen probleem. Ben alleen bang van bloedprikken hahaha.

Met alles wat ik doe denk ik nu.... dat is de laatste x met kleine borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaaaa zenuwen!!!

Nog maar 11 dagen!!!

Ben nog wel bang dat het om één of andere reden opeens niet door kan gaan, zou blij zijn als maandag of dinsdag het geld over gemaakt kan worden.

Heb nog een foto gepost gister in mn album, boobloze bikini, oooooh wat heb ik een zin in de zomer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps, ik zie een schrijf fout in mijn titel, het moet valeriano zijn ipv valerians, hoe kan ik dat aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste nachtmerries gehad...

Hartfilmpje kon niet op tijd dus operatie ging niet door... pffff zal blij zijn als alles achter de rug is.

Rot zenuwen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoee heb mijn tijdstip door gekregen.

Moet om 11 uur in de kliniek zijn. Blij mee!

Nog 6 dagen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker mooie tijd. Moet 3 uur in de auto zitten dus kunnen normale tijd van huis!

Ben vreselijk zenuwachtig, wil hele dag huilen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is fijn je hoeft niet heel gek vroeg op te staan ;)

Al hoop ik aan de ene kant dat ik als eerste mag,alleen dan kan ik de kids niet meer zien van te voren.

Aan de andere kant wil ik wel later maar dan ook weer zo laat thuis :( Ik moet nog 4week wachten voordat ik m'n tijd weet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij vertrekken om half 8 en zijn waarschijnlijk rond 6 uur weer thuis, als alles mee zit.

'S avonds de kindjes knuffelen want die zijn dan nog niet wakker denk ik. Uitslaap kids hahaha.

En om 4 uur 's nachts sta ik op om iets te eten want ik kan echt niet een hele dag zonder eten!

Gaat de narcose altijd met een prik? Volgens mijn vriend is een kapje minder eng.

Je moet nog lang wachten rosanne, kon het niet eerder dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lange dag is het dan he.. Owh heerlijk uitslaap kids,m'n zoon die slaapt net zolang tot m'n man z'n wekker gaat als wij blijven liggen blijft hij ook liggen.

Me dochter van 7,5mnd word om 7u wakker voor de fles,maar die krijgt eerst broodje en om 8u pas fles... Haha past beter in m'n ritme..

Nou ik zit met hulp thuis..die kon niet eerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja dan houd het op. Gelukkig nog wel voor de zomer!

Op welke cup ga je uitkomen denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor! Ben benieuwd.

Ik hoop een D. We zullen zien, meer dan 330 cc ging niet lukken zeiden ze oMdat ik geen eigen weefsel heb bijna.

Ach ben allang blij dat er straks wat zit hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Yessie, heel veel succes morgen. Ik zal aan je denken en ben erg benieuwd naar je verslag en foto's. Succes!!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.