Ga naar inhoud

yessie : 27 februari 2013 : Dr. Valeriano Celia : Clinica aesthetica


Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel. Tijd is verzet naar 9 uur... dus lekker vroeg!

Gaan om half 6 rijden.. zo maar naar bed.

Zodra ik weer bij kennis ben laat ik wat horen van me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mn badjas en sexy operatiekamer string aan het wachten op pc...

Tot vanmiddag/vanavond! !! Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden. Zit in auto. Begin beetje bij te komen.

Het is gelukt. 225 cc paste perfect.

Ze gingen ook probere. Meer symetrie te maken.

Anesthesist was super tof en ik kreeg een roesje.. kon dus zelf ademen.

Hij haf me een super lekkere mojito cocktail door mn infuus en daar werd ik wel blij van.

Ik vtoeg nog of ik ging zonnebanken omdat die grote lampen op we werden gezet...

Voel me nu wel okay. Beetje vaag nog en kan hele.aal niets. Bijna thuis.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poging tot slapen doen... voor iig 2 uurtjes dan mag ik de pcm weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wakker omdat mn kussens niet meer goed lagen. Wat gek dat je dan niets zelfstandig kan.

Vriendje heeft geholpen nu weer verder slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd. Fijn dat alles goed is gegaan, nu herstellen en dan alleen nog maar genieten!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net gezien en moest huilen van blijdschap. Ik vind ze nu al mooi ookal zitten ze nog hoog natuurlijk haha.

Douchen was geen succes. Werd misselijk weer.

Nu op bed met chips (moest van kliniek) en heb een rugsteun van de thuiszorg gekregen waar ik heeeeel blij mee ben.

Zo extra zware pijnstillers halen. Dan hoop ik dat het wat dragelijker word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yessie...proficiat met je boobies :125:

Wat naar dat je zoveel pijn hebt. Zijn ze voor of achter de borstspier geplaatst?

Achter de borstspier is veel pijnlijker dan voor.

Daarom ben ik al blij dat ze bij mij voor de spier geplaatst worden.

Succes met het herstel hé meisje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cinneke ik heb dual plain dus half er achter.

Vind de pijn echt erg. Maar toen ik ze zag vandaag wist ik waar ik het voor deed!

Ze zijn prachtig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En trouwens, goede keus achter de borstspier!!! Wel veel pijnlijker, maar het eindresultaat is veel mooier, natuurlijker en je hebt er veel langer wat aan!

Super stoer dat je toch gaat voor dual plain terwijl je weet dat het meer pijn gaat zijn!

:105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@

En trouwens, goede keus achter de borstspier!!! Wel veel pijnlijker, maar het eindresultaat is veel mooier, natuurlijker en je hebt er veel langer wat aan!Super stoer dat je toch gaat voor dual plain terwijl je weet dat het meer pijn gaat zijn! :105:

Sorry vind het berichtje beetje kort door de bocht. Het is niet altijd mooier en natuurlijk. Voor de spier kan ook heel mooi en natuurlijk eruitzien...

Maar ontopic!

Fijn dat je er zo blij mee bent :)

dan weet je waar je het voor doen en kan je misschien wat meer door de pijn heen bijten!Succes met herstellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval was dual plain wel mooier omdat ik bijna geen eigen weefsel had.

Ik ga proberen morgen mijn operatie verslag te schrijven. Voel me nu nog niet goed genoeg daarvoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*operatie verslag*

Woensdag 27 februari was D-Day! Om 05:00 uur op en om 05:30 in de auto naar brussel.

Heb tot de grens zelf gereden en daarna mn briend laten rijden want ik ben betrr in de route zoeken dan hij hehehe.

Om 09:00 uur staan we voor de deur van de kliniek.

Trillend van de zenuwen nemen we plaats in de wachtkamer.

Al snel worden we geroepen. Ik had alle centjes in mn portemonnee en was dus even rijk vrouw ;)

Na betaald te hebben en nog wat uitleg te hebben gehad moeten we nog even terug naar de wachtkamer. Van alle zenuwen begin ik te huilen.. zo bang voor de operatie!

We worden weer gehaald en naar een moooe kamer gebracht. Daar kleed ik me om. Een sexy papieren string en een badjas.

Na ruim een half uur wachten komt eindelijk de chirurg.

Hij tekent wat leuke dingen op mn borsten en maakt foto's voor in zn album ;)

Ik krijg te horen dat het via de tepel gaat omdat mijn borsten zo ongelijk zijn. Hij gaat 1 kant dus los maken om ze gelijk te krijgen.

Hier schrik ik van want dat had ik niet zien aan komen.

Daarna komt de anesthesist. Een engels pratende man van ongeveer 30 a 33 jaar.

Hij smeert mn boobs vol jodium en ik mag op een relaxte stoel gaan liggen.

Hij verteld me dat hij me een lekkere mojito gaat geven door het infuus en dat ik niets voel van de operatie en later ook niets meer weet. Opeens ben ik chill... had me zo druk gemaakt over de narcose en nu blijk ik gewoon een roesje te krijgen!! In het engels gezellig aan het kletsen en opeens komt de chirurg binnen met een blauw met rood hoofdkapje. Ik lig dubbel van het lachen. Hij zet twee grote lampen op me en ik zeg.. ooh ik wist niet dat ik ging zonnebanken..

Ik word wakker in de auto en eet een hamburger.

Ik word weer wakker in de auto en moet plassen. Stoppen bij de pomp en mijn vriend moet me helpen. Ik moet huilen.

Ik word wakker in mijn bed. Snap er helemaal niets van en heb veel pijn.

De volgende ochtend komt mijn moeder. Ik heb bijna niet geslapen en heb veel pijn.

Ik vertel haar over de operatie. Ze zegt dat ik het al 3 keer heb verteld....

Ik heb zoveel pijn. Moet steeds huilen en heb mega spijt.

Nu 3 dagen po, het gaat overdag wat beter.. pijnstillers om de 4 uur en vandaag lekker in bad geweest.

Als ik mijn mooie borsten zie weet ik waar ik het voor doe.

De nachten zijn zwaar. Heb erge rugpijn en slaap hooguit 2 a 3 uurtjes.

Maarrrr dit gaat voorbij... en straks ben ik super gelukkig met mijn mooie Boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.