Ga naar inhoud

yessie : 27 februari 2013 : Dr. Valeriano Celia : Clinica aesthetica


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is yessie, ben 28 jaar en heb 2 kids... en eindelijk komt mijn grooooootste wens uit..... ik krijg borsten!!

Vanaf mijn pubertijd wou ik ze al, maar heb nooit het geld gehad.. nu heb ik een super lieve vriend die inziet hoe belangrijk het is voor mij, heeft hij aangeboden alles te betalen.

As donderdag heb ik een consult in brussel, en hopelijk heel snel de operatie, ik kan niet meer wachten!!

Groetjes yessie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ga naar clinica aesthetica, mijn vriend had de groupon bon gekocht zonder dat ik het wist..

Heb veel gegoogld maar niets slechts gevonden gelukkig!

Ik hoop op een volle c cup, maar ik heb geen idee of het kan.

Ben iig al op van de zenuwen en het idee dat ik straks eindelijk borsten heb.... pffff...... word nu al emotioneel hahahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, het is een raar gevoel om te beseffen dat je droom uitkomt en je mooie borsten zal hebben!

Maar geloof me, je bent het snel gewoon en ik zou het niet meer anders willen !

Weet je al of je ronde of anatomische wil ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk anatomisch.

sowieso half onder mn spier, dat vind ik het mooiste..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, super tof dat je vriend alles betaalt !! That's a keeper ;-)

hahha OMG! :45:

Gefeliciteerd met je voornemen om boobies aan te schaffen ( haha duh.. klinkt wel errug plat ;) )

En gefelciteerd met zo een lieve vriend!!

Clinica Aesthetica..werken ze met anatomische prothesen dat je weet?

Fijn datje voor jezelf al erachter bent wat je mooi vind :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piepke ja op de site staat dat ze daar mee werken.

En mn vriend is zeker een blijvertje hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kyramy ik krijg van groupon mailtjes met aanbiedingen die kan je kopen.

echt van alles en nog wat!

nu was er dus een bon van 50 euro voor een korting van 600 euro bij clinica aesthetica.

mijn vriend heeft die bon gekocht voor mij. dus nu krijg ik 600 euro korting op de bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met nog drie kwartier te rijden (we hadden al twee uur gehad) naar brussel voor mijn intake, werd ik gebeld dat de arts een ongeluk had gehad en alle afspraken afzegde voor vandaag...

Emo muts die ik ben barste dus in janken uit :(

Mag nu 8 feb om half elf in amsterdam komen, das twee uur heen en weer ipv zes uur!

Vind het echt zwaar balen en ben verdrietig :(

Nog een uur rijden dan zijn we weer thuis.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo yessie,

Dat is zeker een flinke tegenvaller zeg, zeker als je al zo ver onderweg was. Nu weer twee weken wachten, maar ook deze zijn hopelijk snel voorbij voor jou. Kun je je er weer naartoe leven.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie! ik was echt zoooo verdrietig.. komt ook omdat ik echt kapot ging van de zenuwen.

gelukkig niets ernstigs met de arts!

ik ga mezelf goed inlezen de komende twee weken, dan weet ik precies wat ik wil als we naar de arts gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen heb ik eindelijk mijn intake.

Natuurlijk zenuwachtig haha.

Ik heb al aardig wat tips verzameld en weet ook goed wat ik wil

Ik wil ongeveer 400 a 450 cc protheses maar stel nou dat de arts dat niet voorstelt. Ik lees hier vaak dat jullie bij 2 a 3 verschillende artsen op gesprek gaan maar ik kan dat niet doen aangezien ik de groepon bon heb van die kliniek.

Gister nog eens zitten rekenen ik heb nu een ondermaat van 75 cm en op mn "borsten" 82 cm.

Ik wil op een mooie C cup komen, dus dan moet ik op zo'n 88 a 90 cm komen.

Maar er zijn schijnbaar ook nog verschillende protheses en hoe weet ik nou of ik echt een C cup krijg?

Ik krijg wat van die rot zenuwen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

spannend morgen je eerste consult.

ik denk dat je gewoon op het advies van de pc moet afgaan maar daarbij wel heel duidelijk maken wat je ervan verwacht.

dus groote, vorm, volume enz enz. neem anders wat voorbeeld foto's mee?

ik ben 4 feb bij velthuis geweest en vertrouw de arts is het oordeel met aantal cc enz.

wat ik iig heb geleerd op het forum is niet alleen naar cc's te kijken,want dit valt bij iedereen anders

heel veel plezier morgen, en laat je weten hoe het geweest is?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ten eerste moet je weten wat je wilt.. Wil je zeker weten een C-cup??

Er bestaan nogal wat misvattingen over wat nou een C een D of een E is.. Ik dacht vroeger dat een F ENORM was, dus ik vroeg een D tijdens mijn consult. Ben ik ff blij dat ik een foto meegenomen had van wat ik wilde.. want mijn borsten lijken op die foto, maar het is dus geen D cup....

Bedenk je dus goed, je hebt maar 1 kans :)

De pc kan meestal goed inschatten welke prothese je moet hebben voor het resultaat dat je hem laat zien. Als je zegt dat je een C wilt en dat blijkt toch wat klein te zijn naderhand... dan zit je met de gebakken peren....

Heel veel succes morgen en wees gewoon duidelijk in wat je wilt :) dan komt het vast wel goed!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 2 bh's gekocht een C en een D maar vond D te groot.

Ik laat het morgen gewoon op me af komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intake net gehad.

Hele aardige vrouw.

Ik krijg anatomische protheses 330 cc. Dan kom ik op een mooie volle C.

Nu bellen voor de operatie afspraak te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Yessie, hopelijk hoef je niet al te lang te wachten voor je operatie. Het aftellen kan beginnen! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.