Ga naar inhoud

Andrea28: 31 januari 2013: Dr. Plovier: Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hoi hoi, nog even een update. Ik ben net op controle geweest. Dr. Plovier was erg tevreden over het resultaat en alles zag er goed uit. Hij heeft goed gevoeld en gekeken en was ervan overtuigd dat alles goed op zijn plek zit.

Ik heb nog steeds pijnklachten op de plaats waar eerst de ontsteking zat, maar Plovier is ervan overtuigd dat dit tijd nodig heeft en dat het over zal gaan met de tijd.

Hij liet me de foto's van voor de bv zien en ik moest er wel om lachen, zat ik weer te zeuren over niet genoeg vulling, terwijl ik echt theezakjes had! Als ik meer vulling wil moet ik kiezen voor 900cc anders heeft het geen nut zegt hij. Nou, ik denk dat ik zo maar tevreden moet zijn met wat ik heb, het ziet er 100 keer beter uit dan tevoren!

Nu nog hopen dat de pijn minder wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt, hoe het voor de operatie was vergeten we zo snel! Je moet soms echt even naar de voor- foto's kijken om te realiseren dat er ook een leven was voor onze chirurg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het hem idd he :45:

Nu passen ze niet in 1 hand en bij mij was het zo dat ze voor de operatie wel twee keer in 1 hand pasten, alleen wist ik dat niet meer, totdat mijn man het zei hahaha

Het wennen gaat veel te snel, en ja.. dan krijg je het 'kleine-tieten-syndroom' en als dat te lang duurt ga je naar de pc terug :45:

Sorry, ik draaf weer door :D

Fijn dat alles goed is Andrea, maar wat vreemd dat je nog steeds pijn hebt! Waar zit dat precies in je borst eigenlijk? Kun je dat uitleggen?

Is die pijn wel minder geworden sinds je de AB achter de rug had?

(sorry, BB heeft weer veel vragen...)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB, geeft niet hoor al die vragen ;)

Het is eigenlijk nog wel dezelfde pijn als voor de AB. De pijn zit bij mijn rechterborst en dan precies naast mijn borstbeen onder de prothese. Ik denk zelf dat het de aanhechting van de borstspier is. Plovier zegt dat het wel minder moet worden met de tijd.... Daar hopen we dan maar op ;).

Ja, en dat kleine-tieten-syndroom is idd besmettelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. heb je er overdag evenveel last van als 's nachts??

Als je nou bijvoorbeeld vooral 's ochtends meer last zou hebben he.. zou je dan niet iets tussen je borsten kunnen leggen gedurende de nacht, zodat ze wat uit elkaar gehouden worden??

Misschien staat er gewoon veel druk op je aanhechting van de borstspier en niet dat je dan symnastia krijgt hoor, niet meteen schrikken, maar stel nou dat als je het het 's nachts al wat de druk eraf kunt halen... Misschien dat het dan sneller 'heelt' ?? Tis maar een idee....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er vooral last van als er druk op komt. Bukken is een drama, dan hou ik mijn voorgevel vast. Ook hoesten, niezen, rennen etc geeft pijnklachten. Ik slaap nu s'nachts zonder bh sinds een weekje ofzo en dan gaat op zich wel. Hoewel als ik mij omdraai dan hou ik ook mijn gevel vast haha. Maar ik heb dus overdag meer last dan s'nachts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er vooral last van als er druk op komt. Bukken is een drama, dan hou ik mijn voorgevel vast. Ook hoesten, niezen, rennen etc geeft pijnklachten. Ik slaap nu s'nachts zonder bh sinds een weekje ofzo en dan gaat op zich wel. Hoewel als ik mij omdraai dan hou ik ook mijn gevel vast haha. Maar ik heb dus overdag meer last dan s'nachts.

Hoi meis,

Ik herken me hier helemaal in, ik had precies hetzelfde!

Ben zelf bh's gaan dragen die laag uitgesneden zijn tussen de borsten

en afgewisseld met een bh zonder beugel. En die hielp heel goed bij mij.

De pijn kwam bij mij van mn borstspier die heel erg uitgerekt werd

door de grote prothese, dus naar voren bukken, hoesten, rennen enz is daardoor extra pijnlijk omdat je dan je borstspier aanspant ;)

na een paar maanden is de spier voldoende opgerekt en toen was het beter :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het herkent! Het is altijd zo lastig uitleggen! Het gekke is dat ik het te herken van mijn eerste bv, en nu maar aan 1 borst. Maar goed, iedere borst herstelt op zijn eigen tempo en geduld schijnt het sleutelwoord te zijn. Ik wil nog wel op zoek naar bh's met een lage beugel in het midden, maar dat is ook nog lastig en idd draag ik nog regelmatig een sportbh die zit toch lekkerste!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook niet eerder gelezen of gehoord en ook niet herkend van mijn eerste bv, dus ik ben blij dat iemand het herkend :)

Het aparte vind ik ook dat de borst die "genezen" is de spier sterk aanspant en dan de prothese opzij drukt en de borst die nog pijn doet de spier eigenlijk amper werkt, die kan ik met veel moeite aanspannen en drukt de prothese niet opzij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz... spier verder ingescheurd waardoor hij dus moeilijker kracht kan zetten en waardoor hij ook minder impact heeft op de prothese?

Zou er anders geen enkele logische verklaring voor kunnen vinden.

Weet je wat ik zo raar vind bij mij, ik kan aanspannen wat ik wil, er beweegt niks :17: Sorry dat ik nu over mezelf begin, maar moest er aan denken door je verhaal :45:

Hoop dat je snel van je pijnklachten af bent :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.