Ga naar inhoud

Andrea28: 31 januari 2013: Dr. Plovier: Beclinic


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Omdat mijn borstspieren nooit helemaal naar wens zijn hersteld gaat dr. Plovier de spier opnieuw losmaken in de hoop dat die daarna beter hersteld. Vermoedelijk is hij te strak aangegroeid waardoor ik klachten blijf houden bij aanspanning van de borstspier.

Vanaf het begin was ik ook niet helemaal tevreden over het resultaat, dus toen ik toch opnieuw onder narcose zou moeten voor de herstel had ik bedacht dat ik dan ook gelijk nieuwe protheses wil. Ik wil graag wat meer projectie en bolling van boven. Wat het volume gaat worden weet ik nog niet, want de prothesewissel is enkel via de mail besproken, het consult is dan op de dag zelf. Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meis,

Als je wat foto's mee neem naar Plovier dan komt het vast goed met die bolling en projectie ;)

Ik zie dat je nu 400cc medium profile heb,

dus waarschijnlijk wil je wel naar very high profiel denk? :)

Wil je daarnaast ook echt een paar cupmaten groter?

100-200cc meer? Of heb je daar nog niet overnagedacht? ;)

Wordt de operatie vergoed trouwens?

Je gaf aan dat je veel last had doordat de spier te strak was vastgegroeid, hoe bedoel je dat precies, wat gebeurd er / wat voel je?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De herstel wordt vergoed, alleen de protheses moet ik zelf betalen, maar is goedkoper dan een borstvergroting.

Ik denk dat ik voor het gewenste resultaat idd wel 100-200 cc groter moet gaan en een high profile of misschien wel very high profile nodig heb. Ik laat het aan Plovier over, ik heb nu een paar mooie voorbeeldfotos, daar kan hij vast wat mee. Het enige waar ik bang voor ben is dat hij weer begint over de tepellift, deze wilde ik toen niet en nu nog steeds niet ;). Ik heb mijn foto's in het album staan hier online.

Nu heb ik maat 75D/E. Ik heb geen specifieke maat in gedachten, maar zou liever niet groter dan F willen, anders wordt bh's kopen zo lastig denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wouw weer een top service van Plovier.!

Als je Plovier niet vrij 'z'n gang' wil laten gaan ;)

(je gaf aan niet groter te willen dan een bepaalde cup of niet meer dan een bepaald aantal cc erbij wil hebben)

dan moet je dat wel ff aangeven heh bij Plovier, max 500-600cc ofzo ;)

Jij kan denken deze meid op de foto heeft een D cup maar silicone boobs zijn in cupmaten toch wat anders dan echte boobs, vaak heb je bij silicone boobs wel een cupmaat of twee groter nodig.

Dus dan zien je boobs eruit als een C cup maar je draagt een E cup bh, snap je?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je niet angstig Andrea, dat het resultaat niet wordt zoals het hoort omdat je de tepellift niet wil, terwijl dit wel het advies is?

Je wil bovenin meer vulling, dus je gaat een hogere borst krijgen, daarmee komen je tepels in verhouding ook lager op je borst te staan..lager als dat ze nu staan ( puur door de verhouding, je tepel zakt niet echt lager, maar de afstand tepel/bovenrand borst wordt wel groter)

Ik heb het volgens mij al eens eerder gezegd, maar ik zou persoonlijk ook echt voor de tepellift kiezen.

Ik ben zoooo bang dat je dadelijk de vorm borst hebt die je wil, maar dat de tepelstand dan roet in het eten gooit :17:

Wat denk je zelf hierover? Of vind je zelf het grootste probleem dat er bovenin wat minder vulling zit,en zie je dat het liefste opgelost worden, en maakt het je niet zo heel veel uit dat de tepels niet meekomen?

Getver, het klinkt niet leuk mijn berichtje, maar zo bedoel ik het niet hè!!! Gewoon ter info :35: :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tijgertje, ik weet dat Plovier zich er wel aan houdt wanneer je zegt dat je max. zoveel cc wilt. Dat heeft hij vorige keer ook gedaan. Ik had zelf gezegd dat ik abjsoluut niet meer dan 400 cc wilde en daar heeft hij zich keurig aan gehouden, wel heb ik nu spijt daarvan natuurlijk haha. Maar ik was zo bang dat het te groot zou worden, in NL had ik ook 2 consulten gehad, waarvan de ene 280 cc adviseerde en de andere 320, dus 400 vond ik al zo groot klinken. Nu heb ik nog niet echt een max. In mijn hoofd, maar ik hoef ook geen 900 hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke, ik weet dat je het biet rot bedoeld hoor, we hebben al eens met elkaar gesproken in een pb. Ik was er nog niet echt bang voor eerlijk gezegd. Nu jij dat zegt en ik erover nadenk ben i wel bang dat Plovier hetzelfde gaat zeggen. Ik ben het bang voor de littekens en ik ben bang dat de vorm van mijn borst zo zal veranderen. Ik hou het voor mezelf wel in gedachten dat ik het ooit misschien nog eens laat doen als de boel echt gaat hangen, maar voor nu wil ik eigenlijk niet.

Ik heb zelf eigenlijk bedacht dat de tepel misschien wel iets mee omhoog komt met een grotere prothese omdat ik best nog veel huid over heb zeg maar aan de onderkant. Blijf het lastig vinden hoor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even in de galerij lopen speuren, maar als ik bijvoorbeeld naar de foto's van Diesel kijk. Zij had eerst ook wat hang en heeft toen extra high profiel gekregen en het ziet er veel beter uit, ook de tepels lijken wel mee omhoog gekomen. Dit is om even een voorbeeld te noemen van wat ik hoop te kunnen te bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even in de galerij lopen speuren, maar als ik bijvoorbeeld naar de foto's van Diesel kijk. Zij had eerst ook wat hang en heeft toen extra high profiel gekregen en het ziet er veel beter uit, ook de tepels lijken wel mee omhoog gekomen. Dit is om even een voorbeeld te noemen van wat ik hoop te kunnen te bereiken.

Heb ook even gekeken, het is inderdaad redelijk vergelijkbaar :D

Zou heel mooi zijn als dit ook bij jou gebeurd..dan is een tepellift niet nodig en kun je altijd in de toekomst nog verder kijken :43:

Het zal hoe dan ook een verbetering worden, je gaat er nooit op achteruit :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Andrea,

ik zit een beetje met hetzelfde probleem.
Ik heb op 16 juni 2011 een vergroting gehad bij beclinic, dr Danau, nu heb ik steeds meer het idee dat mijn borstspier links niet goed zit...
ook heb ik het idee dat mijn linkerborst meer naar de zijkant is gaan zitten.
Mag ik vragen hoe jij het hebt aangepakt om een nieuwe afspraak te krijgen?

groetjes linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.