Ga naar inhoud

Andrea28: 31 januari 2013: Dr. Plovier: Beclinic


Aanbevolen berichten

Hai hai.

Hoe is het nu met je?

Las je reactie net in mijn topic. Heb het met je te doen.. Probeer zoveel mogelijk te rusten.

Heel veel beterschap voor je kleine. En een heel goed herstel voor jou.

Laat je zoveel mogelijk verwennen hihi.

Denk aan je.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Lief van je happy, dank je wel. Ff slapen gistermiddag heeft me goed gedaan. De kleine is weer redelijk opgeknapt gelukkig. Ik heb vannacht ook redelijk kunnen slapen, dus dat scheelt ook weer. De pijn is er nog wel, maar dat zal in de komende dagen wel beter worden denk ik. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn... Slapem is meestal de beste wondermiddel hihihi.

Heerlijk ook dat de kleine is opgeknapt.

Straks proberen te douchen. Hoop dat de pijn nu heel snel weg gaat. Is mooi geweest voor jou...

Zal vast minder worden de komende dagen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 600 cc cereform aptima geworden. Ben zo benieuwd naar het resultaat! Nog even wachten op de dokter en dan kunnen we naar huis.

Heel erg gefeliciteerd!! Super!

Doordat ik geen internet had, nu pas mijn reactie... zoals je inmiddels weet.

Een goed herstel!! En dat wordt een supermaatje :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrea.. ik mocht echt om de 4u mijn pillen nemen, omdat jij schrijft om de 6 uur?

Tramadol nam ik ook niet omdat ik er wazige verhalen over had gelezen.

Dus ik deed : 00.00 ibu 600mg - 04.00 para 1000mg - 08.00 ibu 600mg - 12.00 para 1000mg - 16.00 ibu 600mg - 20.00u para 1000mg - 00.00 ibu 600mg

Misschien moet Best-Boobie ff meekijken, maar dit schema staat zo op mijn netvlies gebrand :35:

te veel ibu :45:

En ik ben geen fan van het nemen van elke 4 uur iets anders.. Ben van het opbouwen van een paracetamol spiegel:

iedere 6 uur standaard 1000mg paracetamol

Bij 400mg ibu iedere 8 uur nemen en bij 600mg ibu mag dat maar 2 keer per dag, dus elke 12 uur.

Voorbeeld:

11.00 uur 17.00 uur 23.00 uur en 5.00 uur: 1000mg paracetamol

8 uur 16 uur en 0.00 uur: 400mg ibuprofen OF 8 en 20 uur 600mg ibuprofen.

Daarnaast mag je nog iedere 4 uur tramadol nemen, maar liefst niet samen met ibuprofen

Niet ten nadele van jou he Piepke, maar anders ga je over de maximale doseringen heen en dat is slecht voor de maag en zo :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet ten nadele van jou he Piepke, maar anders ga je over de maximale doseringen heen en dat is slecht voor de maag en zo :)

Neeeee joh, dat snap ik :35:

Ik heb de tramadol gewoon weggelaten, en maar afgewisseld. Het hielp wel :45: Maar heb het een week gedaan en daarna was ik er vanaf, dus hoop dat mn maag een niet al te grote opdonder heeft gehad :17: Nouja.. eens maar nooit meer he ;) Nouja.. over 12 jaar ofzo weer :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voorschrift van de huisarts die de brufen 600mg heeft voorgeschreven luidt ook 3 x daags.... Heb hem vandaag 2x genomen en nu 3x paracetamol, die neem ik voor het slapen gaan nog een keer. Het gaat steeds ietsje beter, merk toch wel dat ik beter uit de voeten kan als de vorige keer. Ik heb mezelf helemaal gedoucht en afgedroogd en aangekleed en het ging eigenlijk best goed zonder hulp. Ik heb nieuwe foto's geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm oke...

Volgens internet en mijn info:

Ibuprofen heeft een werkingsduur, afhankelijk van de dosering, van 4 tot 8 uur, met een maximum van 1200 mg per dag. Op aanwijzing van een arts kan soms een maximale dagelijkse dosis van 3200 mg worden gebruikt. Tenzij anders voorgeschreven mag Ibuprofen niet langer dan 5 dagen na elkaar gebruikt worden.

Het mag dus wel, maar ik denk dat een maagbeschermer aanbevolen is :)

Ach ja, als je er geen last van hebt, so what he ;)

Als je maar geen pijn hebt :)

Fijn dat je je al zover goed kunt redden!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Diesel,

Het verloopt nog niet zo soepel als de vorige keer. Ik zit met een ontsteking aan mijn rechterborst, heb er best veel pijn aan en een soort klotsend gevoel erin, wat heel vervelend is. verder zijn de hechtingen verwijderd en de ergste ok-pijn is er wel vanaf, het resultaat ben ik heel blij mee, alleen die ontsteking baart me zorgen. Heb nu al 4 dagen antibiotica, maar de verhoging komt weer terug en de pijn wordt niet minder, dus misschien werkt die niet voldoende. Ik hoop niet dat ik straks weer opnieuw onder het mes moet of nog erger dat de prothese eruit moet.... Het zal uiteindelijk wel goed komen allemaal denk ik. Lief dat je naar me vraagt!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Andrea... Ik duim mee hoor!!

Wat zitten we weer veel te duimen met zn allen de laatste tijd.. Verdorie...

T lijkt wel alsof het in periodes erger is dan in andere tijden... (maar dat zal suggestie zijn)

Heel veel sterkte!! Anders toch even bellen he.. als de verhoging weer hoger wordt! Moet eigenlijk nu echt zakken!

Liever morgen bellen dan overmorgen :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Pascalle! Ik duim ook voor jou dat de koorts nu wegblijft meid, vreselijk wat je door moet maken! Xx

Dank je Andrea, tot nu toe gaat het goed, al ruim 2 dagen zonder koorts, ik denk dat het nu wel wegblijft.

Ik ben al 4 weken verder met deze ellende, voor mij komt langzaam het eind in zicht, veel geduld is wat er nodig is.

Morgen weer naar de PC.

Ik hoop voor jou dat de AB goed aanslaat en je snel van de koorts en de ontsteking af bent zonder operatie!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! Mijn temp blijft nu hangen rond 37.5. Ik hou het scherp in de gaten. Ik heb antibiotica gehad voor 7 dagen, maar vraag denk nog maar 3 dagen verlenging. De pijn wordt nog niet direct minder, hopelijk gaat dat wel weg.... Ik kijk het nog heel even aan en anders ga ik de PC weer bellen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat doe ik wel. Maar het lastige is dat je aan de buitenkant niets ziet, het is dus alleen een vage omschrijving van iets wat aan de binnenkant pijn doet..... Ik ben dan zo bang dat ik op en neer moet rijden naar België om te horen dat ik het nog even aan moet kijken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.