Ga naar inhoud

Andrea28: 31 januari 2013: Dr. Plovier: Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is high profile geworden. En ik ben er heel blij mee. Ik ga straks even stiekem spieken voor de spiegel. Ik weet wel dat het nu alleen erggggggg veel pijn doet!!! Wel hetzelfde als de vorige keer ieder geval ;)

Hier kort mijn verslag:

Ik moest om half 12 aanwezig zijn in de kliniek, maar het zat mee op de weg, dus we waren er al om half 12. Ik moest nog even een formulier invullen voor de anesthesie en toen werd ik maar de kamer gebracht. Ik had mijn iPad meegenomen en kon daar via de wifi lekker rtlXL kijken, had een paar afleveringen gtst gemist, dus kon mooi even inhalen. Om 13.10 kwam dr. Plovier langs en hebben we de operatie doorgesproken, snel daarna werd ik naar de ok gebracht door Valerie. Daar op tafel en al kletsend met Valerie werd ik in slaap gemaakt. Ik werd wel raar wakker, want ik was nog op de ok en heb meegekregen dat ze mijn bh en badjas aandeden en ik ben zelf in de rolstoel en in bed gestapt. Als ik het me goed herinner heb ik echt wartaal uitgeslagen hahaha. Om15.15 uur was ik weer op de kamer.

Toen ik wakker werd had ik wel wat pijn, maar ik kreeg al gauw extra pijnstiller van de anesthesist. Op de kamer was ik gauw ontwaakt en kwam mijn man er weer bij. Heerlijk in bed bijkomen en thee drinken. Ging allemaal prima, gelukkig niet misselijk geweest. Nog 3 uurtjes daar gebleven en toen onderweg naar huis gegaan. Gisteren ging het eigenlijk prima en was het goed te doen. Vannacht heel slecht geslapen en nu veel pijn ondanks de paracetamol en ibuprofen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Leuk verslagje :) Fijn dat Plovier je daarin gevolgd heeft

en je de high heeft gegeven waardoor de prothese niet breder is dan je vorige, zoals je graag wilde :)

Yup ik had de eerste twee dagen ook veel last van de pijn.

Het is even doorbijten en dan wordt het snel minder,

Helemaal toen ik doorkreeg dat m'n bh iets ruimer gezet kon worden aan de achterkant :P

Heel veel sterke de komende dagen, laat je lekker verwennen heh ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd wel raar wakker, want ik was nog op de ok en heb meegekregen dat ze mijn bh en badjas aandeden en ik ben zelf in de rolstoel en in bed gestapt. Als ik het me goed herinner heb ik echt wartaal uitgeslagen hahaha.

Grappig hè, dat heb je de vorige keer dus compleet niet meegekregen blijkbaar :45:

Kun je nagaan hoe ver je weg bent eigenlijk..dat je zelf van de operatietafel afstapt, je bh aan laat trekken, je badjas aandoet, in de rolstoel gaat zitten, en zelf je bed inklimt en dan na een paar minuutjes wordt je wakker in bed en heb je geen idee hoe je daar beland bent hahahahaa.

Maargoed, deze keer was je wakker genoeg :43:

Ik vertelde hun dat ik over vlinders had gedroomd? Kon ik me ook niet herinneren :17:

Toen ik in bed wilde stappen wilde ik op mijn armen steunen, en Valere zei : Neeee u moet op uwe poep gaan zitten!!

En ik antwoorde blijkbaar iets van "ik ga toch niet op mn poep zitten!!"

En zei weer "neee, eerst op je billen zitten en dan gaan liggen"

Nouja, je hebt het weer overleefd, en ze zitten er weer in :35:

Ik lees over de pijn.. heb je geen tramadol hoeven halen? Of wil je die zelf niet slikken?

En om de 4 uur een pijnstiller hè? :35:

Fijn dat Plovier je daarin gevolgd heeft

en je de high heeft gegeven waardoor de prothese niet breder is dan je vorige, zoals je graag wilde :)

Volgens mij zijn deze een halve cm breder ...de 600 Aptima high? :17:

400cc eurosilicone medium profile 13,7

600cc Aptima 14,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op internet kijk zijn ze idd iets breder dan dat ik had. Maar deze keer heb ik het echt aan hem overgelaten. Ik heb foto's laten zien van wat ik wilde en daar heeft hij dit van gemaakt, hij zei gelijk al dat 550 cc waarschijnlijk te weinig zou zijn, hij dacht meer 650 cc, dit dit valt nog mee ;) het enige dat ik heb benadrukt is dat ik geen ballen wil hahaha

Ik liet ze aan mijn zusje zien en die vond ze wel echt hughhhhh hahahah dus nu heb ik ze alleen van bovenaf een seconde gezien, zag er goed uit! Ben heel benieuwd in de spiegel, misschien vanavond even spieken!

Ik heb wel tramadol in huis, heb deze nu 1x geslikt. Maar merk weinig verschil met ibuprofen. Heb zelfs net al eerder paracetamol gepakt, omdat die in principe om de 6 uur mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke fijn dat het goed gaat. Eerste dagen zijn het zwaarst, ben afelopen maafag aan de beurt geweest en kan nu redelijk weer wat doen zonder pijn!

Oh ja daar heb ik geen rekening mee gehouden. Kan best geloven dat dat nog extra pijn met zich mee brengt.

Verl beterscjap komende dagen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrea.. ik mocht echt om de 4u mijn pillen nemen, omdat jij schrijft om de 6 uur?

Tramadol nam ik ook niet omdat ik er wazige verhalen over had gelezen.

Dus ik deed : 00.00 ibu 600mg - 04.00 para 1000mg - 08.00 ibu 600mg - 12.00 para 1000mg - 16.00 ibu 600mg - 20.00u para 1000mg - 00.00 ibu 600mg

Misschien moet Best-Boobie ff meekijken, maar dit schema staat zo op mijn netvlies gebrand :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem wel iedere 4 uur wat hoor Piepke. Paracetamol mag je in principe elke 6 uur en brufen elke 8 uur, ik neem dus tussendoor nog een keer extra paracetamol op jou schema ;). Lief dat je meedenkt, dank je wel. Ik heb met BB net ook het schema doorgesproken! Zo lief dat jullie allemaal meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.