Ga naar inhoud

Jenniferrrrr : 16 januari 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

hoi Jennifer,

Spannend, je bent bijna aan de beurt!

Ik ben ook geholpen door frans Straten en echt meer dan tevreden.

Nu bijna 2 maanden verder beginnen ze zacht te worden en er steeds natuurlijker uit te zien

Ik heb 375 cc mentor rond gekregen en kom nu op een 75 E uit.

Je bent echt in goede handen bij hem en gaat je hele mooie borsten geven!!!

Mocht je iets willen weten vraag gerust.

Liefs zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo meiden,

Wat fijn om jullie reacties te lezen en profielen te bekijken. Dat stelt me echt gerust en krijg er alleen nog maar meer zin in!
Noenoe en Zenna, blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over Frans Straten. Ik moet zeggen dat ik er ook meteen een goed gevoel bij had. Aardige man.

Mag ik vragen van welke maat jullie vandaan kwamen? Ik heb een 70A/75AA cup en ben wel benieuwd wat ik kan verwachten. Want net zoals jij, Noenoe, ben ik wel bang dat ik ga schrikken, haha. Je bent natuurlijk niet gewend dat daar iets zit.

Thanks allemaal! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik heb 305cc gekregen, maakt niet echt veel verschil maar wou het toch even rechtzetten :6:

Mijn uitgangspunt was A, maar daar kan je moeilijk van uitgaan want de mijne waren echt wel onderontwikkeld.
De mijne 'stopten' onderaan in de helft waar een normale borst stopt, dus onderaan heeft ze dieper gesneden en met de protheses bijgevuld.

Succes! Nog 2 daagjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Wat fijn om jullie reacties te lezen en profielen te bekijken. Dat stelt me echt gerust en krijg er alleen nog maar meer zin in!

Noenoe en Zenna, blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over Frans Straten. Ik moet zeggen dat ik er ook meteen een goed gevoel bij had. Aardige man.

Mag ik vragen van welke maat jullie vandaan kwamen? Ik heb een 70A/75AA cup en ben wel benieuwd wat ik kan verwachten. Want net zoals jij, Noenoe, ben ik wel bang dat ik ga schrikken, haha. Je bent natuurlijk niet gewend dat daar iets zit.

Thanks allemaal! :116:

Heey!

Ja dat schrikken komt denk ik echt omdat je gewend bent dat daar niks zit.

Maar geloof me het wendt heel snel!

Ik had een 75A / 75AA en ik kom misschien uit op een C of een D.

Maar ik paste vanmiddag een bh van een vriendin en die heeft een 75C

Nou het paste dus NIET. Terwijl het echt niet als een C oogt.

Maar het zit nog vol vocht etc dus ik wacht het rustig af , ben pas 7 dagen po.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, Rosanne, thanks. Dat bedoelde ik met dat het bedekt zou worden. Maar het is natuurlijk de spier die het zal bedekken. Ik weet het allemaal wel ongeveer maar ook niet precies, haha.

Heb zojuist gebeld naar de kliniek en ben overmorgen (WAAAH) als eerste aan de beurt. Zo fijn! Moet om 8:30 aanwezig zijn.

Ik kijk er zo naar uit om onder de dekens te kijken en gewoon iets te zien wanneer ik naar beneden kijk, Sillis. Nu zit er zo goed als niets dus dat lijkt me al geweldig. En om een decolleté te hebben, ohh. Kan bijna niet geloven dat het bijna zo ver is! En jij? Waar kijk jij het meest naar uit?

Hey Jennifer,

Het eerste wat ik gedaan heb toen ik wakker werd en ze me zeiden 'het is over', was met beide handen naar mijn borsten grijpen.

En dan ben je gelukkig wanneer je daar ineens zoveel voelt :-)

Heel speciaal gevoel, vond ik :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie, morgen is het zo ver :63:
Kijk heel erg uit naar dat gevoel, Milo1802. Heb vannacht al gedroomd over dat moment dus baalde toen ik uiteindelijk maar twee erwtjes in mijn handen had, haha.
Een C kan ik dus denk ik wel verwachten als ik jullie verhalen hoor. Klinkt goed!

Vandaag nog maar even 'genieten' zonder pijn maar vanaf morgen heb ik mijn boobies, yes! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, het of eigenlijk ZE zitten erop!

Het ging echt super. Even een klein, kort verslagje:

Om 8:30 was ik er, even een gesprekje, foto's en aftekenen en om 9:00 lag ik al te 'slapen'.

Om 10:10 werd ik wakker en merkte ik dat ik echt gekke dingen aan het zeggen was, haha.

Zo vroeg ik de verpleegster of ze zelf ook iets aan haar borsten had laten doen en zei ik dat het jammer was dat mijn kat nooit mee op vakantie kon omdat ie dan weg zou lopen. Verder geen misselijkheid ofzo.

Om 10:20 kwamen mijn vriend en moeder erbij en was ik zo weer 'normaal'. Ik wilde meteen wat eten en drinken en dat ging ook goed. Even daarna geplast en voor het eerst mijn nieuwe boobies in de spiegel gezien. WAAAUWWW.
Ben er nu al super blij mee.

Heb nu nog drukverband maar dat wordt morgen ingeruild voor een sportbh en borstband. Dus morgen opnieuw even terug.

Uiteindelijk lag ik om 13:30 alweer lekker op de bank thuis met een milkshake :4:

De pijn valt me zeker mee maar het gevoel van 'overreden zijn door een vrachtwagen' komt me heel bekend voor, auch.

Ik ga weer even relaxen en genieten van de twins :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ! Hoe snel !!

Moest jij dan niet een nachtje in het ziekenhuis blijven ?

Ik heb daar moeten slapen en ik kon ook nog helemaal niet opstaan om te gaan plassen ! Ik had absoluut de bedpan nodig.

Nou zoveel te beter ! Blij voor jou !

Geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.