Ga naar inhoud

Jenniferrrrr : 16 januari 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames!

Zo, alweer twee weken geleden dat ik mijn mooie boobies hebt gekregen :-)
Een paar dagen geleden vroeg ik of er meiden zijn die last hebben (gehad) van ongevoelige tepels. Nu heb ik de afgelopen twee dagen last van juist een hele gevoelige huid rondom de tepel die eerst ongevoelig was en van de huid daarboven. De huid van het bovenste deel van mijn borst doet veel pijn! Zou dat kunnen komen door de borstband? Bij de andere borst heb ik er geen enkele last van en ze zijn hetzelfde van vorm.

Hopelijk iemand die mij even verder kan helpen :-)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Fijn dat het zo goed gaat!

En die tepels, ik wou dat ze niet bestonden!

Haha, ik heb precies het zelfde! Of ze zijn overgevoelig of juist

geen gevoel, op de ongewenste tijden worden ze stijf en ga zo maar door.

En de pijn boven aan je borst kan ik me even niet herinneren. Misschien dat ze aan het

zakken zijn en je huid rekt? Heb zelf ook geen borstband gehad.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyyy

heb je verslagje even gelezen

Gefeli met je boobs en goed dat het goed gaat met je herstel!!

Ik ben zelf nu 12 dagen po en heb onder in mn borsten ook nog geen gevoel ook geen idee hoe lang dit duurd

En wat het slapen betreft ik slaap ook nog half zittend hihi vind dat nog wel prettig

Suc6 met je herstel!!!

Greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek hè, mama80. Maar het zal allemaal over een tijdje wel weer beter worden.

Durf ook nog niet plat te gaan liggen hoor, voelt veilig om rechtop te slapen maar ga nu rustig aan van helemaal rechtop naar iets meer half-zittend. Zal mijn rug blij mee zijn, haha.

Hoe gaat jouw herstel? Ga je verslag even lezen :-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

even tussendoor: ik heb Nic even haar eigen topic gegeven, dan weten jullie waar ze naartoe is ;) Heb haar berichten dus verhuisd naar:

http://www.borstenforum.com/topic/6849-nic-28-februari-2013-dr-f-straten-kliniek/

En Jenniferrr

Nee hoor, je hoeft je geen zorgen te maken! Dat hoort erbij. Je zenuwuiteinden moeten weer prikkels door gaan geven en die beginnen met het doorgeven van de minst aangename prikkels ;)

Kan een tijdje duren, maar opeens wordt het minder :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB, altijd fijn om even gerust gesteld te worden :75:

Nog een ander vraagje voor jullie. Ik ben heel benieuwd naar welke cupmaat ik nu heb (jaja, daar heb je er weer zo een :141:). Blij ben ik er sowieso mee maar toch wel leuk om te weten natuurlijk. Ik weet dat je meestal een cupmaat groter moet kopen dan wanneer je natuurlijke borsten hebt.

Durft er iemand een gokje te wagen?

Onderomtrek: 74. Bovenwijdte: 89,5

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai

Mijn herstel gaat volgens mij prima haha

Ik twijffel zelf maar ben denk ik Te ongeduldig

Heb ook een nieuw topic aangemaakt

Ik heb 350 cc ronde prothese voor de borstspier gekregen

draag nu sport bh maat 75 D en hoop dat dat zo blijft haha

Ja half zittend is het nu voor mij ook geworden al een aantal daagjes en dat gaat prima

idd voor de rug minder leuk maar helemaal plat nuhh dat doe ik nog maar niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen mama80! En 75D is een prachtige maat!
Ik zag je topic inderdaad net voorbij komen. Denk dat we gewoon veel geduld moeten hebben en dat het allemaal helemaal goed komt. Nu heeft alles nog niet zijn uiteindelijke plaats.
Mijn ruggetje is ook blij nu, haha. Maar plat durf en wil ik ook nog niet. Dit voelt wel veilig.

Fijn herstel en liefs! No worries :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden!

Even een update'je. Weinig spannends maar wilde weer even iets van me laten horen. Hier gaat alles goed, hopelijk met jullie ook!

Ben nu 3,5 week po en heb het gevoel dat alles alweer een heel eind richting 'normaal' gaat. Eigenlijk geen pijn meer en ben al helemaal gewend aan mijn nieuwe aanwinsten. Ze zijn ook helemaal symmetrisch, dat had ik niet durven hopen!

Nog 2,5 week te gaan en dan mag ik ze eindelijk verlossen van die borstband en sportbh! :106:

Ik heb in mijn galerij een aantal foto's geplaatst van mijn borsten in sportbh. Ben heel benieuwd of jullie kunnen inschatten welke maat ik ongeveer heb. Dan kan ik misschien stiekem alvast wat bh's/bikini's bestellen (onder voorbehoud natuurlijk).

Daarnaast is de overgevoeligheid van mijn linkerborst stukken minder geworden, al krimp ik nog wel ineen wanneer ik me afdroog maar het is veel minder dan vorige week. Wel heb ik nog heel veel korstvorming. Oftwel: mijn littekens zijn nog niet zichtbaar omdat er nog allemaal korstjes op zitten. Zou dat kwaad kunnen/is er iets wat ik daaraan kan doen?

Ohja, heb me wel heel erg in moeten houden (en nog steeds). Het is hier namelijk volop carnaval. Iedereen om me heen gaat lekker feesten terwijl ik thuis zit. Dat was wel even moeilijk maar vond het iets te risicovol omdat het altijd zo druk is en ik bang ben dat er iemand tegen me aan stoot. Maargoed, het is voor een goed doel dus ik moet niet zo zeuren.

Bedankt voor het 'aanhoren' van mijn verhaaltje en heel veel liefs voor jullie!
:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 3,5 week po en heb het gevoel dat alles alweer een heel eind richting 'normaal' gaat. Eigenlijk geen pijn meer en ben al helemaal gewend aan mijn nieuwe aanwinsten. Ze zijn ook helemaal symmetrisch, dat had ik niet durven hopen!

Daarnaast is de overgevoeligheid van mijn linkerborst stukken minder geworden, al krimp ik nog wel ineen wanneer ik me afdroog maar het is veel minder dan vorige week. Wel heb ik nog heel veel korstvorming. Oftwel: mijn littekens zijn nog niet zichtbaar omdat er nog allemaal korstjes op zitten. Zou dat kwaad kunnen/is er iets wat ik daaraan kan doen?

Jaja, zodra je er zelf mee te maken hebt, is het opeens andere koek he hihi. Van te voren weet je waar je overal rekening mee moet houden door het lezen van de verhalen hier op het forum, maar als het dan opeens je eigen borsten zijn...... ;)

Gelukkig zie jij ook al het 'normalisatie'proces :D Fijn is dat he!! En het wordt nog alleen maar leuker en leuker, kan ik je alvast verklappen :)

Die korstjes, Niks aan doen!! Ook niks smeren, gewoon vanzelf laten genezen! Eet wat meer eiwitten (bijvoorbeeld vis) en eet gevarieerd, dat komt de wondgenezing ten goede!

Op naar de 6 weken po :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.