Ga naar inhoud

Jenniferrrrr : 16 januari 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Jaja, zodra je er zelf mee te maken hebt, is het opeens andere koek he hihi. Van te voren weet je waar je overal rekening mee moet houden door het lezen van de verhalen hier op het forum, maar als het dan opeens je eigen borsten zijn...... ;)

Gelukkig zie jij ook al het 'normalisatie'proces :D Fijn is dat he!! En het wordt nog alleen maar leuker en leuker, kan ik je alvast verklappen :)

Die korstjes, Niks aan doen!! Ook niks smeren, gewoon vanzelf laten genezen! Eet wat meer eiwitten (bijvoorbeeld vis) en eet gevarieerd, dat komt de wondgenezing ten goede!

Op naar de 6 weken po :)

xx BB

Dat van die eiwitten is echt zo!

Mijn PC heeft mij verteld dat ik het moet, heb nog nooit zoveel vis gegeten de laatste tijd hahahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha, vis is ook lekker! Vandaag sushi gegeten, alles voor het goede herstel he ;-)

Merk dat de korstjes er langzaamaan af gaan vallen. Ik heb alleen nooit de knoopjes ofzo er laten afknippen. Daar is mij eigenlijk niets over verteld. Heb inwendige hechtingen maar lees toch vaak dat de knoopjes eraf geknipt moeten worden? Zal ik morgen voor de zekerheid mijn pc daarvoor bellen?

Ps. ik zie ook nog geen knoopjes zitten door de korstjes.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Wil even laten weten dat alles goed gaat hier. Over 6 dagen alweer 6 weken po!
Ik heb nog wel steeds veel korstjes op de littekens, maar goed dat gaat vanzelf weg als het goed is.

Vanavond gezellig met mijn vriend een hapje eten. Zou het kwaad kunnen als ik dan voor een paar uurtjes een

gewone voorgevormde bh zou dragen? Heb er vandaag weer 2 gekocht, 70D, yes!
Dan kan ik eindelijk weer eens wat leuks aan ipv hooggesloten truitjes zodat je de sportbh en borstband niet ziet zitten.
Iemand die me daarmee kan helpen :-)?

Thanks en veel liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat! Als een gewone bh je lekker zit dan kan je die best even voor een paar uurtjes aan hoor. Wel daarna weer braaf je sportbh aan. Fijne avond en geniet van je nieuwe voorkomen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag!

Zo, overmorgen alweer 6 weken po. Gaat hartstikke goed en merk dat ze nog steeds aan het veranderen zijn, vooral de laatste paar dagen. Ze zijn ook veel dichter bij elkaar gaan staan, gezellig ;-).
Maar na het lezen van die symnastie verhalen, houd ik ze toch wel even nauwlettend in de gaten. Mag dus over twee dagen normale bh's gaan dragen maar vind dat nog best spannend! Toen ik laatst voor een paar uurtjes een balconette bh aan had gehad, voelde het wel eigenlijk heel goed. Hopelijk is dat een goed teken :-).

Tot zover mijn korte update'je hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Morgen alweer 8 weken po! Jeej!

Ik heb alleen sinds een paar dagen heel veel last van spierpijn aan mijn linkerborst.
Eerst dacht ik dat het door het hardlopen kwam maar de pijn kwam pas na een dag of 5 dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen. Had een goede sportbh aan en zoals ik al zei heb ik maar last van 1 borst.

Kan het zijn dat ie nog aan het zakken is en ik daardoor last heb van de borstspier? Het doet constant pijn maar vooral wanneer ik inadem.

Iemand die mijn vraagje kan beantwoorden? Zou heel fijn zijn!

Dankjewel en liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. heel eerlijk gezegd, zou ik het niet weten....

Het kán zijn dat je prothese nog aan het zakken is, dat kan ook na 8 weken nog gebeuren namelijk.. maar of je dan continu pijn hebt?

BIj inademen komt er extra spanning te staan op de borstspier, omdat er dan een grotere afstand overbrugd moet worden (vooral als je met je borstkas ademhaalt. Haal je met je buik adem (middenrif), dan zou de spanning minder moeten zijn...

Je zegt dat het een soort spierpijn is? Bedoel je dan stekend? Brandend? Zeurend? Of toch echt alsof je je gisteren flink uitgeleefd hebt bij de aerobics?

Vertrouw je het niet, dan kun je altijd je pc even bellen :) Ook nu nog, moet hij tips kunnen geven of je gerust kunnen stellen als dat nodig is :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB, voor je uitgebreide berichtje! Super!

Het is moeilijk uit te leggen. Vooral in de ochtend is het heftig, in de loop van de dag wordt het minder en heb ik alleen last wanneer ik de borstspier belast doordat ik iets optil e.d.
Branderig is het niet, het voelt meer alsof ik me inderdaad teveel heb uitgeleefd met gewichtjes.
Mijn ademhaling is sowieso best 'hoog', dus met mijn borstkas.

Ik heb er veel over nagedacht vandaag en verdenk nu mijn slaaphouding van de pijn. Misschien toch maar weer de sportbh aan i.p.v. een strak hemdje en weer op de rug liggen i.p.v. op mijn zij. Misschien rekt de spier wat teveel op ofzo?

Wat een onzekerheid nog steeds, stom he. Want ik heb niets te klagen verder qua herstel etc.

Nogmaals bedankt BB! Mocht het morgen na de aangepaste slaaphouding nog niet verbeterd zijn, bel ik mijn PC :-)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Jenniferrrr, ik heb een vraagje aan je over Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven.

Ik heb daar volgende week mijn eerste consult. Mag je daar kiezen door wie je de borstlift/vergroting laat doen?

Ik wil me nl laten helpen door dr. van Straten maar op de website staat ook een vrouwelijke pc maar daar kan ik op google totaal niks over vinden.

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Koekie,

Leuk dat je daar op consult gaat, ik heb dat als erg positief en leuk ervaren.

Ik ging daar heel vrijblijvend heen, om eens te kijken wat ze me wisten te vertellen. Toen ik daar wegging wist ik het zeker:

IK WIL BORSTEN!

Haha.

Ik heb F. Straten toegewezen gekregen maar hij had al mijn voorkeur. Als je graag door hem geholpen wil worden, kun je dat naar mijn idee gewoon aangeven :-).

Veel plezier en succes en houd me op de hoogte!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenniferrrr... ik ben eigenlijk via veel zoeken op internet bij hen terecht gekomen.

Ik woon zelf in het zuiden des lands en keek zowel in Belgie als in Nederland. Voor mij kwamen als voordelen naar voren dat het voor mij erg dichtbij is en de prijs is wel iets hoger dan in Belgie maar dan bespaar ik me weer reiskosten. Want telkens 1.5 uur op en neer voor consult, operatie,nacontroles...enz kost toch wel veel tijd.

Ik vind het wel heeeel spannend hoor. En ik heb er ook heel veel zin in. Ik denk zelf dat ik zowel een lift als protheses nodig heb om er nog wat fatsoenlijks van te kunnen maken. Ik zal je zeker op de hoogte houden. En jij bedankt voor je antwoord.

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.