Ga naar inhoud

Jenniferrrrr : 16 januari 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik val maar meteen met de deur in huis met het begin van wat een operatieverslag gaat worden.
Ik heb als 24-jarige 'stille lezer' al veel informatie opgedaan door het lezen van jullie verslagen en tips. Echt top! Tot nu toe heb ik nog niet 'de durf' gehad om zelf een berichtje te plaatsen maar daar komt bij deze verandering in :7:
Hopelijk hebben andere meiden in de toekomst dan ook wat aan mijn verslag.

Zoals de titel al aangeeft, is de grote (letterlijk) dag al over drie nachtjes slapen, waaaaah!
Ik krijg dan 300cc anatomisch van het merk Mentor (dual plane) geplaatst. Ik heb nu 75A en hoop op een 75C uit te komen.

Ik heb er zoveel zin in maar begin ook wel een beetje zenuwachtig te worden. Mijn hoofd zit vol met borsten :118: !
Hoe hebben jullie de dagen voor de operatie volgemaakt? En wie heeft er nog meer ervaring met Frans Straten als PC? En wie heeft nog meer 300cc van Mentor gekregen? En en en :63: excuses voor alle vragen, haha.

Veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal,

Ik doe het even omgekeerd, haha. Ik heb al een een begin gemaakt aan mijn operatieverslag maar me nog niet voorgesteld.

Dat is niet netjes natuurlijk!

Ik, een 24-jarig meisje, uit het zuiden van het land krijg over 3 dagen een BV! :5:
Meer info heb ik in het intro mijn operatieverslag gezet maar hier nog even in het kort:
Op 16 januari krijg ik 300cc anatomisch Mentor dual plane geplaatst. Drs. F. Straten zal mijn PC zijn vanuit Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven.

Heb er zooooveel zin in maar vind het ook wel heel erg spannend omdat ik nog nooit eerder ben geopereerd. Het scheelt dat ik jullie verhalen heb kunnen lezen waardoor ik me er best goed onder voel :56:

Fijne avond en hopelijk spreek ik jullie snel om onze (leuke) spanning en ervaringen te kunnen delen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Veer!

Dankjewel! Heel spannend inderdaad, ik word zo druk en bijna irritant van de spanning, haha.
Hoe heb jij de dagen voor je BV vol gemaakt? Ik heb nu even geen college dus er is veelste veel ruimte in mijn hoofd om alleen nog maar aan woensdag te denken.
Ik zie trouwens dat jij dat zelf bent, op je foto, zo mooi geworden!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Gefeliciteerd met je datum!

Is inderdaad allemaal heel spannend, vooral de laatste paar dagen er vlak voor!

Ik heb 300cc anatomisch gekregen.

Veel succes!!

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum :43:

Spannenddddd!!! De dagen voor de bv heb ik voornamelijk hier doorgebracht :45:

En ik had het huis een beetje boobjobready gemaakt ;)

Alles schoongemaakt, wat servies wat lager gezet zodat ik niet zo hoog hoefde te reiken met mijn armen, extra hoofdkussens gekocht, filmpjes/boeken ingeslagen enz.

Heeeeel veel plezier met de voorpret, en enjoy the day ( ondanks de zenuwen) ;)

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Jazzlynn! :71: Succes morgen, fijn dat je al zo vroeg mag. Hoor morgen hoe laat ik woensdag aan de beurt ben, hoop ook zo vroeg. Minder tijd om zenuwachtig te worden.


Jij ook bedankt Milo1802. Fijn om foto's te zien van iemand die 300 anatomisch heeft gekregen. Ziet er goed uit zeg! Wat was jouw uitgangspositie qua cup en omtrek?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sillis en Piepke!

Heb wel even gewacht nog ja, na mijn eerst consult. Dat was op 7 september. Ik wist daarna wel meteen dat ik het zeker wilde doen maar dit was de perfecte periode ivm school. Ben jij al aan 'de beurt' geweest Sillis? Of staat er iets gepland? :2:

Thanks Piepke, alle tips zijn heel erg welkom om de komende dagen door te komen, haha. Ik kan echt aan niets anders meer denken. Des te fijner dat ik hier wat kan kletsen met jullie. KEI FIJN zelfs, zoals we dat zeggen hier in het zuiden ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Ja dat ben ik zelf;) ben er zelf ook super blij mee en trots op! Dank je wel!

Nou ik heb de dagen ervoor gewoon gewerkt, ik werd op dinsdag geopereerd, en dat weekend gewoon lekker volgepland, en maandag expres gaan werken, zodat ik lekker druk bezig kon zijn. Dinsdag geopereerd en toen paar dagen vrij, maandags weer gaan werken:)

Probeer lekker wat te plannen nog voor woensdag, zodat je er niet de hele dag mee bezig bent( I know, heeel erg moeilijk;) )

Heel veel succes, en ben benieuwd naar je verslag, ga het volgen:)

x Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sillis en Piepke!

Heb wel even gewacht nog ja, na mijn eerst consult. Dat was op 7 september. Ik wist daarna wel meteen dat ik het zeker wilde doen maar dit was de perfecte periode ivm school. Ben jij al aan 'de beurt' geweest Sillis? Of staat er iets gepland? :2:

Thanks Piepke, alle tips zijn heel erg welkom om de komende dagen door te komen, haha. Ik kan echt aan niets anders meer denken. Des te fijner dat ik hier wat kan kletsen met jullie. KEI FIJN zelfs, zoals we dat zeggen hier in het zuiden ^_^

Mijn dag is op 28maart:) tot dan werk ik nog en dan rust ik uit zo lang ik wil :D

Waarom je keuze voor anatomische implantaten? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Veer, ik heb zojuist vriendinnetjes gevraagd voor de komende twee dagen en die gaan me bezig houden. Goeie en gezellige tip!

En spannend Sillis, het lijkt zo nog best ver weg maar dat gaat zooo snel voorbij! Alleen de laatste dagen ervoor duren lang merk ik, haha.
Ik heb gekozen voor anatomische omdat ik de voorbeeldfoto's die de PC liet zien van anatomische implantaten bij vrouwen/meiden met mijn postuur (smal) persoonlijk mooier vond dan de ronde. Zag er toch wat natuurlijker uit. Weet jij al wat je gaat nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik ben nu al een beetje opgefokt erdoor en ocharme mijn vriend heeft het geweten:/ :D ik ga sowieso ronde krijgen en op de dual plane methode. Ik vind dan weer persoonlijk ronde mooier en ik heb ook gehoord van anatomische implantaten dat als je een push up bh aandoet dat je dan vanboven in je decolleté randen ziet.. Maar ieder zijn eigen keuze

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, Rosanne, thanks. Dat bedoelde ik met dat het bedekt zou worden. Maar het is natuurlijk de spier die het zal bedekken. Ik weet het allemaal wel ongeveer maar ook niet precies, haha.
Heb zojuist gebeld naar de kliniek en ben overmorgen (WAAAH) als eerste aan de beurt. Zo fijn! Moet om 8:30 aanwezig zijn.

Ik kijk er zo naar uit om onder de dekens te kijken en gewoon iets te zien wanneer ik naar beneden kijk, Sillis. Nu zit er zo goed als niets dus dat lijkt me al geweldig. En om een decolleté te hebben, ohh. Kan bijna niet geloven dat het bijna zo ver is! En jij? Waar kijk jij het meest naar uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er echt naar uit om gewoon in de spiegel te staan en om te zien dat mijn borsten bij mijn lichaam passen en om mij sexy te voelen langs de voorkant snap je:D en om bh's te gaan kopen enzo eig veel te veel.. Nog 2maand en half wachten nog wel:(

Ben heel benieuwd naar je resultaat xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Spannend , over 2 nachtjes slapen heb je je boobies!

Ik ben ook geholpen door Frans en ik ben echt tevreden!

Ik heb 375cc , dual plane. En ik kom uit op een grote C kleine D.

Toen ik het voor het eerst zag dat ik echt ' Wauw , wat groooot '. Maar nu

met de dagen gaat het wat slinken en worden ze met de dag zachter en ben

ik echt super blij. Ze hadden niet groter of kleiner moeten zijn, zou bijna zeggen dat het perfect is!

De pijn is me ook best meegevallen maar dat verschilt per persoon. Na 3 dagen was ik gestopt met

de tramadol en dag 4 ook met de paracetamol en ben nu bijna pijn vrij. Soms nog wel een steek maar dan

moet ik gewoon wat rustiger aan doen. En vandaag voor het eerst op me zij geslapen =D

Als je vragen heb kan je die altijd vragen!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Spannend , over 2 nachtjes slapen heb je je boobies!

Ik ben ook geholpen door Frans en ik ben echt tevreden!

Ik heb 375cc , dual plane. En ik kom uit op een grote C kleine D.

Toen ik het voor het eerst zag dat ik echt ' Wauw , wat groooot '. Maar nu

met de dagen gaat het wat slinken en worden ze met de dag zachter en ben

ik echt super blij. Ze hadden niet groter of kleiner moeten zijn, zou bijna zeggen dat het perfect is!

De pijn is me ook best meegevallen maar dat verschilt per persoon. Na 3 dagen was ik gestopt met

de tramadol en dag 4 ook met de paracetamol en ben nu bijna pijn vrij. Soms nog wel een steek maar dan

moet ik gewoon wat rustiger aan doen. En vandaag voor het eerst op me zij geslapen =D

Als je vragen heb kan je die altijd vragen!

Liefs xxx

WT fijn dat jij je al zo goed voelt! Heerlijk zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.