Ga naar inhoud

Jenniferrrrr : 16 januari 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Jennifer

Gefeliciteerd! Super, je hebt ze:)

Lekker van genieten en rustig aan doen:)

Ja, euhm dat is wel echt iets waar je wakker van moet liggen als je net geopereerd bent, dat je kat niet mee op vakantie kon hahaha

Komt wel wel bekend voor, niet van de kat, maar ik heb ook vreemde dingen gezegd na de operatie:)

Goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls!

Yes, we zijn weer online. Bedankt voor jullie berichtjes. Het gaat echt super, wel pijn natuurlijk maar niets te klagen behalve een dikke buik onder mijn nieuwe mooie borsten (denk door het vocht?)

Hebben jullie daar toevallig ook ervaring mee? En eventuele tips :-)?

Veel liefs van een gelukkig meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeniferrr

Yep, dikke buik door het vocht, geborrel, soms geknisper, hoort erbij.

Het enige wat helpt is veeeeel water en thee drinken

Brandnetelthee is tevens vochtafdrijvend.

Blijf van de koffie af, want daardoor houd je juist vocht vast op plaatsen waar je het niet wilt :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Volgens mij moet je vooral opletten dat je geen koorts krijgt, en dat je geen rode plekken of je borsten krijgt.

Als je borsten gaan gloeien van de warmte zou ik wel even contact opnemen met je PC.

Misschien kun je BB even een berichtje sturen, zij weet misschien wel raad.
Ik weet niet of ze nu online is, maar zou het even proberen, zij heeft er meer verstand van als ik:)

Maar bij twijfel en koorts, zeker je pc bellen mocht BB niet online zijn.

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij zit nog aan de pijnstillers he... Die zijn ook koortsverlagend.... Dus onderdrukken de koorts....(als je die zou hebben)

In principe moeten je borsten dezelfde warmte hebben als de rest van je lichaam. Gewoon normale temperatuur.

ALs je zonder pijnstillers zou kunnen, dan zou je dat eens ongeveer 12 uren kunnen proberen en kijken of je temperatuur dan niet oploopt. Als je je grieperig gaat voelen, ondanks de pijnstillers, dan meteen je pc bellen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

gefeliciteerd met je boobs!!Hoe gaat het nu?

Ik heb ook best lang pijn gehad, iets langer dan 3 dagen (bedoel erge pijn..) . Nu ben ik bijna 6 weken po alweer en gaat perfect.

Ik kom trouwens uit Veldhoven :-)

Maar ben naar de kliniek in Waalre geweest.

Ik heb trouwens ook alleen de eerste 3 dagen diclofenac ingenomen, erna alleen 2 paracetamol per keer.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dat wil je niet weten, hoe lang ik dat gedaan heb.....

1e bv 6 weken omdat dat moest van mijn pc.... Daarna ook nog 2 weken ongeveer wat minder hoog en daarna kon ik nog maar met moeite op mijn zij, maar oke, dat had een reden...

Wissel 3 maanden na mijn eerste bv ook weer een week of 5 halfzittend en daarna half op mijn zij en half op mijn rug nog een week of 2/3.

Ik kon gewoon niet wennen aan het op mijn zij slapen, terwijl ik een druk voelde in de 'bovenste' borst... Heb daarom ook die bh blijven dragen 's nachts tot 3 maanden po. Daarna ook nog 3 keer in de week en ben er pas vanaf sinds ik ongeveer 4 of 5 maanden po was (sorry, tijd is relatief als je er achteraf op terug kijkt haha)

Je zou het waarschijnlijk wel allemaal kunnen vinden in mijn topics, maar dan wens ik je veel succes met lezen en neem een pot koffie mee :4:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik kon de eerste dagen enkel op mijn rug slapen maar na een weekje kon en mocht ik van de PC gewoon op mijn zij slapen...

Wat een verschil toch in de adviezen van de verschillende PC's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De adviezen van de PC's lopen echt enorm uiteen. ik mocht meteen op mn rug slapen, en ik werd wakker uit de operatie op mn linkerzij, zonder verband of sportbg, schrok me rot toen ik dat merkte!
Ook mocht ik binnen een week al op mn zij geloof ik, maar dat vond ik zelf niet zo prettig:)

Fijn dat het goed met je gaat Jennifer!

xx Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst sowieso 4 weken rechtop geslapen, daarna 2/3 dagen wat minder rechtop en nu slaap ik sinds een paar dagen (gisteren was ik 6 weken po) gewoon op mijn rug..ligt alleen niet heel erg fijn, krijg er rugpijn van..maar op mijn zij durf ik niet echt, ik lig wel beetje half op zij (lastig uitleggen)

fijn dat het beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks girls! Heel verschillend allemaal inderdaad.

Knap hoe lang sommigen het volgehouden hebben!

Ik heb het gister tijdens de controle even gevraagd en moet nog een weekje rechtop slapen en daarna rustig aan richting plat op de rug. Verder alles helemaal goed, de pleisters zijn eraf en het genezingsproces gaat als een speer zeiden ze dus ben helemaal blij.

Fijn weekend alvast allemaal!

Kussen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.