Ga naar inhoud

Rose1989 : 23 november 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben Rose, 23 jaar en dit jaar afgestudeerd. Ik ben nog werkzoekende en zou uiteindelijk in de zorg komen te werken.

Aangezien dit een borstenforum is, hier mijn verhaal:

2 jaar geledenben ik naar het rijnland ziekenhuis in leiderdorp geweest en heb ik mijn eerste consult gehad met Dr. corion. Erg fijn gesprek gehad en veel wijzer geworden. Toch durfde ik DE stap niet te nemen. Er werden een korte tijd daarna knobbeltjes in mijn borst gevonden waardoor ik alles uit moest stellen. Het bleek uiteindelijk niets te zijn! :D

Goed, nu 2 jaar later heb ik een heel leuk vriendje en zit ik goed in mijn vel, besides dat ene....mijn borsten!

Ik ben lang, 1,83 en weeg 80 kilo maar met een cup aa/a...past niet echt bij een lang, dun lichaam ;)

Goed, doordat ik niet opnieuw door de hele malle molen wilde ( dus naar de dokter voor een verwijsbrief, afspraak in het ziekenhuis voor een psychische test, vervolgafspraak om te passen, brieven, wachtten op het plannen van de operatie, operatie plannen ) ben ik naar Bergman Clinics geweest in Den Haag!

Wat ben ik daarover te spreken! Woensdag belde ik voor een eerste consult, wat tevens gratis is. Zaterdag kon ik terecht.

Na een goed gesprek met Dr. Koopman en zijn (onwijs relaxte en aardige assistente) heb ik aanstaande vrijdag mijn operatie!!

Oftewel: binnen 1,5 week lig ik op de operatie tafel en kan ik genieten van mijn C cup (300-325 cc, middel hoog profiel, ruw en via de onderkant van de borst!)

Ik zal eerlijk zijn: ik ben bang! heb mijn twijfels zoals ik bij veel meiden hier lees!

Gelukkig heb ik mijn vriend die de eerste 6 dagen 24/7 bij mij is en mij dus met alles wilt helpen:D

Ik hoop dat ik de laatste dagen, om precies te zijn 4 dagen, lekker met jullie kan babbelen over alles omtrent d operatie! misschien ervaringen bij de zelfde clinic en arts?

Ik hoop het en wish me luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel!! Nandaatje14 en Zenna!

Zenna: ben je tevreden over het resultaat? En heb jij het ook half onder de borstspier? en hoe zit het met je drains? :D hihi sorry hoor maar ik ben zo zenuwachtig!

Ik ben vandaag gebeld dat ik vrijdag om 13:15 uur op de clinic moet zijn, denk dat ik dan rond 14:00 word geopereerd!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rose,

Ik heb geen drains gehad, en resultaat staat in mijn album en ik ben echt heel erg tevreden :D was er even bang voor maar ze zitten al zo mooi op hun plek!

Spannend hoor!! ben benieuwd hoe het allemaal verloopt bij je!

Xx

Zenna, ze zien er heel mooi uit! en indd, zo mooi op hun plek:D

gefeliciteerd!

Ik krijg wel drains, maar die worden eruit gehaald voordat ik ut de clinic ga!

Hey rose,

gefeliciteerd met je datum!

Spannend over 3 dagen al! Je zal wel al zenuwachtig zijn! Of valt het nog mee?

Xxx

Hallo snoepje!

Hartstikke bedankt :D

Ja, bizar he? binnen 9 dagen vanaf de eerste afspraak word ik al geholpen! dus ja, heel erg spannend!

Jij gaat ook naar de Bergman Clinics? hoe vond jij de gesprekken enzo?

Spannend hoor! kan ik je up-to-date houden hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend hoor! Ik ben benieuwd naar je resultaat! Ook wel fijn dat je zo snel geholpen kan worden lijkt me ik heb 3 maanden moeten aftellen haha en maandag is het nu eindelijk zo ver!

De gesprekken bij mij waren heel fijn, ik wordt geopereerd door dokter Maas en het is echt een hele relaxte en grappige man en hij nam alle tijd voor mijn vragen dus dat vond ik erg fijn. Ik heb intussen nu 3 consulten gehad. En dan ben ik volgende week maandag aan de beurt!

En hoe vond jij de gesprekken gaan bij dokter koopman? Ik heb van hem ook wel goede verslagen gelezen. Moest jij ook een week van te voren starten met vitamine c slikken en Arnica druppels?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat ik geluk heb met de snelle mogelijkheid tot deze operatie!

bah, operatie, wat klinkt het eng haha!

Waarom heb je 3 consulten gehad? ik heb daar niet eens de tijd voor haha want dan word ik al geopereerd!

Het gesprek was erg fijn, maar allemaal heel bekend al voor me omdat ik 2 jaar geleden natuurlijk al op gesprek was geweest in het ziekenhuis. Mijn vriend vond het wel fijn om alles even aan te horen, kijken wie de chirurg is en gewoon even check, check dubbel check of hij te vertrouwen is...haha ;)

Nee ik hoef van te voren niks te doen, misschien omdat ik binnen 9 dagen geholpen word. maar ik krijg daarna allemaaltabletten mee en arnica zalf :)

ik zit elke dag al aan de vitamines dus dat zit wel goed.

Gaat er iemand met je mee op DE dag? en word je daarna goed verzorgd? is wel handig als er iemand in de buurt is :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste consult was gewoon een oriënterend gesprek om te kijken hoeveel cc ik zou krijgen en ik had hierna een goed gevoel over dus ik besloot me door hem te laten opereren. En daarna ben ik nog een keer op gesprek gegaan omdat ik een aantal vragen had en daarna nog een keer om te passen en meten en toen bleek dat ik ook nog een maatje groter kon krijgen. Hij zij namelijk dat er bij mij maar 225 cc in kon maar dat leek mij zo weinig omdat ik hier overal lees dat de meeste minimaal 300 cc krijgen dus toen heeft hij nog een keer gemeten en toen bleek dat er ook 255 cc in kon. Dus daar zit ik nog wel een beetje over te twijfelen wat ik wil.

Oh met de Arnica en vitaminen zit het goed dus!

Fijn dat je vriend mee gaat! Bij mij gaat me vader mee en me oma is bij ons om voor me te zorgen:) en er komen de dag na de operatie ook 2 vriendinnen langs om voor me te zorgen dus dat komt helemaal goed:)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nadenken over wat je wil. Ik weet het pas zeker na de operatie! of 300 of 325 CC. Maar goed ik ben lang dus dan past het ook 'makkelijker' bij iemand.

Wat fijn dat er zoveel mensen voor je zorgen! zal je nodig hebben...tenminste dat lees ik hier haha. Gelukkig heeft mijn vriend 5 dagen vrij. Hij zal wel stressen als hij daarna weer moet werken. Hij wilde gister een duidelijk schema maken met wat ik wil qua eten en hoe laat en dat hij me alles op bed brengt de eerste dagen...te schattig! dus maak maar gebruik van je vader en oma;)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké beslist de pc of het 300 of 325 wordt? Ja dat is wel handig als je lang bent!

Ja me vader moet daarna wel weer aan het werk maar me oma is er dan om voor me te zorgen:)

super lief van je vriend dat hij 5 dagen voor je heeft vrijgemaakt en je zo goed wilt helpen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt iig 300 CC. maar de kans is er dat het 25 cc meer wordt, dus we gaan t zien! ligt eraan hoeveel ruimte ik heb.

Fijn van je paps en je oma! Staan toch heel dichtbij je en als ze dan mee gaan is altijd fijn!

Nouja, meneer is een maand vrij en dat loopt af, 5 dagen na mijn operatie:) dat is ook de reden dat ik ja heb gezegd tegen de operatie op vrijdag!

Goed, meid! ik hou je op de hoogte, ben erg benieuwd hoe jij het, 3 dagen daarna, gaat ervaren haha!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rose

Welkom op het forum!!! :viannen_01:

Ongelooflijk! Jij bent snel aan de beurt zeg!! Haha, niet veel tijd om te stressen zo ;)

Fijn dat je vriend voor je wil zorgen die eerste dagen. Dat scheelt toch al de helft in stressen!

Ervaringen over dr. Koopmann, kun je lezen als je rechtsboven in het zoekvenster: Koopmann intikt. Zorg wel dat het kleine grijze vakje, op: forums, staat.

Heel veel lees- en forumplezier!!

En mocht je nog vragen hebben, shoot! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Rose,

Wow je mag vrijdag al! Dat is snel, en super spannend zeker? Ik krijg 2 januari mijn boobies, ook bij bergman kliniek in den haag, alleen wel van een andere pc.

Lijkt wel of ik mijn eigen verhaal in die van jou lees, want heb precies hetzelfde. 1.85 , 72 kg en een aa. Ik krijg ook minimaal 300cc dual plane, en als ik op de operatietafel lig gaat hij kijken of er meer cc bij kan.

Nou meid, ik ben benieuwd hoe het met je gaat na vrijdag, succes deze laatste daagjes voor je operatie!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier ook wat komen volgen aangezien ik ook ongeveer in dezelfde situatie zit.

Ik ben bijna 1m80 en weeg tussen de 65 en de 70kg.

Mij is ook tussen de 300 en de 350cc rond en dual plane aangeraden.

Ik will nog eerst eens op consult gaan maar mogelijk kan ik begin december al geopereerd worden...

Zooo spannend allemaal. Kijk erg uit naar jullie foto's!

Kijk dus ook erg uit naar het verhaal van Rose... En naar dat van Angiee in januari!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Best_boobie, angie en ssssttt, (hihi leuk die namen zo;))

Allereerst hartstikke bedankt voor de lieve reacties :53:

Best_boobies: ik heb indd de naam va de PC bovenin ingetikt, NOG MEER reacties en ervaringen gelezen! Nou moet ik zeggen dat ik dat erg fijn vind. Ik vind het ook leuk hoe iedereen hier met elkaar om gaat.

Ben indd erg blij met me vriendje. Nu nog meer nu hij me zo gaat helpen met alles! Laatste wasjes zijn gedraaid hihi dus als ik vrijdag terug kom hoef ik me daar niet druk om te maken...gelukkig heb ik een heel nette vriend (ja ze bestaan echt!)

Angie en stttt: Wat grappig dat we ongeveer de zelfde protheses krijgen en even lang zijn! zie je niet vaak he? en als je een lange meid ziet is dat met kleine Boobs :45: haha

Door welke PC word jij geholpen? vond je het eerste consult fijn? ben erg benieuwd! Ik vind het erg spannend..maar ik moet eerlijk zijn..het word op een of andere manier minder. toen ik gister het geld had overgemaakt werd het even heel echt! nu vandaag kan ik niet wachtten tot het vrijdag is....en het duurt nog zoooooo lang!

Sssstt: waarom ga je nog een keer op consult? en bij wie?

Ik hou jullie meiden allemaal op de hoogte! erg spannend allemaal maar oh wat zijn wij straks blij...

om een vrouw met boobies te zijn :45:

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rose !!

Het is al bijna zo ver voor jou ! Super spannend :).

Wat leuk dat je een nette vriend hebt, die zijn echt zeldzaam hihi!

Alvast veel succes voor vrijdag en hopelijk kan je snel een verslagje typen over hoe het geweest is.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lindi !!

Ja erg spannend! Maar goed spannend...wil ze nu gewoon hebben en gaan genieten (na de pijn dan;))

Hartstikke bedankt en ik zal zeker een verslagje typen! eerst even uitvogelen hoe haha!

Heb jij zelf ook al een bv gehad?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat moet lukken :D

Dank je wel Best_boobie!

Ik ga nu snel slapen, morgen een lekker druk dagje haha spelen met me nichtje en neefje, dan gaat de dag snel voorbij. In de avond mijn tas pakken en dan is het zover!!

Heb je nog tips wat ik mee kan nemen naar de kliniek? qua kleding of spullen ofzo? wat is handig om mee te nemen?

Ik ben daar maar 6-7 uurtjes..

Slaap lekker alvast! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rose,

tijdens mijn eerste consult is er gewoon gepraat over ronde prothesen, dual plane. Ik heb mij daar verder geen vragen bij gesteld omdat ik ook dacht dat dat voor mij het beste was aangezien ik echt nogal platjes ben.

Pas achteraf door er met anderen over te praten besefte ik dat die operatie toch wel merkelijk zwaarder is. Ik las hier op het forum dan ook nog verhalen van 'lotgenoten' die ook geen of weinig eigen weefsel hadden en die toch de anatomische prothesen voor de spier kriijgen.

Ik wil dus eigenlijk gewoon een tweede consult om uit te vissen of dat voor mij dan ook geen optie is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.