Ga naar inhoud

Rose1989 : 23 november 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Angie en stttt: Wat grappig dat we ongeveer de zelfde protheses krijgen en even lang zijn! zie je niet vaak he? en als je een lange meid ziet is dat met kleine Boobs :45: haha

Door welke PC word jij geholpen? vond je het eerste consult fijn? ben erg benieuwd! Ik vind het erg spannend..maar ik moet eerlijk zijn..het word op een of andere manier minder. toen ik gister het geld had overgemaakt werd het even heel echt! nu vandaag kan ik niet wachtten tot het vrijdag is....en het duurt nog zoooooo lang!

Hoi Rose,

Haha inderdaad dat kan echt niet met onze lengte. Mogen wel mooie boobs op zitten voor de verhoudingen enzo haha :131: .

Ik word geholpen door Dr. Posma. Met het eerste consult had ik gelijk een goed gevoel bij hem. Hij was heel eerlijk over wat er wel en niet mogelijk was bij mij omdat ik niet zoveel weefsel van mijzelf heb. Maar bij mij slaat nu de twijfel toe of 300cc niet een beetje weinig is. Als ik sommige verhalen hier lees en het dan vergelijk. Maar goed, dat ga ik nu een beetje proberen los te laten want ik moet nog zo lang wachten.

Ik wil jou alvast heel veel succes wensen voor morgen, en ik kijk uit naar je verslagje!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heel veel succes morgen!!!

Neem een lippenbalsem mee voor als je lippen droog zouden zijn na de operatie :)

Dextro energy voor onderweg naar huis, evt en een kussentje voor onder je boobs ;)

Gemakkelijke schoenen zonder hak, trainingsbroek en vest! Geen strakke truitjes die over je hoofd moeten... Ander til je je ellebogen te hoog :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel veel succes!

Morgen heb je ze!

Ennuh voor wat betreft die lippenbalsam, ik vroeg er om, maar kreeg toen een likje vaseline op je lippen.. Longer lasting dan labello ...echt waar!

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden!

ben vandaag een dagje weg geweest dus vandaar nu pas de reactie :)

Wat een onwijs lieve berichtjes! en bedankt voor de tips, erg lief!

Ik krijg nu de echte zenuwen...Zodra ik me wat beter voel typ ik een uitgebreid verslag!

Nogmaals erg leuk en lief hoe dit allemaal gaat op het forum...ik ga mijn spulletjes pakken:D

Wish me luck! hihi tot snel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Ze zijn roze, ze zijn rond, ze zijn mooier dan mijn kont"

OMG meiden! ik kon niet wachten om alles te typen, dus ik zit met veel moeite rechtop in bed en ga een verslagje typen:D 1 ding...ik ben HEEEUUUUULLL erg blij met me boobies! :106: :106:

We kwamen om 13:15 uur aan bij de Bergman Kliniek. We moesten tot 14:00 uur wachten omdat alle kamers nog vol lagen. Geen probleem verder maar ik had honger!

Om 14:00 uur kwamen er twee heel lieve verpleegstertjes. Zij brachten mij naar mijn 'onderkomen', vertelde wat ik aan moest doen en dan zou ze later terugkomen voor de foto's en controle's.

Ik was bloed nerveus maar mijn hartslag en pols waren echt van iemand die in complete rust was, dus dat was fijn!

Later kwam Dr. Koopman bij me langs. Vroeg me een aantal vragen tekende mijn boobs af. HIj was erg lief en het was vertrouwd om hem weer te zien. Later kwam de anesthesist...Wat een LOL heb ik met hem gehad zeg! :45: :45:

Beetje een buitenlandse man, leuk accent en erg vriendelijk. bleef maar grapjes maken!

Nou toen was het moment daar. De grappenmaker kwam me vertellen om afscheid van mijn vriend te nemen. En toen kwam alle spanning eruit! IK bleef maar huilen en die lieve schat zat me maar moed in te praten:" het komt goed schatje, ik ben zo weer bij je, je bent zo dichtbij" toen keek ik hem aan en toen had hij tranen in zijn ogen...zo lief......maar toen kwam grappenmaker weer :45: "Ja zeg die enorme spierbundel van je maar gedag, wat en beest zeg....nou goed kom op we gaan, word bijna bang van hem haha!"

Goed, eenmaal in de operatie kamer: denk dat er 5-6 mensen waren die me allemaal heel vrolijk en opgepept begroette! Kom ik daar snikkend en huilend (letterelijk als een kind van 3 die vergeet adem te halen tijdens het huilen) binnen:" Ja hallo,...snik snik...ik kan niet stoppen met huilen...sorry hoor snik snik!" dus ik ga liggen en drie keer raden wie er met zijn pretkoppie weer boven me staat...juist de grappenmaker :45:

Er word zoveel aan je gedaan voordat je onder gaat...je krijgt een infuus door persoon 1, stickers op je borst van persoon 2, je word goed gelegd door persoon 3, je word rustig gehouden door een heel lief vrouwtje persoon 4 en dan nog de grappenmaker die door blijft kwebbelen en vervolgens dr koopman zelf. Toen ze allemaal bezig waren, had ik het dus niet door dat ik alles al ingespoten kreeg. Opeens voel ik het bekende kater gevoel, dan staan er opeens 5-6 man boven je die zeggen dat ik over mijn gespierde vent moest dromen....en weg was ik!

De operatie duurt een uur, na een uur werd ik dan ook wakker en dat bleef ik ook. ik vroeg gelijk aan de zuster of ze me vriend al had gebeld, dat deed ze gelijk, heel fijn naast mijn bed. hij mocht om 8 uur komen :55:

Ik lag heel erg te rillen op mijn bed (dat heb ik altijd na een narcose) dus ik kreeg gelijk een heater naast mijn bed met een slang want hete lucht onder je deken blaast...heel fijn! Toen alle zusters weg liepen en ik niet meer mocht rillen haha, kwam ik goed bij en dacht ik: verrek! ik heb tieten?! waarom bekijk ik ze niet..?!!!

Ik tilde de deken op en daar waren ze....twee punt gave boobies:D ik legde de deken weer over mijn borsten en viel met een glimlach in slaap.

Later werd ik wakker, ik had niet echt pijn...maar gewoon heel erge spierpijn. trok een beetje door naar mijn rug. je mag ook amper bewegen en dat durf je ook niet echt dus ik had de zusters gebeld en uitgelegd wat ik voelde. toen was het een 7 voor mij (0 voel je niks en 10 is absolute vreselijke pijn) toen kreeg ik morfine. Ik had best ook zonder gekund maar ik wilde ook slapen en t was zo'n zeurderige pijn...! en later een soort druk op je borst..

Ik werd een beetje wazig van de morfine haha...op een of andere manier ging ik mijn vriend, vriendinnen, en moeder en stiefpa maar bellen. toen ik me moedertje aan de tel kreeg ging het zo:

" hey ma!"

" dag lieverd, en?!"

" Ze zijn roze, ze zijn rond ze zijn mooier dan mijn kont"

:45: haha ik hoorde later dat ik dat zei...ik wist er niks meer van haha

Eigenlijk omtrent pijn niet echt iets heel bijzonders te vertellen. het was eerst een 7 later vroeg ze het nog een keer en toen gaf ik een 0 aan omdat ik vond dat het geen pijn was maar echt alleen mijn spieren voelde.

Toen kwam mijn vriend, die knuffelde me eerst suf! daarna vroeg die heel lief hoe t was met me...ik wist dat hij ze graag wilde zien. toen trok ik de deken naar beneden en hij vond ze zo mooi! hij durfde niet echt te voelen maar hij is er ook erg blij mee.

Toen kwamen de zusters mijn drains eruit halen...mijn hemel wat een raar gevoel is dat! maar je hebt meer pijn van het tape wat om je borsten heen zit dan van de drains. er zat heel weinig bloed in, eigenlijk helemaal niks dus dat was fijn:)

Daarna een trombose prikje, voelde je ook geen drol van.

Ik kreeg mijn BH en borstband aan...pfff nu weet ik wat jullie bedoelen! 4 weken bh en borstband en 6 weken de bh.

Eenmaal aangekleed liepen ik en het lieve zustertje naar de auto. ik rook de buitenlucht en had zo ontzettend veel trek in een peuk! dus ik keek haar aan, ze zei: jij bent ook een roker? hihi meid ik zou er gewoon lekker eentje opsteken thuis:) ik zou het zelf ook doen, zei ze fluisterend in me oor! haha TOP! dus nadat ik mijn bordje ophad (was 21:00 uur thuis) stak ik mijn peuk op!

beetje moeilijk hijsen maar 1 kan geen kwaad.

Toen kwam ik thuis en had ik een mega bos witte rozen en lelys gekregen van mijn vent, chocola, drop, chocolademouse, snoepjes, fruitsapjes...noem maar op!

Toen hebben we samen de voice of holland gekeken. Ik moet zeggen: het ging wel maar als ik veel praat merk ik dat ik buiten adem raak door de druk die ik op mijn borst voel...dus dat was lekker rustig voor mijn vriend haha.

rond 00:00 uur ging ik naar bed. 3 uur werd ik wakker, tot 4:15 nog even tv gekeken met me vent. Daarna tot 11 geslapen.

Ik moet zeggen dat het me allemaal reuze mee valt. je moet je buikspieren trainen om jezelf omhoog te wippen haha want je armen mag je niet gebruiken. Naar t toilet gaan gaat goed. Zoals ik nu in me bed lig gaat t ook goed maar als je dan rechtop gaat zitten om op te staan voel je je boobies wel even...ze zakken iets naar beneden en t is natuurlijk de eerste keer dat ik daar gewicht heb haha dus dat is wennen!

Je hebt de eerste dagen echt hulp nodig. met opstaan, kussens goed achter je leggen (omdat ik rechtop zitten nu eenmaal lekkerder vind) drinken inschenken enz. maar....het is het 3 dubbel waard!!!

vandaag scheelt de 'pijn' niet veel met gister...alleen het tape gaat irriteren nu omdat t zo strak zit. en dat in combi met me bh en borstband haha...goed meiden, ik ga weer even verder rusten want ik heb er nog nooit zo lang over gedaan om te typen haha!

ik heb 1 foto geupload, dat was een uur en 15 min na de operatie :106:

fijne dag allemaal! en onwijs bedankt voor alle lieve berichtjes!

xxxx en liefs, rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Rose,

Gefeliciteerd met je boobs!! En wat een leuk verslagje heb je geschreven zeg. Goed om te lezen dat alles zo goed is gegaan. Ik had vorige week de anesthesist aan de telefoon en volgens mij krijg ik dezelfde als jou.

Laat je maar lekker verwennen door je mannetje,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy shit!! :D

Wat een ontzettend uitgebreid en leuk, hilarisch verslag!!! Jij zou schrijfster moeten worden!! En wat jij allemaal zegt, onder invloed van morfine :45:

Fijn dat je vent zo lief voor je zorgt en dat alles zo goed met je gaat!! Geniet van je boobs en een goed herstel gewenst!!

En ik verheug me al op je volgende verslagje :D

Even kijken of ik een foto kan zien :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lady's!

Ik word net wakker en dacht, typ even wat voordat mijn dag begint!

Wat een leuke reacties! haha en dank jullie wel! :53:

Qua tijd ben ik nu 48 uur verder. De afgelopen dagen had ik het even moeilijk...

Ik was het gewoon zat, bah! Je moet alles vragen...en dat vind ik echt heel moeilijk! medicijnen werken goed, tenminste, ik ben niet blauw (nu word ik dat ook niet snel en verbergt het roze misschien wel al het blauw ;)) en de pijn is voor het eerst echt minder:d!!

Straks mag het verband eraf! ik verlang zo naar een douche, schone haren, schuimend sop, de geur van mijn shampoo, een scheermesje wat langs mijn benen gaat, de hete walmen, het frisse gevoel, de lekkere vette body lotion after! een lief vriendje die helpt met haren kammen...hoe romantisch!

Uchem...realiteit: m'n vent ploft nu op de bank..."zondag is voetbal dag schatje..." dus dat word 2x 3 kwartier wachten want ajax begint..... :45: agh hij heeft t verdiend.

Mijn moeder is 3 jaar geleden getrouwd met mijn huidige stiefpa. Een heel nuchtere man...echt HEEL nuchter! en rustig!

Mijn moeder? is precies zoals ik...we lullen 5 kwartier in een uur, hebben geen ADHD maar A t/m Z en kunnen onmogelijk stil zitten.

Goed, die komen straks 'kijken'...haha twee mensen die er totaal niks mee hebben, het allemaal maar een soort van onzin vonden en ik de operatie had gepland zonder dat zij t wisten...komen nu kijken! haha ik weet eigenlijk niet watik van het idee vind dat mijn stiefvader naar mijn tieten komt kijken :P:45::44:

Nogmaals, voor de meiden die morgen of binnenkort onder het mes moeten: mijn ervaring is, de eerste twee dagen voel je je rot, beurs en moet je heel erg wennen aan de manier waarop je dingen nu eventjes moet doen. je moet trouwens ook wennen aan dat je nu borsten hebt haha want ze zitten bij mij behoorlijk in de weg haha! vandaag voel ik me echt heel goed! NOG beter zelfs als ik nu zou kunnen douchen :44:

Ik heb alleen nog een vraagje: de druk die je op je borst voelt...wanneer gaat dat weg? want als ik diep in adem voel ik t nog steeds. en wanneer gingen jullie weer op je zij liggen??

Nou liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wat schrijf je ontzettend leuk zeg!!! Gefeliciteerd met je borsten!!

Ik kan je helaas geen advies geven, ik moet namelijk zelf nog 2 dgn wachten tot ik onder het mes ga!! Ik ga je leuke verslagjes wel volgen!!

Lijkt me ook wel wennen dat je uiteindelijk straks een volle boezem hebt, dat het in het begin nog behoorlijk ''in de weg'' zit haha..

nou sterkte nog met herstellen!

Liefs giselle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.