Ga naar inhoud

Rose1989 : 23 november 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel! Lief allemaal...

Ik heb nog geen mooie kunnen vinden, dus ook niet gepast en weet me maat nog niet.! Maar ik ga nu ff mijn oude bh aan doen. Denk wel dat ik m nog pas maar denk dat die veelst te strak gaat zitten haha en die fotos zet ik er wel op.

mocht trouwens ook nog geen bh kopen van me vriend want hij wil het eerste setje kopen! Haha een bh en balconette!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen!

Het is nu alweer een tijdje geleden dus dacht ik zet er nog even wat op :)

Ik heb de afgelopen week steeds meer gedaan, beetje te enthousiast. hierdoor 'voel' ik de boobs wel maar niet hinderend.

2 dagen geleden ging ik boodschappen doen. uiteindelijk teveel gekocht dus te zwaar getild, dus een harde borst! Gelijk rust genomen en mezelf voorgenomen dat m'n vent de kerstboom 6 hoog naar boven mag tillen haha.

Twee weken verde dus...het gaat echt goed. Ik moet mezelf wat afremmen, vocht in me buik is weg, borsten worden steeds zachter, bewegen meer en krijg het gevoel in mijn borst steeds meer terug:D

Gister heb ik mijn hechtingen eruit laten halen. Jeetje wat is het mooi geworden! Doordat ik nog een beetje een verdoofd gevoel in me borsten heb, voelde ik letterlijk niks van de hechtingen. Verpleging zei dat het er allemaal goed uitzag en dat ik mocht beginnen met de Bergman Clinics Litteken lijn. Erg lekker cremetje!

Ik heb de bh en band nog steeds om. Ik vind het inderdaad veeeeeelll prettiger zitten nu. Met Kerst doe ik m af, tenzij ik een jurkje aan doe met hoog decolete ;)

De zijkant van mijn borsten zijn wel EXTREEM droog en krijg een lichte uitslag tussen mijn borsten. Ik denk dat het van de band is....ik smeer me suf met vaseline! maar wil nog niet echt helpen!

Vanavond Sinterklaas vieren terwijl de kerstboom sinds gister staat...haha nederland! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je herstel goed loopt.
en tja dat teveel doen ik ken het.
mijn borsten zijn ook droog smeer ze ook al een paar dagen in (niet bij t litteken) zijn ook aan t vervellen rond me tepels.
je mag al wel snel gaan smeren he dat is wel fijn!zijn jouw korstjes al helemaal weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.