Ga naar inhoud

Rose1989 : 23 november 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Rose,

Tja mannen en voetbal... :44:

Nog even geduld hebben en dan mag en kan je straks lekker douchen en tutten.

Hmmm wel een beetje raar inderdaad dat je stiefvader komt kijken naar je borsten, maar ik denk dat ze het anders bedoelen. Ik denk dat ze gewoon komen kijken hoe het met je gaat. Je hebt een operatie gehad ,dus ze komen op bezoek. :)

En wat betreft het drukkende gevoel op je borst. Dat kan nog wel een week ofzo blijven. Het is als zware spierpijn of een spierscheuring. Immers, je spier is doorgesneden ;)

Voorlopig zal je ook echt nog niet op je zij kunnen liggen, en als je het straks kan, dan ligt het de eerste tijd nog niet lekker ;) Dat is mijn ervaring tenminste :D

Nou succes met het afwachten tot Ajax-RJC is afgelopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik vind het wel eng hoor... maar het gekke is, toch vind ik hoe meer het dichterbij het komt des te minder zenuwachtig?? Ik wil het ook zooooooooooooooo graag... denk dat ik dinsdag alleen maar ga huilen hahahaha... kheb nu nog grote mond.. hehehe

Ja met me kindjes wordt ff lastig jah.. me man is de eerste week wel bij me, en daarna kan ik altijd beroep doen op vriendinnen of mijn mams of me zussen... mag ook wel tillen voorzichtig, mits ik wel me bovenarmen tegen mezelf aan hou...

nou succes met je mams en je stiefpa hihi....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het wel eng hoor... maar het gekke is, toch vind ik hoe meer het dichterbij het komt des te minder zenuwachtig?? Ik wil het ook zooooooooooooooo graag... denk dat ik dinsdag alleen maar ga huilen hahahaha... kheb nu nog grote mond.. hehehe

Ja met me kindjes wordt ff lastig jah.. me man is de eerste week wel bij me, en daarna kan ik altijd beroep doen op vriendinnen of mijn mams of me zussen... mag ook wel tillen voorzichtig, mits ik wel me bovenarmen tegen mezelf aan hou...

nou succes met je mams en je stiefpa hihi....

Aaah kben dus niet de enige met kleine kindjes die dit laat doen... Hoe oud zijn ze?

Ikzelf zit er echt mee in dat hij de eerste week al alleszinds bij iemand moet gaan slapen want ik ben alleenstaand

en heb helaas niemand die mij verzorgt :103: Ik hoop dat ik vanaf week twee heb zal mogen dragen.

Ik zelf word alsmaar zenuwachtiger :42: ... Maar ben zo bang voor de pijn nadien

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rose Wat schrijf jij idd leuk!

Bij mij is die olifant al weg maar ik mocht zoiezo al niet klagen.

Alleen ben ik dan wel weer blauw!zelfs paars! En idd ook roze maar daar komt t echt doorheen ;)

Ik heb ook al gedoucht en deed me goed.

Voor de meiden met kindjes....ik vind t moeilijk en ik heb hulp.

Als hij valt wil je toch automatisch opvangen... En als hij met zn armpjes omhoog naar je toe komt wil je knuffelen dus op mn knieen erbij gaan zitten maar ik heb een monkey en die klimt gelijk in je.hij is 18 mnd(ik zei hier elke keer 15 mnd maar kan niet tellen) dus helpt op zijn manier ook wel mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rose !

Zo aangenaam om te lezen wat jij allemaal schrijft !

Zo douchen na 48h zal inderdaad wel een zalig gevoel geven. Ga je ze dan voor de eerste maal zien? Ik hoop dat het je bevalt.

En hoe voelen ze aan? Zijn ze heel hard?

ik heb ook even aan mijn vriend laten lezen dat jij bloemen en lekkers had gelezen als je thuis kwam :) :)

hint hint hint dat wil ik ook haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enibas: Haha jammer! ik verheugde me er echt op! lekker op mijn zij liggen!!

Giselle: ik had dat ook. ik moest nog 1 dag wachtten en was totaal niet zenuwachtig. totdat je naar de operatiekamer loopt en in mijn geval afscheid moest nemen van me ventje...ik bleef janken!

Fluline: ik zou echt iemand vragen om je te helpen hoor! je hebt t echt nodig! :)

Tjikkie: hihi dank je wel :D haha leuk he al die kleurtjes? ik was 1 dag van te voren begonnen met arnica druppels...ben nog steeds niet blauw (na 48 uur) maarja dat was al bekend want ik word nou eenmaal niet zo snel blauw;)

Succes allemaal met jullie kindjes. zou graag oppassen maar ik kan ze ook niet tillen haha ;)

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lindi,

Ik ben net gedoucht door me vriend, en heb al lekker een make uppie op:) haha de lieve schat heeft zelfs mijn haren gekamd...hilarisch hoe mannen dat doen :P

ik heb ze dus voor t eerst gezien (fotos in mijn album) en ben super tevreden! eerste dag(gelijk na de operatie) rond de tepel waren ze heel hard! soort hard opgeblazen ballon die je indrukt. nu na 48 uur kan ik t al een beetje indrukken.

Mijn vriend durft ze nog niet aan te raken haha.

Toen ik ze daarnet voor t eerst zag stond ik als een idioot te dansen voor spiegel! haha ik was zo blij. zo vreemd dat ik van AA nu sowieso naar B-C ben gegaan! dat er wat zit haha!

Wanneer moet jij? xxx

en zeg maar tegen je vriend dat je al dat lekker echt nodig hebt. Des te korter hoef je hem lastig te vallen met :" doe dit, doe dat". Win-Win situatie. Chocolade helpt het beste! en de geur van bloemen vrolijkt je op ;) hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké make-up kan je dus al opdoen? Ik had er al bang voor dat dat niet ging lukken en dat is toch zo belangrijk voor mij :).

Misschien moet ik mijn vriend mijn haren al eens laten wassen en kammen om te testen hihi. Dat gaat nog wat zijn :7:

Ik moet pas 21december! Dus nog 26dagen aftellen. En ik zie er echt zo naar uit.

Ik ben gisteren al een sportbh gaan kopen voor als mijn kliniekbh in de was is.

Al een hele outfit klaargelegd om naar de kliniek te gaan :).

Ik heb net je foto's gezien en ik vind ze echt super! zo mooi van vorm al na 48h!

En hoe gaat het slapen? Want ik hoor dat veel meiden last hebben van hun rug enz.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja niet perfect maar het lukt wel. beter iets dan niets haha ;)

Erg spannend hoor! ik heb mijn outfit 3 keer veranderd! was een prive kliniek dus ik wilde er een soort van netjes uitlopen.

believe me, als je wakker word wil je weg en gewoon wat simpels aan haha!

Dank je wel! fijn om te horen dat ze mooi zijn...zijn toch je borsten!

Slapen gaat. wel rechtop slapen...iig goed omhoog voor het vocht. je zal niet altijd je draai kunnen vinden en daardoor krijg je last van je rug. ik heb twee slaappille gekregen. ik merk dat na veel slaap ik me beter voel dus ik ga vanavond de eerste pil nemen en dan verwacht ik non stop te kunnen slapen :)

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lady's,

Gister voor t eerst bezoek gehad. ik was gesloopt! dus ik lag om 21:00 uur al in me bedje.

Heb voor het eerst die slaappil genomen. Indd binnen 15-30 min lag ik te pitten. Maar echt door slapen doe ik nog niet. Vannacht voor het eerst helemaal plat gelegen, pff dat is het ook niet merk ik.

Kennen jullie dat gevoel: dat als je longen vol zitten en je snot verkouden bent en dan inademt dat het een soort van borrelt in je longen? pruttelt? haha ja ik weet niet hoe ik t beter kan omschrijven. Alsof je maag knort :P nou anywayz dat voel ik nu in me borst. 2 keer toe heel kort maar hoor! maar ik zit niet gelijk te stressen UCHEM* eerste wat in me op kwam was: ze zijn lek!

nee toch? hoop ik? :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, dat is idd gewoon lucht haha. Ze zijn niet lek :45:

En ik heb een hele tijd niet plat op mijn rug gelegen, lag gewoon niet lekker. Vond het veel fijner om wat hoger te liggen en dan een kussen in mijn knieholte :)

En doorslapen kan ook nog wel even duren, zeker als je niet gewend bent op je rug te slapen ;) De slaappil die je gehad hebt is ook geen 'doorslaper' maar een 'inslaper' (zo noemen ze dat) Werkt ongeveer een uurtje of 4.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok. god zij dank :P en wanneer trekt dat lucht weg?

ik ben nu al een paar uur zonder kliniek bh, die is gewassen :) dat is toch niet erg? heb wel m'n borstband om!

en hoeveel deden jullie na 3 dagen? douchen? haren wassen? etc...

Thx BB!! ben blij dat jij (jullie allemaal trouwens ) de newbies zo goed helpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey rose,

ik zit op dezelfde dag als jij en heb gister al m'n haar gewassen maar wel laten doen door mijn mannetje.

ik heb wel waterdichte pleisters erop zitten dus weet natuurlijk niet wat jouw aangeraden is.

ik doe al vrij veel miss wel teveel maar heb ook geen pijn althans kan het geen pijn noemen...vandaag ook geen paracetamol meer genomen alleen nog celebrex.

maar BB mag dit even niet lezen anders zegt ze dat ik mezelf moet dwingen niet teveel te doen :P

maar ik doe dus douche,haren laten wassen,vaatwasser uitruimen,eten koken en heb een wasje gedraaid...me kleintje til ik niet hoe moeilijk ik dat ook vind :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jjeetje dan doe je best veel!

Enige wat ik doe is aankleden en zlfs daar krijg ik hulp bij.

Vandaag alleen gedoucht behalve mijn haar, dat heeft mijn vriend gewassen :-)

Het prikken van eten op mijn vork kost moeite.

Maar voor de rest doe ik niks haha.

Wanneer weet je of je vocht in je bors heb? Want vanf dag 1 vind ik ze niet gezwollen, pijnlijk o.i.d.....

Iemand een idee als jullie naar mijn fots kijkt? Hb nieuwe geplaatst

Lifs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update!

Het is nu 5 dagen geleden, en " I feel good!" :101:

Mijn linkerborst deed gister even pijn want had op mijn zij gelegen...en dat mag nieeett! :93:

Ik slaap de laatste 2 dagen steeds beter. Het doet minder pijn, de druk is zo goed als weg (behalve bij inspanning, maarja ik moet ook rust nemen haha:P)

Ze zien er echt goed uit! geen zwelling, geen vocht (ja nog wat in me buik maar dat word al minder...en zo niet is het toch echt de chocola van afgelopen dagen!) heb een kleine gele-blauwe plek ontdekt vlakbij de hechtingen maar goed als dat alles is.

De kleine "luchtbelletjes" in me borst worden ook minder. Het borrelen is zo'n raar gevoel haha!

Gister werd ik gek van het binnen zitten...dus ben ik met me ventje naar de stad geweest. haha ik liep er zo gespannen bij! leek Kwaziemodo wel (hoe schrijf je dat?:P)

en indd....waar ik bang voor was gebeurde...er botste iemand tegen me aan :102: AUUWWWW!

Dus daar stond ik, middenin de stad met me handen op me tieten hahaha te huilen. Het is dat me vriend het niet zag anders had hij er een :93: voor gestoken haha (zo leuk die smileys)

eenmaal thuis was ik kapot! ben op bed gaan liggen voor een half uurtje en even die borstband af gedaan. al je energie gaat natuurlijk naar het helings proces dus als je dan uitgebreid gaat wandelen ben je moe!

Het is mooi weer nu! dus ik ga even douchen (lees: ik ga me even laten douchen :44: ) en dan op het balkon zitten.

Heb gister mijn tweede sigaret gerookt. heb er eigenlijk weinig trek in maarja...wilde het toch even 'proeven'.

Morgen om 11:30 uur een afspraak met Dr. koopman!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii Rose,

Fijn dat je herstel zo goed gaat zeg! Hoop dat het mij ook zo goed vergaat na mn operatie haha. Ik heb je foto's even bekeken, vind ze er echt al mooi uitzien. Heel natuurlijk.

Succes morgen bij Koopman,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Vandaag mijn eerste controle gehad.

Hij zei dat het er prachtig uit zag! De borstband mag over twee weken al af! Sterker nog, het zal voor mij alleen voor iets extra's zorgen, het is niet meer nodig :-d (Maar ik wil m voor mijn gevoel nog even om) maar ik heb morgen een verjaardag en hij zei dat ik een leuk setje kon kopen en die gewoon aan kon doen morgen. Dus vriendje lief ook blij (want dan kan ik weer stofzuigen haha) en kan hij weer lekker 'knuffelen' met me haha.

Mag nu al op mijn zij liggen en alles weer oppakken!!

Anywayz, ben dus mega blij met alles! Ik zal eerlijk zeggen: sommige dingen kosten me wel nog veel energie en ik voel t wel...maaaaaarrrr ik ga toch ff voor een bh shoppen nu!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.