Ga naar inhoud

Carola2 : 28 september 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast Carola2

Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Ik heb nieuwe foto's geplaatst!!

Mijn ene borst is groter en zit iets lager dan de andere, maar ik vind dat niet zo héél erg. Als het maar niet erger wordt!!!

Fijne zondag allemaal!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik had dat ook voor mijn BV, maar toen viel dat niet zo op, omdat er niks zat zeg maar...

Ook was ik toen niet minimaal een uur per dag naar mijn borsten aan het kijken en nu wel. Ha ha ha. Ach, er is geen vrouw ter wereld met 2 exact dezelfde borsten denk ik dan maar.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid!

Wat zijn ze mooi geworden!

En ik heb het ook hoor mijn rechter is ook wat groter dan de linker, ik hoop wel dat het nog een beetje bijtrekt.. Maar we moeten het nog steeds tijd geven.. 3 maanden dan kunnen we pas echt zien hoe en wat.

Ik moet ook echt ff nieuwe foto's maken, neem het mezelf steeds voor, maar komt er niet van agggrr..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi carola,

het ziet er super uit! je borsten zien er supergoed uit, maar dat vind je zelf ook... want je raakt niet uitgekeken! haha, kan me dat wel een beetje voorstellen, helemaal verwonderd jezelf zitten bewonderen, jij kwam ook bijna van niets naar een D? wowie! daar mag je dan wel even voor gaan zitten.

onvolkomenheden worden met een bv een beetje uitvergroot, maar goed, dat vind ik in de meeste gevallen, ook bij jou, als het minimaal is, niet heel erg.... maar das makkelijk lullen, want het is niet mijn lijf, geen idee of ik dat vervelend zou vinden of niet.

liefs,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Carola,

Ik heb een vraagje...

Ik heb ook anatomische prothese 375cc dus bijna hetzelfde als wat jij hebt. Ik had ook cup AA.

Ik heb je foto's gezien en je boobs zijn echt mooi. Ik ben nu 4 PO en de grootte van mijn borsten vind ik mooi zo, maar ze zijn wel nog hard. Gaan ze nog kleiner worden na een tijdje??? Ik wil deze grootte wel behouden dus ben benieuwd hoe jij het hebt ervaart. Bij mij zijn ze ook onder het spier geplaatst.

Liefs Rey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn bij mij niet kleiner geworden. Wel zachter!! Ze zijn nog wel erg stevig, maar ja, om de prothese zit ook maar weinig 'eigen' borstweefsel, dus je voelt de prothese wel een beetje. Ik vind dat helemaal niet erg. Ze beginnen mee te bewegen als ik bijvoorbeeld ren, trap loop, vrij, etc. Ze vliegen natuurlijk niet alle kanten op, maar ze zitten ook niet meer zo "vast" als eerst.

Weet je al wat jouw maat nu is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx!!!!

Ben er ook erg blij mee!!! :3:

Bij mij zijn ze trouwens absoluut niet kleiner geworden, maar je raakt er natuurlijk wel

meer aan gewend en ze worden bij jou straks ook nog een stuk zachter!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.