Ga naar inhoud

Carola2 : 28 september 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast Carola2

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik lees al even met jullie mee, maar het wordt tijd dat ik mij voorstel.

Ik ben Carola. Ik ben 30 jaar en moeder van twee prachtige kinderen (een meisje van 3 en een jongentje van 1,5)

Ik heb altijd kleine borsten gehad, maar wel mooie. Totdat mijn kindjes geboren werden..... Er is niks meer van over.

Dus 28 september word ik geopereerd. Ik krijg 385 cc (waarschijnlijk, ik ga 25 aug. mog een x op consult) anatomisch achter de spier. De pc is Dr van Onselen.

Groetjes Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast rachel82

Hallo mede nieuweling,

Haha, kinderen zijn leuk, maar waar blijven de borsten :wacko: , die kleineb van mij werden geminimaliseerd tot kleine a. Ikke maar hopen op dat ik wat borst mocht overhouden van tijdens de zwangerschap, maar dat ging helaas niet op. Altijd alle tijd voor de kindjes en nu eventjes mama tijd! We moeten onszelf niet vergeten en verslonsde huismoeder worden is zeker geen optie. Super leuk dat je een borstvergroting vanjezelf mag doen :rolleyes: , Ik moet nog langer wachten dan jij, mij word het helaas pas november, maar kan er iniedergeval al naar uitkijken. Toch leuke site zo, lekker keuvelen over B(.)(.)bies! haha

Groetjes, Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rachel82: Inderdaad, kinderen zijn fantastisch en ik zou die van mij voor geen goud willen missen, maar mijn borsten mis ik wel!!!!!! ik heb een zeer kleine AA overgehouden...

@B-Cupje: Ik ben ook bang dat het erg groot wordt, daarom ga ik 25 aug. nog een x op consult om nog een keer te passen.

En Anatomisch was op aanraden van de pc.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vanmiddag ga ik nog een x protheses passen.

Ik ben benieuwd of ik toch bij de 385 blijf. Ik denk dat ik ze toch iets kleiner wil...

Ben maar 1.70 en 56 kilo, moet ook niet té worden..

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag ga ik nog een x protheses passen.

Ik ben benieuwd of ik toch bij de 385 blijf. Ik denk dat ik ze toch iets kleiner wil...

Ben maar 1.70 en 56 kilo, moet ook niet té worden..

Spannend!

Hoi Carola,

Zelf ben ik 1,71 en rond de 53/54 kilo (verschilt wel eens). Als je altijd al weinig had dan lijkt mij 385 erg groot,maar ik heb nog geen ervaring met BV natuurlijk. Zelf twijfel ik nog tussen 255/270 (=grote B of kleineC) of 295/305(=C). Bij het passen vond ik dat al heel groot.

Suc6 met het consult dat je vandaag hebt.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo carola

ik vind niet te veel 385 cc, 1- je bent lang 2- je verlies cc acther de spier 3- je ga heel snel aan wennen. ik heb 350 CC anatomische en ik ben zo gewend dat ik nu ze aan de kleine kant vindt. ik weet niet wat voor maat je nu heeft. je kan mijn fotos kijken ze zijn niet echt groot hoor. ik ben maar 1.60 cm lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Carola,

Ik vind 385 cc ook niet te veel hoor!

Ik ben 1.68 en weeg 55 kg en krijg 410 cc rond achter de spier. De PC kijkt natuurlijk naar een heleboel dingen zoals je bouw en omtrek enz...Ik zou dus als ik jou was zeker gaan voor de 385 cc. Het uiteindelijke resultaat kun je niet vergelijken met het passen denk ik.

Groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Ik heb toch besloten te gaan voor de 385 CC anatomisch achter de spier.

Dr van Onselen heeft mij gerust gesteld en ik heb ze nog een keer mogen passen. Het was goed!!

Ik liet me leiden door verhalen/ervaringen van anderen, maar elk lichaam is natuurlijk anders.

Hij verwacht dat het bij mij een C cup wordt. Ik heb nu AA, dus is wel een grote stap, maar heb na mijn eerste kindje ook een klein jaartje van een B cup mogen genieten.

Nog 5 weken en dan is het zover!!!

Kan niet wachten.....

Groetjes Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola!

Ik word 3 september ook door van Onselen geopereerd! Spannend he?! Ik had een heel goed gevoel bij hem, ondanks dat hij wat negatief in de media is geweest..

Omdat ik niet helemaal zeker wist welke grootte ik wil, liggen er bij mij op de dag van BV 2 maten klaar, zodat ze het nog ter plekke kunnen inschatten wat mooier is.

Ben jij er al over uit hoeveel CC jij krijgt?

Groetjes Claar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Claar,

Spannend, jij bent al bijna aan de beurt!!!! Ik had ook een heel goed gevoel bij Dr van Onselen.

We hebben dinsdag alles nog een keer doorgesproken en ik heb besloten om toch voor 385 cc te gaan.

Volgens hem kom ik dan uit op een C cup.

Heb er helemaal zin in!!

Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Dr. Van Onselen kan ik iedereen aanraden :blush:

Ik moet zeggen dat ik in het begin ook even dacht van 'jeetje, die berichten op internet' maar hij is niet schuldig want er is een rechtzaak geweest en als ik hoor hoeveel BV hij per jaar doet dan is daar nog nooit iets mee geweest, hij weet wat ie doet en waarschijnlijk zijn ze nu juist heel alert. Zolang je je vragenlijst heel goed en eerlijk invult gaat er met de narcose niets mis. En de BV zelf wordt vast super mooi :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor Carola! Ik denk dat je heel goed aan 385cc doet hoor!

Ik mag nu ook aftellen!

Net als Claar ben ik ook 3 september aan de beurt! Ik heb er ook heel veel zin in en de kriebels beginnen ook al te komen hoor! Bij mij wordt er 410cc rond achter de spier geplaatst. Ik hou al maar vast rekening dat het even heel pijnlijk zal zijn! Maar eindelijk heb ik dan de borsten die ik nooit heb gehad!

Fijn om hier zo ervaringen te kunnen lezen, beetje steun aan mekaar enzo!

Groetjes

Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, het is fijn om zoveel ervaringen te lezen.

Ik ben nu al nerveus. :125: Niet voor de narcose, want ik ben al 8x geopereerd, dus daar ben ik niet bang voor.

Maar wel gezonde spanning. Hoe zal het eruit zien? Hoeveel pijn zal ik daarna hebben? Dat soort dingen.

event.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
AAARRRGGGHHHH nog maar 17 dagen.....

Wat gaat de tijd snel

Hey Carola!! :D

Vind je echt dat de tijd snel gaat, zo met aftellen?? Ik vond dat het jáááren duurde hahaha!!

Maarrrrr idd, voor je het weet, ben je ook PO ;) en kan je lekker allerlei pijntjes, bubbeltjes, ongemakjes neerkledderen hahaha!!

Het hoort er allemaal bij!!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He carola!

Gister ben ik nog bij het ACCZ geweest en heb ik Van Onselen weer gezien. Hij vond het ook erg mooi geworden. Ik zei gister nog tegen hem dat ik erg bang was hoe het allemaal zou gaan en dat het achteraf zooooo goed is gegaan, dat had ik nooit durven dromen. Het resultaat is ook heel natuurlijk, precies wat ik wou. Het is allemaal een gok, je weet van tevoren niet hoe het er uit gaat zien dus ik snap je heel goed :D maar je moet vertrouwen hebben in de plastisch chirurg. Alles komt goed! Van Onselen doet iets van 300 borstvergrotingen per jaar, ik denk dat je echt heel tevreden zal zijn met je nieuwe boobs! Of je pijn zult hebben? Hmm ik weet het niet. Ik had geen pijn, en een vrouwtje in de wachtkamer zei ook dat ze geen pijn had, maar dat is denk ik per persoon verschillend.

En nog maar 17 dagen!! SPANNEND :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de tijd erg snel gaan. Na mijn consut was het nog ruim twee maanden en nu nog maar ruim twee weken.

Ik heb het ook erg druk gehad, dat scheelt natuurlijk wel.

Ik heb er ontzettend veel zin in en ben gezond nerveus af en toe.

@ Excella, gelukkig was alles weer goed!! Ze zijn ook echt prachtig geworden. net weer je nieuwste foto;s bewonderd.

Ik hoop dat ik straks ook zulke mooie borsten heb!!!!

@ Jinxx, Kan niet wachten om over al mijn "PO kwaaltjes" te mogen klagen!

X Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ook maar hier een topic.... Nog maar 11 dagen en dan is het zover.

Ik werd gebeld of ik ook de 25e wilde.... Ja, graag natuurlijk, maar ik kan het niet regelen met mijn bedrijf, oppas etc.

Dus het blijft de 28e.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.