Ga naar inhoud

Carola2 : 28 september 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast Carola2

Aanbevolen berichten

Hai Excella,

Het voelt inderdaad meer af nu. Ik heb er weinig van gemerkt dat het eruit gehaald werd. Hij was erg tevreden. Hij had wel wat weinig tijd voor me, dus ik heb niet echt vragen kunnen stellen, maar vooruit...

Hoevaak smeerde jij de dermafix? Volgens mij zij van Onselen 1x per dag, maar op de tube staat 2x per dag, vandaar....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hai Excella,

Het voelt inderdaad meer af nu. Ik heb er weinig van gemerkt dat het eruit gehaald werd. Hij was erg tevreden. Hij had wel wat weinig tijd voor me, dus ik heb niet echt vragen kunnen stellen, maar vooruit...

Hoevaak smeerde jij de dermafix? Volgens mij zij van Onselen 1x per dag, maar op de tube staat 2x per dag, vandaar....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan even. Mijn verslag komt nog, als fe pijn iets minder is.

Ik heb erg veel pijn. Ben gister 3 x flauwgevallen na de operatie. Ik hoop echt dat ik me morgen beter voel...

Groetjes

Gefeliciteerd met je borsten! Het genieten komt nog. Maar even rustig aan. Hoop dat je je snel beter

voelt.

Groetjes, Nynke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Excella,

Het voelt inderdaad meer af nu. Ik heb er weinig van gemerkt dat het eruit gehaald werd. Hij was erg tevreden. Hij had wel wat weinig tijd voor me, dus ik heb niet echt vragen kunnen stellen, maar vooruit...

Hoevaak smeerde jij de dermafix? Volgens mij zij van Onselen 1x per dag, maar op de tube staat 2x per dag, vandaar....

Groetjes

Ja tegen mij zeiden ze ook 1x per dag, en op de bijsluiter 2. Ik doe het ook maar 1x. En dat is 's avonds voor ik naar bed ga. Ik heb het idee dat als ik het in de ochtend doe, het in mijn bh trekt haha.

Maar ik doe het niet dik erop. Gewoon een laagje wrijf ik er in. En in de ochtend is het er uit. Ik slaap nog steeds niet op mijn buik trouwens, dus denkt dat het er een beetje intrekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ beertje,

Het gaat erg goed! Ik verveel me ook. Ben al een paar x de stad in geweest en ik ga morgen weer aan het werk.

Ik heb eigenlijk geen pijn meer, alleen het slapen blijft vervelend. Ik kan gewoon niet lekker op mijn rug slapen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid wat fijn voor je dat je je wat goed voelt en dat de pleisters ook weg zijn

voor mij nog 10 daagjes...ik moet ook nog foto's nemen van mn huidige boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Carola!

Fijn dat het goed gaat :) Bij mij ook, amper pijntjes en kan alles al wel weer!

Maarru ik denk dat jij wel groter dan 'n 75C komt hoor :P Heb je het al opgemeten?

Hee jou hechtingen zijn 'r ook al uit, die van mij komen maandag pas..!

Nouuu genietse en herstelse :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet opgemeten, maar Ik heb hier twee BH's liggen in 75C en die passen... Ik wacht nog twee weken en dan ga ik los in de lingeriezaken. Laat ik het daar wel opmeten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies,

Ik wil even zeuren, mag dat?

Ik ben nu 2 en halve week na mijn operatie en ik zit er een beetje doorheen....

Mijn linkerborst herstelt mooier dan de rechter. Nu heb ik dat wel meer gelezen hier, maar ik hoop dat het bijtrekt.

Ook doet mijn BH echt zeer. Hij snijdt in mijn huid. 's ochtends heb ik gewoon groeven van een halve centimeter diep in mijn rug en onder mijn oksel. Ook heb ik inmiddels exceem op mijn rug op de plek waar mijn BH zit. Nu heb ik een tri action gekocht en deze een dag aangehad, met daarover de band die bij mijn BH hoort, maar toen kreeg ik pijn aan de zijkant/onderkant van mijn borsten. Stekende pijn. Voornamelijk aan de buitenkant, alsof mijn borsten naar de zijkant willen en de spier ze daar tegenhoudt en daarom dus gaat irriteren.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb al met mijn pc gebeld en die zegt alleen maar: Ja, hij hoort strak te zitten. Daar kan ik dus niks mee.....

En.... Mijn linker litteken (wel weer raar dat het litteken rechts mooier is, aangezien de linkerborst mooier heelt??) is heel erg bobbelig. Veel meer dan rechts. Vooral op één plekje, alsof er echt een bultje onder zit....

Herkent iemand iets van hierboven????????

Liefs Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Carola!

Wat vervelend allemaal zeg :(. Vooral die bh, ik heb ook wel wat last van irritaties. Bij mn tepels schuurt het en het geheel een beetje, maar niet zo erg! Enne, mn bh zit wel strak, maar niet superstrak.. ben 2 keer op controle en daar verder niks over gezegd. Ik hou 'r echt niet van als het té strak zit, moet toch ook n'beetje normaal kunnen ademen en bewegen.. Heb ook geen band voor op mn borsten. Mijn linkerlitteken is wat rooier dan de rechter. Why... I don't know. Mn borsten genezen wel gelijk heb ik 't idee.

Nou ik hoop dat het snel de goeie kant op gaat bij jou!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carola,

Je bent niet de enige hoor! Ik heb ook echt me up en downs, mijn rechterwond is gaan onsteken dus zit nu aan de antibiotica puff..

Af en toe vraag ik me echt wel eens af wat mijzelf heb aangedaan, en dan kijk ik in de spiegel en dan weet ik weer waarom ik het gedaan heb ^_^

En mijn borsten knallen s'avonds ook uit mijn bh, wat ik doe is een de bh omwisselen met een andere.

Ik heb er twee van de hema en deze zitten heerlijk.

Steken horen er ook echt bij, en die van mij bewegen soms ook ( implantaten )

Ook voelen ze waarschijnlijk heel branderig.. helemaal niks om je zorgen over te maken, waarschijnlijk zijn ze ook gewoon aan het zakken..

Nou lieverd hou de moed er nog even in, ik doe het ook!!

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn BH hangt aan de waslijn, dus ik slaap vannacht in de gewone sport BH.

De meeste van jullie hebben ook deze BH (gehad) en dat is ook allemaal goed gekomen. 1 nachtje zonder dat enorme harnas van de accz kan vast geen kwaad ;)

Ik hou jullie op de hoogte.....

p.s. @Sann, als jij vind dat jouw bh al lastig is. Die heb ik nu om, de Triumph tri action, en ik vind het een heerlijke bh, kun je nagaan wat voor ramp die van mij is :D

@ Beertje: Balen van de ontsteking. Heb je er ook veel last van? Sterkte ermee.... We komen er wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is die bh veel te strak . Ook in sportbh's heb je 'graden' , zo'n 'Triumph tri action' is bedoeld voor de allerzwaarste sporten die de borstspier belasten zoals tennis en paardrijden . Ik raad je aan een 'mindere' aan te doen . Je protheses moeten wel kunnen indalen (gevoel dat je zegt te hebben dat je borsten naar opzij willen) .

Als het gewoon je omtrek is die je parten speelt kan je mss een tussenstukje (lapje stof met haakjes aan de ene kant en oogjes aan de andere zoals een bh-sluiting) gebruiken waardoor je omvang tijdelijk wat losser kan zitten : je bent immers nog 'opgezwollen' door vocht en je spier is gekwetst : geef die ook wat rust .

Wat het litteken betreft dan . Ik heb ook aan één borst tijdelijk een verharding gevoeld (bobbel) denk dat die maand 4 of 5 weggetrokken is .

Na het verwijderen van mijn nietjes (14 dagen PO) ben ik littekenolie beginnen smeren en zodoende 'masseer' je die littekens een beetje , volgens mij helpt dat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ B Cupje,

Bedankt voor je reactie. Die triumph bh zit niet te strak hoor, maar die bh van de kliniek. En daar kan helaas geen stukje tussen. Hij is met een rits van voor.... Ik heb nu die triumph aan en die is, vergeleken met die van de kliniek, erg comfortabel. hi hi hi, raar om te zeggen want ik lees van veel vrouwen dat hij hen irriteert. Ik heb nu alleen geen band om en ik denk dat ik die vanacht wel om doe.

Blij dat bij jou het litteken ook goed is gekomen, maakte me echt een beetje zorgen. Ben nu iets gerust gesteld.

Trusten allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola!

Heb je ook weer nieuwe foto's misschien? Ben erg benieuwd hoe ze er nu uitzien, wellicht al iets meer ingedaald? Ik had ook 70AA (AAAA) en krijg nu 430 cc. Eerst 290 cc en dit werd een 70B. Ik wil graag (minimaal) een C cup en ik vermoed dat we een beetje gelijk op gaan. Heb jij anatomische protheses?

Hoe gaat het verder met je? VInd het resultaat dat ik zo op de foto's zie in ieder geval echt onwijs mooi dr uit zien!

Groeten!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Merel en de rest!

Ik heb nieuwe foto's geplaatst. Zowel van 2 weken PO en 3 weken PO. Ook één een beetje schuin van onder zodat je iets van de littekens kan zien. Ik krijg ze niet op de foto, dan wordt het overbelicht ofzo.... zal wel door mijn ontzettend witte borsten komen, hi hi hi.

Het gaat goed. Als ik moet werken draag ik de Truimph Tri action, verder de BH van de kliniek. Ze worden eigenlijk steeds mooier!!!

Nog 3 weken ongemakjes met de bh en dan zit het ergste er weer op (hopenlijk). Ga volgende week even lingerie shoppen. Heb ik ontzettend zin in!

Liefs

p.s. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! Echt mooi hoor! En dat na precies 3 weken al :D

Wees er maar heel trots op :lol:

O echt, zodra de bh uit mag en je je gewone bh's aan kan... nou en of het ergste er op zit, sterker nog, dan is het gewoon klaar hihi. Nu mag je weer aftellen, morgen ben je over de helft heen

Liefs Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carola,

Ik heb ook even gespiekt bij je foto's. Wat zijn ze al mooi! En zo snel al! Daarbij lijken ze ook heel vol. Voller dan een C-cup. Lijktg eerder een D of zelfs een E? Hahaha... Zal door de foto's komen denk ik? Als heb je wel 380 gekregen, een D-cup zit er dan toch wel in... Ik heb jouw foto waar je er recht voor staat met 3 weken, naast die van mij gehoden waar ik er recht voor sta en bij mij lijken ze bijna kleiner en ik draag een F! Hahaha... Gek he?! Maar anyways, k vind ze super!!!

:119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha ha, ik weet het niet. Ik heb ook hele kleine tepels, daardoor lijken de borsten misschien groter <_<

Ik ga morgen maar eens naar de hunkemoller om het te laten op meten.... Ik heb van de kliniek een 75C aan.

@ Beertje, werken gaat prima, alleen als het druk is (zoals vandaag, lang leve de herfstvakantie!!!) dan moet ik wel af en toe mijzelf afremmen en klanten vragen om zelf het shirt van hoog te pakken... :blush: Ik wil alweer veel te veel, ik benniet zo goed in hulp vragen.

Bedankt voor al jullie complimentjes!!! Word er helemaal happy van!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ik heb je laatste foto's bekeken en moet zeggen dat ze echt goed gelukt is, had wel eerst mn twijfels over dr van Onselen, maar als ik naar zijn resultaten kijk moet ik wel zeggen dat hij wel weet wat ie doet...

enne ik haat die bh ook, het liefst gooi ik hem op de grond en stamp ik er op hahahhah....zit verschrikkelijk strak en heb van die steken in mn rug en onder mn borsten daardoor...

Excella, volgens mij hebben wij dezelfde cc tjes gehad, jij had ook 340 toch?...

maar het was wel een lopende band maandag in die kliniek, met mij erbij had hij 6 vrouwtjes geholpen, vond ook wel lachen in die wachtkamer en die duitsers waren ook wel aardig vond ik

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.