Ga naar inhoud

Carola2 : 28 september 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast Carola2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan even. Mijn verslag komt nog, als fe pijn iets minder is.

Ik heb erg veel pijn. Ben gister 3 x flauwgevallen na de operatie. Ik hoop echt dat ik me morgen beter voel...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan even. Mijn verslag komt nog, als fe pijn iets minder is.

Ik heb erg veel pijn. Ben gister 3 x flauwgevallen na de operatie. Ik hoop echt dat ik me morgen beter voel...

Groetjes

Das niet zo mooi, hopelijk voel je je vandaag een beetje beter!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve en opbeurende reacties!!!!

Ik voel me nu gelukkig een stuk beter!

Hier dus mijn verslag:

Ik was om 10:45 in Bocholt. Ik moest er om 11:00 uur zijn, was dus iets te vroeg. Ik werd met de minuut nerveuzer. hi hi hi

Om half 12 werd ik opgehaald om naar de anesthesist te gaan. Daar werd een infuus ingebracht en kwam Dr van Onselen nog even een mooie picasso maken op mij en foto's maken. Toen mocht ik naar de ok. Daar werd de narcose toegediend. Ik was erg snel in slaap.

Toen ik wakker werd was het 13:00 uur. Ik had gelijk erg veel pijn, maar Dr van Onselen stond naast mijn bed en zei dat het allemaal gelukt was en dat het heel mooi geworden was. Mijn man kwam toen ook bij mij. Ik viel af en toe nog weer in slaap.

Om half 2 was ik echt wakker. Ik kreeg een broodje met kaas en een kop thee. ik had er alleen echt GEEN zin in.. Ik moest proberen te gaan zitten. Toen ik omhoog ging viel ik flauw. helaas.... Een uur later weer geprobeerd, viel ik weer flauw. Uiteindelijk hebben ze me om 17 uur met bed en al van de uitslaapkamer afgereden. Toen hebben ze me overgetild op een gewoon bed. Ik zag op de uitslaapkamer 2 vrouwen na mij binnenkomen en fluitend naar buiten lopen. Erg frustrerend... Zij hadden de prothese op de spier begreep ik later. Dat schijnt toch echt verschil te maken qua pijn...

Om half 6 weer geprobeert te zitten en weer viel ik flauw. Balen!!! Ik kreeg nog een kop thee en mijn man kofiie. Ze lieten ons lekker even alleen. We hebben het toen samen, op mijn tempo geprobeert en toen zat ik!!!!! Maar wat deed het zeer!! Uiteindelijk geplast en om 18:30 zaten we in de auto. Nou ja, ik lag...

Gister en eergisteren echt beroerde dagen gehad. Veel pijn, niks zelf kunnen. Viel me een beetje tegen.

Maar nu gaat het een stuk beter!!! En wat zijn ze prachtig!! Ik ben enorm blij met mijn nieuwe borsten, dus het is het zeker waard.

Ik zal zo snel mogelijk de foto's in mijn album plaatsen....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Carola!

Balen dat je zo vaak flauw viel en pijn hebt. Ik werd ook telkens dizzy als ik omhoog kwam, maar niet flauwvallen.

Rustig aan doen he! Gefeliciteerd met je mooie boobies :):)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola,

Jee wat lijkt me dat een onprettige situatie: dat flauwvallen. Gelukkig dat het nu inmiddels alweer wat beter gaat.

Mooi dat je nu al tevreden bent over je borsten, dat lijkt me wel fijn dat ze er na de operatie al mooi uitzien.Ik lees ook wel dat het soms een tijdje kan duren voordat je een mooi resultaat ziet..

Nu nog even lekker rustig aan en je lekker laten verwennen!

Liefs Fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, mooie borsten al hoor!

Die van mij zagen er ook een beetje zo uit :D Ze gaan nog zakken, maar je hebt al echt hele mooie boobs! Wees er maar trots op :D

Wat naar dat je flauwgevallen bent :( En ook een paar keer over. Ik weet niet of het te maken heeft met op of onder de spier. Ik heb ze ook onder de spier en ik had er ook weinig last van. Maar gelukkig voel je je alweer een stuk beter.

Hoe gaat het slapen? Wat vindt je man er van, ook super?

Nou het ergste zit er al wel op, je operatie is achter de rug... de eerste 3 dagen :) Vanaf nu wordt het vast beter en je borsten alleen maar mooier :D En dan ben je de pijn alweer vergeten

Beterschap nog

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carola! :D

Gefelicteerd met je meisjes!! Heb even gespiekt en sluit me aan bij de rest: Erg mooi al zeg!! En dan te bedenken, dat ze nog veel mooier worden :101:

Doe lekker rustig aan, laat je maar lekker in de watjes leggen ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carola gefeliciteerd met je nieuwe borsten, heb ze niet kunnen zien, moet een code voor hebben maar vond ook erg vervelend dat je zoveel pijn had. Nog even doorbijten dan wordt de pijn ook minder.

Voor mij nog 3 weekjes..

liefs gul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Carola,

Wat fijn dat je het achter de rug hebt! Het resultaat is er om trots op te zijn! Bedankt voor het delen van je foto's!

Lijkt me vervelend om steeds flauw te vallen. En dan moest je nog 2 uur terug naar huis rijden??? Hoe ging dat joh?

Heel veel sterkte bij het opknappen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden me voor vertrek nog een giga pijn stiller gegeven, dus ik heb de hele terug rit geslapen. Stoel in de ligstand.

Het gaat nu gelukkig iedere dag iets beter, alleen is die BH echt killing.

Als ik die af heb, zoals vanochtend met douchen, dan voelt het heerlijk...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beertje en iedereen eigenlijk:

Ik voel me erg goed! Ik slik geen paracetamol meer, want de pijn is prima te handelen. Af en toe een steekje, brandend gevoel of trekkend gevoel bij het litteken. Ik ben niet meer zo slap als een vaatdoek, wat echt prettig is!!! Zelfs de BH went :D .

Morgen ben ik alweer een week PO, wat gaat de tijd hard. Ik ga morgen ook weer nieuwe foto's maken en dan zal ik die er op zetten.

Wat ik vervelend vind is dat ik niks kan/mag. Stilzitten is niet helemaal mijn ding, zeker niet als ik mijn man bezig zie in het huishouden.

Gister hebben we de kindjes naar mijn vader gebracht en die brengt ze vanmiddag weer hier, dus mijn man heeft ook even rust! hi hi hi, hij is gesloopt.

Ben ook maar even mee gegaan naar de AH, ik verveel me zo, dus dan maar mee naar de super! (voelt gewoon als een uitje, is dat wat??)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, ik ga zo even kijken :D

En dat 'uitstapje' naar de supermarkt had ik ook hahaha. Gewoon even weg! Maar ECHT niet teveel doen hoor, achteraf waren die 6 weken niet lang. En na een week of 3 kun je natuurlijk al meer. Je zult zien dat je je elke week zo veel beter voelt :D

Laat je tot die tijd nog even lekker in de watten leggen.. je mag gewoon echt NIET (jammer :lol: ) hahahaa. Misschien wel goed voor alle kerels, even alleen met de kinderen :lol:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vanmiddag worden de hechtingen verwijderd!! Ben benieuwd naar het litteken, er zit nu een pleister over, dus kan er niks van zien.

Het gaat goed! Ik zou eigenlijk vandaag weer gaan werken, maar mijn vennoot werkt nog een dag extra voor mij. Gelukkig, want ik zag het ook nog niet zitten. Vrijdag ga ik dus werken, maar dan wel met hulp erbij.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.