Ga naar inhoud

Carola2 : 28 september 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast Carola2

Aanbevolen berichten

Hey Gul,

Ik heb 360cc, maar dat zal niet zo veel schelen met 340. Ik werd als 2e geopereerd en ik zag allemaal pakketjes met bh's toen ik wakker werd. Ik denk ook wel een stuk of 6/7 haha

Big business.. echt bijzonder, dat er zooooo veel vrouwen dat doen, achter elkaar, idd lopende band werk. Het is gewoon heel normaal geworden denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja, ik ben er erg blij mee.... Bloot vind ik het ook wel meevallen, maar in de BH en dan met een truitje erover voelde ik me even

lolo ferrari..... hi hi hi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ik heb nog een keertje je fo'to's bewonderd en ze lijken idd bijna zo groot als de mijne. Er is wel wat verschil. denk dat jij eindigd op een flinke D, kleine E. ikzelf een flinke E, kleine F. Maar toch blijft het merkwaardig hoe het aantal cc's toch kan verschillen van peroon tot persoon. Belangrijkste is dat je er helemaal happy mee bent. Ik vind ze mooi bij je.

:119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!

Ik had al zo'n vermoeden dat het groter zou zijn. Mijn sportbh is ook veel minder als een gewone bh

Nou super toch, en 75E hallo dan, dat klinkt behoorlijk groot ;) Maar je wilde groot, en nu heb je ze ook, dus wees er lekker trots op Lolo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha ha, moet wel lachen om al jullie lieve reacties!

Ik ben er ook erg blij mee!!! Het is ook psychisch... E klinkt zo... Enorm. Ik kom dan ook van AA dus het verschil is groot!!

Ook mijn man vind ze schitterend. Gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Ik heb net nieuwe foto's geplaatst van vandaag, dus 5 weken po.

Doordat ik nu een grotere cup heb valt het verschil van de plek van mijn tepels meer op.

Ze zaten nooit even hoog, alleen dat viel niet zo op, nu wel! En daar baal ik een beetje van....

Maar goed, ik mag niet klagen, ik heb nu wel borsten.

Verder gaat alles goed hoor!! Ik heb eigenlijk geen last meer. Ik moet me inhouden om niet teveel te doen. Toen ik nog pijn had waarschuwde mijn lichaam me wel als ik teveel deed, nu niet natuurlijk. Nu moet mijn verstand dat doen en ik ben nogal eigenwijs.

Nog één weekje en dan mag die ellendige bh in de prullenbak en mag ik ook weer tillen enzo. Gelukkig. 6 weken is ook lang zat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Eindelijk 6 weken PO meid! Lekker he!

Mogen we weer alles doen!

Maar hoe gaat het nu met je? Ben je al helemaal gewend aan je nieuwe voorgevel?

Ik wel, wil ze niet meer missen hoor!

Ik ben erg blij met het resultaat tot nu toe, ze zijn mooi zacht en de zwelling is weg.

Nou geniet er maar van, ik moet nog 1 dagje langer wachten, en dan mag ik eindelijk me lipobroek uit doen heeeeeeeeeeeeerlijk lucht hahahahaha!

veel liefs beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi carola, ik neem aan dat je het verschil zelf wel ziet, ik zie op de laatste foto geen verschil. raar is wel dat ik in je album de thumbnails (of hoe noem je die kleine fotovoorbeelden die je moet aanklikken om te vergroten) wel een beetje verschil meen te zien, maar ik vind het niet opvallend. is missch lastig om fotografisch vast te leggen. ja, meissie, je HEBT borsten, ik vind ze mooi en zeker niet te groot!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:101: Ik heb de ellendige BH niet meer nodig!!!! :101:

Ik voel me goed! Ik ben al wel gewend aan mijn borsten alleen het voelt nog niet eigen, maar dat zal ook nog wel even duren. Ben ik elk geval erg trots op mijzelf en mijn borsten!!! Heb ik (en jullie allemaal met mij) maar mooi even gedaan!

@Kaat: Ik zie het zelf wel, maar ik ben dan ook zoveel met mijn borsten bezig geweest de afgelopen weken, dat is natuurlijk ook niet normaal. Het stoort me eigenlijk al niet meer.

En wat slaapt dat heerlijk op mijn zij! Ben gewoon weer uitgerust.

Ik zal snel weer foto's maken en erop zetten. Ga nu eers mijn zoontje verzorgen want die is ziek!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Carola!

Ik wilde even zeggen dat ik de foto's heb bewonderd en ik vind jet borsten al heel mooi hoor! Het verschil zie ik zo op het eerste oog echt niet. Wat een verademing lijkt me dat als je je sportbh uit mag! Ik moet nog 3 weken....pffff

Heel veel beterschap voor je mannetje! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid wil je eerste beterschap wensen met je zoontje, durf het bijna niet te vragen maar is het ernstig?

ik moest wel lachen want ik vind dat jouw borsten en die van Excella en van mij veel op mekaar lijken, zeker een Onselen werk..ben nu 3 weken verder en ben er tevreden mee, heb ook 75 c, maar ik ga morgen effe laten meten voor de zekerheid.

Je laatste foto's zijn erg mooi meid, wees er trots op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal,

Mijn zoontje is weer beter, nu begint mijn dochter te hoesten en ze heeft verhoging :139: . Maar ja, hoort erbij....

@Gul: IDD we hebben Van Onselen titties!!! ha ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

het heerst hier ook al, gelukkig nog geen mexicaanse griep, wel waterpokken en flinke verhogingen, hoesten, vind het wel extra spannend in deze periode, met af en toe van die jonge kids die eraan bezwijken. doe ze maar lekker verwennen!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.