Ga naar inhoud

Carola2 : 28 september 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast Carola2

Aanbevolen berichten

Hai Excella,

Het is mijn eigen zaak. Mijn vennoot werkt dan extra. We hebben een winkel en zijn dus ook zaterdag en dan ook koopzondag open. Dus dan moet zij nog 3 dagen extra werken. Vond ik zelf een beetje teveel van het goede.

Maar die 3 dagen meer of minder overleef ik wel. Wacht nu al zolang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Carola,

Ik zag je berichtje bij Excella maar laten we inderdaad niet haar topic " vervuilen" :P

Spannend hoor, nog maar 6 dagen en dan is het zover voor je.

Wel rustig aan doen hoor anders heb je meer kans op kapselvorming enzo, is natuurlijk lastig met een eigen zaak maar toch....

Je kunt als je wilt mijn verslag lezen ( als je dat al niet hebt gedaan) en je een beetje voorbereiden op wat er komen gaat.

En ja, ik ben ook echt blij met het resultaat, de foto's heb ik zelf gemaakt vanmorgen ( is wel lastig ) waardoor het niet helemaal een reeel beeld geeft maar goed genoeg!!!

Ik ga voor de spiegel staan en kijk dan via de spiegel in de camera of de positie goed is.... :24: meestal niet, maar er zitten altijd wel bruikbare bij :D

Kortom, lekker oefenen.

Moet je trouwens ook naar Bocholt??

Groetjes Karin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai karin,

Ja, ik moet ook naar Bocholt. Tijdens mijn consult zeiden ze nog Utrecht, maar later werd het Bocholt. Is voor mij net zo ver.

Ik heb je topic natuurlijk al gelezen. Ik heb iemand stand by staan voor de 2e week, dus als het echt niet gaat, kan ik thuis blijven.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha maakt niet uit hoor!

Hey als Utrecht en Bocholt net zo ver zijn, waar woon je ongeveer (ik omg. Arnhem). Kom je ook een beetje uit deze omgeving denk ik? :)

Maare.. fijn dat je iemand hebt die je kan helpen, en met een eigen zaak lijkt het me ook niet makkelijk om vrij te nemen. Ik heb gelukkig een relaxe baas!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Assen, ik heb het gisteren nog even uitgezocht en Bocholt is 40 km verder voor mij dan Utrecht. Hmmm. dus toch iets verder.

Maar maakt me niks uit. Ik spreek alleen geen duits ;)

Het is inderdaad lastig met een eigen zaak. Maar ik heb een lieve vennoot. Dat scheelt. Zij heeft alle begrip voor mijn situatie.

Maar personeel is zo ontzettend duur!!!! Dat is echt niet normaal. het verschil tussen wat het kost en wat het personeel daadwerkelijk ontvangt is enorm. Ik heb na mijn bevalling van de tweede ook maar 4 weken thuis gezeten. Toen ben ik weer gaan werken.

Ik ben echt mijn dagen aan het vullen met dingen. Ik ben vandaag en morgen vrij. Ga het hele huis maar poetsen :D

Dan vrijdag, zaterdag en zondag werken en dan is het al zover. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toen ook gebeld haha. Ik had een week van tevoren nog niets ontvangen en toen ik belde bleek dat het al onderweg was. Haha.. ach ja, dat zijn vast de zenuwen toch? Ottelien is heel aardig, zij komt elke keer ff checken hoe het met je gaat enzo.

Trouwens, ze spreken ook Engels daar, ik kan ook geen duits maar dat was geen probleem. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carola,

Ik las net je topic.. ben je ook zo nerveus??

Ik word de 29ste geopereerd, en het gaat nu wel heel hard, ben op dit moment in het buitenland dus heb wat afleiding.

Maar ik kom zaterdag thuis, en dan zal alles in het teken van mijn operatie staan..

Ben jij je met dingen aan het voorbereiden?

Ik woon alleen,dus ga mega veel boodschappen in huis halen, schoonmaken en kleren voor een week klaar leggen..

Nou ben erg benieuwd hoe alles bij jou gaat verlopen!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid wat spannend zeg...ik moet 19 oktober..toevallig droomde ik vannacht dat ik geopereerd was maar ik had geen pijn of verband om maa ze waren wel mooi geworden maar wel wat kleiner dan ik had willen:)

Ben erg benieuwd en zal duimen voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur is idd een mooie tijd! Helemaal als je van ver moet komen :)

Ja Engels kan ook, vond het ergens wel jammer dat zo iets in een andere taal besproken moet worden maar bij mij ging het alleen om de vragenlijst wat we door hadden genomen. (Ik vond die anaesthesist niet verkeerd hahaha :lol: )

Ben je al lekker de boel aan het opruimen thuis? Ik ben bijna zenuwachtig voor jou ;) Als ik zie hoe snel het allemaal gaat en ik weer terugdenk aan hoe ik het weekend daarvoor zat... helemaal zenuwachtig :lol:

Eindelijk he!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vannacht goed geslapen. Ik hoop dat ik dat vanavond ook kan.....

Nog maar 1 dag. Ik heb er zo'n zin in en ben erg nerveus.

Gelukkig vandaag een druk dagje op de planning. Altijd goed voor de afleiding!

Ik zal z.s.m mijn verslagje plaatsen

Groetjes Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las ik het nou goed, krijg je hetzelfde als Sann? Zal dadelijk nog s kijken, wel leuk om een soortgenootje te hebben. Je bent gelijk achter haar zo te lezen. Brrrrr, dan is eindelijk de dag aangebroken waar je zolang naar hebt uitgekeken. Bijzonder en spannend! Ik wil je heel veel succes toewensen en hoop dat het precies zo wordt wat je wenstte.

Veel sterkte, geluk en al het goeds!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meis!! Zal aan jullie denken morgen ( jij en sann )...

Puff ik hou het niet meer van de zenuwen.. maar morgen me laatste voorbereidingen en dan mag het gebeuren hoor!

Veel succes en ik ben heel benieuwd naar je verslag!!!

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.