Ga naar inhoud

Miss sport : 11 oktober 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Nou daar komt ie ladies,

Gisteren m'n 5e en laatste second opinion over m'n te hoge boobs. Dr Demeyre gaat m'n her ok doen op 5-10 om 13.00. De grote wordt gewijzigd tussen 400/500cc hp mentor protheses. Deze gaat hij passen en opmeten tijdens de ok en al zittend kijken of t de juiste maat is. Ze worden deze keer voor de spier geplaats. Ik voelde me van allemaal me bij Bruno het beste op m'n gemak. Hoe hij het uitlegde, zag ik m'n droomboobs al helemaal voor me. Ik kan niet wachten, maar ik zal toch moeten. Werk is gefixt, med. Is al gehaald. Ik ben er weer klaar voor. Er is wel een hele vreselijke verandering in m'n leven in de komende dagen. Ik trek me terug uit de samenwerking met m'n vriendin met wie ik al 11jaar mee heb gewerkt. Dus ik heb veel denk en doewerk, zodat de tijd sneller gaat naar m'n boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

hey miss sport....

dus 5-10 staat nu vast! hoop dat je helemaal gelukkig gaat worden met je nieuwe boobs... fijn dat hij je ff rechtop zet tijdens de ok of de maat juist is en of ze helemaal goed zitten.

Je hebt ze nu achter de spier begrijp ik?! maken ze de "opening / pocket" weer dicht dan? (uit nieuwsgierigheid?)

het moeilijkste nu is even wachten... maar een goeie maand dan is het voor jou zover toch?

Joh... ga je veranderen van baan? of werkte voor jezelf met je vriendin ? Gaat het niet meer, de samenwerking of nu een andere interesse?

Kan me voorstellen dat alles een flinke verandering is!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spier vast maken doet ir niet, omdat ie van zelf (trainen) weer terug op z'n plek zal gaan. De nieuwe pocket boven zal gemeten worden hoeveel ruimte ter beschikking is.

Ik werk voor mezelf bij m'n vriendin in de zaak en ga nu naar een ander plekje. Je weet nooit waar t goed voor is hè? Klote verrandering. Doet pijn, want ze staat/stond heel dichtbij.

Heyyyy rolly, ja ik ook helaas opnieuw. Dank je x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

hoop zo voor je dat het helemaal goedkomt.....Natuurlijk toch??!!

Vervelend dat het zo gelopen is met je werk...op naar een nieuwe start met je droomboobies..

Ps..5 oktober, dat was ook mijn datum, die ga ik zekers niet vergeten..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.borstenforum.com/topic/5787-te-hoog-dubble-bubble-verkeerde-prothese-maat-en-plaatsing-ok-was-3-5-12-door-dr-verdonk-welness-kliniek-te-genk/

Dit is de link naar het verhaal over wat er aan de hand is met de prothesen van miss sport... Ik dacht dat ik het gisteren weer zichtbaar gezet had, maar blijkbaar heb ik dat niet gedaan. Vandaar bij deze en even de link :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bb, Nope voor thuis heb ik niks in gedachte, maar ga nog steeds niks zeggen. Op m'n andere werk heb ik t alleen tegen m'n werkgever verteld en gevraagd of ze het voor haar wil houden. We doen tijd voor tijd. Ik werk dus twee Dgn extra in sept en neem vrij na m'n ok. Anders zouden we vooraf ziek moeten melden. Zonder reden ging dat niet. Ik dacht niet moeilijk doen.

Lucky, ja echt rot hoe t op de werkvloer gaat bij m'n vriendin.

Cecil, hmmm balen dat t bij jou ook mis ging bij je vriendin. Bij ons ging t 11jr goed, totdat familie ermee gingen bemoeien.

Dank jullie allemaal. Ik heb er volle vertrouwen in dat t goed komt met de magische gouden handen van Bruno haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cecil, geen zorgen meid. Wat ik al eens zei, t gaat bij de beste ook wel eens niet goed. Focus je op het beste. Ik heb gewoon pech gehad. Het is een verdomd grote extra uitgave en hoop gewoon op wat goeds nu.

Tiszovergeweest, de Wk is me vrij slecht tegemoet gekomen helaas. Echt verdrietig ben/was ik ervan. Ik kijk zo verschrikkelijk uit naar m'n wissel correctie boobjob, alsof t de eerste x is. Helaas is t eerder nodig dan gepland. Ik had een afspraak om dr visser ernaar te laten kijken, maar eerlijk gezegd durf ik bij niemand meer daar. Ik heb alleen maar nachtmerries gehad over wat er fout zou kunnen gaan. Iets vergeten in m'n tiet ofzo en nog veel ergere dingen. Dus uhh nee, dat wordt t niet meer schat.

Ik heb ook een second opinion gehad bij dr Koopman in Bergman kliniek en dr Ackermans in Holystaete.

Dr.K: kon mij niet veel vertellen over de verbetering ervan, maar wel dat ik een dual plane 450cc hp eurosileconen zou krijgen. Ik wil geen dual plane, want ik heb nu al een dubble bubble. Dat gaat hem niet nog een keer worden.

Dr. À: wou graag dat ik t liet rusten. Als ze zou wisselen,dan niet groter dan absoluut niet veel groter. Hooguit 60cc meer en zou het toch weer achter de spier doen. Dit ging t dus ook niet worden. Zij houd graag iedereen klein, omdat zij dat mooi vind en zelf haar eigen Boobs heeft verkleind. Daar kwam ik dus niet voor hè!

Bedankt voor de lieve wensen. Ik hoop ook van harte dat ze nu wel goed worden.

Ik ben trouwens gisteren al verhuist en vandaag begonnen op m'n nieuwe plek. Het is mooi en heb t naar m'n zin. Ik voel me alleen zwaar klote over de situatie van m'n vriendin. Nu dat ik geïnstalleerd ben, kan ik me 100% weer storten om m'n Boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hè bb! Ik heb t zeer naar m'n zin op m'n nieuwe stekkie, maar zit nog wel met m'n vriendin in m'n maag. Beetje dubbel. Het is mooier, groter en helemaal van mij. Ik hoop dat het genieten ervan gauw komt, als de situatie met m'n vriendin wat gesust is.

Dank je cecil

Link naar reactie
Delen op andere sites

miss sport,

ik hoop dat je snel kunt gaan genieten van je nieuwe plekkie. en dat de situatie met je vriendin strakjes wat gesust zal zijn. Erg vervelend allemaal voor je! Hoop dat je snel een nieuwe draai aan alles kan geven.

5 oktober is al snel. Fijn dat je de komende tijd al wat extra kan werken zodat je strakjes wat extra vrij kan zijn!

succes alvast en voor je het weet is het alweer 5 okt!

ik leef met je mee!!!

ps... als je ff een dipje hebt (er is nu een mona topic?!)

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Toen m'n tel ging gisteren avond, bleek dr demeyere een congres te hebben op mijn oude ok datum. Van 3 t/m 7 okt. Vergeten in z'n agenda te vermelden. Zwaar balen natuurlijk, want had al m'n gehele planning vast gevroren. Jullie kennen dat wel, kids, 2 werkplekken, man en natuurlijk m'n boobs keken uit naar 5 okt. Niet getreurt 6dgn later gaat het echte werk dus wel door. Ik kan alleen m'n klanten van 23 okt niet afzeggen. Ik hoop dat ik dat al aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

dat is echt shit. Heb je alles geregeld...denk je...krijg je dit. En het is maar een paar dagen later, maar nu wel iets minder tijd dus om te herstellen voor de 23e..

Ik hoop zo voor jou dat je straks met een big smile mag lopen en je eindelijk heel erg blij kunt zijn met je droom-boobs...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt hè lucky, hoop t ook zo. Wachten, wachten en wachten. Nog 3wk klonk beter, dan een maand. Het speet hem heel erg en probeerde me met de tijd van 13.30 tegemoet te komen ipv 15.00 Hahaha. Zoveel verschil zat er niet in. Ik moest achteraf wel lachen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss,

Nog heel even geduld dus, je bent zo weer aan de beurt :93:

Ik weet als geen ander wat het is om te wachten tot t gefixt wordt, en dan maar hopen dat t goed is deze keer.

Plovier heeft mij alvast goed geholpen, als ik alle verhalen over den Bruno zo lees kan het alleen maar goed zijn...

Veel succes met aftellen

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.