Ga naar inhoud

Miss sport : 11 oktober 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

en we zitten al op de 9e. Nu nog maar 2 nachtjes slapen. :101: (als je deze niet mee telt maar dat doe je niet omdat je dit nu waarschijnlijk toch niet meer leest :46: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve boobyfriends,

Idd nog even en ik ben aan de beurt. Morgen naar kapper en zonnebankie pakken en dan ben ik er klaar voor. Het huis is al zo goed als gefixt. Ik ben as do 13.30 aan beurt. Alles is al in huis.

Ik denk dat we om 10.00 vertrekken. M'n mannetje gaat niet mee ivm de kinderen, maar ik ga met dezelfde vriendin die ook mee ging naar de wk. Ze liet me net weten dat haar auto morgen naar de garage moet, omdat het rammeld. Gelukkig heb ik ook een auto.

Ik ben ook reuze benieuwd hoe ze gaan worden.

Ik ga weer net als de vorige keer beginnen met een cursus tijdens m'n herstel. Pfff dat viel toen best tegen. vermoeiend. Toen was ik 1week po. Nu zal ik bijna 2wk po zijn.

Ill keep ya'll posted dikke knuffel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss,

Heel veel succes voor morgen!

Mooi kapsel...check...lekker bruin kleurtje...check..en vanaf morgen nieuwe boobs....Check!!! :35:

Gaat helemaal goed komen!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.