Ga naar inhoud

Miss sport : 11 oktober 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey girls,

Deel 2.

Geen file gehad op de heenreis, daardoor een uur te vroeg. 10.30 vertrokken. Ik had na mijn consult bij dr. Bruno de vragenlijst meteen ingevuld en niet meer doorgenomen, gewoon meegenomen. Omdat ik pas 13.30 geholpen zou worden, dacht ik een zuigsnoepje (vicks) te nemen, want als je zo lang niet eet, dat ruik je niet zo fris en een zipje water. Het was zo weinig, dat ik t niet eens een slok kon noemen.

Toen we bij de anesthesist zaten vroeg hij me hoe laat de laatste maaltijd had genomen. Niks gegeten na die tijd? Want niemand brengt je anders in slaap! Ik dacht alleen maar aan de eerste keer, toen ik al bevestigd was en teleurgesteld weer weg kon vw de echo die ik niet had laten verrichten. Ik dacht, dit gaan we niet nog een keer meemaken. Weggaan zonder mn boobs. Dus ik schudde nee bij de vragen die gesteld werden. Ik kan totaal niet liegen en volgens mij had hij dat door. Echt niet hè? Dit is voor je eigen veiligheid!

Ik: om 7.30 een halve banaan.

Hij: alleen dat?

Ik: schudde ja. Ik kon t niet eens over m'n lippen krijgen. Hij liep weg en ging t in de andere kmr tegen Bruno vertellen met de deur dicht. het leek echt alsof ik wat stouts had gedaan. Zou hij dat vicks snoepje hebben geroken? Ik weet t girls, zeg maar niks. Gelukkig is alles goed gekomen.

Bij foto's maken zei ik, lelijk hè vanuit deze stand (schuin voor)? Zo hoort t niet nee zei Bruno, maar dat gaat helemaal anders worden. Dr: daar heeft veel tijd aan besteed! Door m'n tatoo's is m'n halve lichaam al bewerkt, dus gein nog, kunt u de getekende lijntjes nog wel zien?

Eenmaal op t (zeer comfi) bed waren er twee verpleegsters die mijn pas gezette wimpers bewonderden. Zeer schoon! Hihi. Lekker kletsen terwijl ze aan t zoeken waren naar een goede ader voor t infuus. Dat was uiteraard niet meteen raak. Gelukkig ging ze niet hier en daar prikken, maar wachte net zo lang totdat ze t voelen. In m'n hand toch iets gevonden. Terwijl de naald erin zat.....even schuin en raak! We hebben geklets totdat de "boeman" kwam....de anesthesist. Hij zei daar komt ie en voelde m'n lichaam zwaar en warm worden vanuit m'n arm en toen was is weg. Ik kon nog net "doei tot zo" zeggen toen die walm bij m'n hoofd terecht kwam.

Tijdens ok werd m'n vriendin gehaald en kreeg een schortje en haarnetje en een positie in de kmr om te keuren hoe t zou moeten worden. Ze was best wel bang en wist niet of ze t aan kon zien. Ik zei: jij weet hoe ik t wil, dus je moet wel kijken hoor. Zij: ok! Een before and after tiet had ik toen ze erbij kwam. Het verschil is overduidelijk te zien hoe het wel en niet hoort. Het zag er helemaal niet bloederig uit.

Na ok moest ik zelf naar verkoeverkamer lopen. Ik was nog heel wazig, maar heb dat wel meegekregen. Ook dat ik heen en weer werd geschud en twee keer wegviel en opgevangen van opzij werd. Half wakker zei ik: ik ben misselijk en heb pijn. Ik kreeg meteen twee dingen in m'n mond die ik moest op moest zuigen. Ik vroeg aan de verpleegster hoeveel erin is gegaan. ze zei: 600cc. ik schrok me wild en moet nog steeds aan t idee wennen. damn girls 600cc!

Daarna nog even de dokter gesproken. ik vroeg hem nogmaals hoeveel ik erin heb gekregen. hij overhandigde mijn tietenpaspoort. hij zei dat ik dit nodig had voor t gewenste resultaat. ik heb een brede borst. t blijft natuurlijk eruit zien. leek me sterk, maar hij zal wel gelijk hebben. ben benieuwd. medicatie doorgenomen en m'n biezen gepakt om de terugweg op te gaan. Die ging overigens goed.

Ik ervaar de tweede x van achter naar voor best wel pijnlijk. Misschien komt dat doordat m'n med spiegel nog niet op peil is. Ben nog een beetje dizzy, maar voor de rest gaat t goed. Twee keer wakker geworden.

De bh vind ik slapjes. 90d. Mijn omvang is 80 en heb van sport bh's 75. Ik heb er dus nog een bh overheen gedaan, want dit geeft geen enkel stevigheid. Mijn projectie is GEWELDIG. Ik heb kennis mogen maken zojuist en lM IN LOVE.

Hier doen we t voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

foei foei van dat snoepje! ;) hij zal het idd wel geroken hebben. Er staat ook letterlijk in die brief dat je zelfs geen kauwgom mag eten van te voren. Gelukkig ben je wel geholpen.

Jaa dat uitslaapbed ligt lekker he? lekker verwarmd.

Ik heb ook al op je pb geantwoord. Bij mij zat die bh ook helemaal niet strak bij de cups maar ze 'groeien' erin.

Wat goed dat je nu al helemaal in love met ze bent :1boobs::123:

Wordt alleen nog maar beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik zou echt huilen als ie zou zeggen, dat ie me niet zou helpen. vind t toch tegenvallen hoor met de pijn. In de auto zitten met al dat gewiebel pffff, niet prettig. Opstaan en lopen ook niet leuk. Ik zit nu weer veilig in de hoek vd bank. Denk dat slapen wel ok gaat, want dan lig ik toch in m'n boobie houding. En ja ze zijn flink gegroeid. Ik heb de kliniek nog even gebeld of het normaal is dat die bh zo slapjes zit. Dat was in de ochtend. Nu neem ik m'n woorden terug. Ook heb ik ze nog even doorgeven, dat ik erg blij ben.

Bij de centjes tellen zag hij dat ik flink had gespaard hahaha. Ik: jaha, maar hoe weet u dat?

Hij: normaal zijn de nog niet gebruikte gladde briefjes vers uit de bank. Ze zijn elke cent waard geweest. Rib uit m'n lijf, maar wel een paar mooie tieten erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook erg veel pijnstiling gehad. Ik zat echt giga high te wezen in de auto op de terugweg. Zelfs nog door de macdrive geweest. Leek wel een vreetkick hahahaha

dag 2 en 3 vond ik heftig en vanaf die tijd ging het steeds beter. Opstaan en lopen zijn ook niet leuk.

Hahaha zijn ze er nu al helemaal ingegroeid :46: dat gaat snel.

Ik had idd ook 'verse' briefjes. Ik ben niet zo goed in cash geld in huis hebben. Dat moet op. Dus ik moest echt op de bank sparen en het naar een spaarrekening zetten anders gaat het nog steeds op. :106: Nu staat daar nog geld om nieuwe lingerie te shoppen. Ooooh ik hoor het al roepen maar nog even geduld.

Rib uit m'n lijf, maar een paar mooie tieten aan m'n lijf!
en zo is het maar net! wat kan jou die ene rib nou schelen. :45:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjoooow 600cc kan me voorstellen dat je daarvan schrok, maar als de pc vind dat je het nodig hebt voor een goed resultaat is t mooi toch?

de eerste paar nachten vond ik ook wel meevallen qua slapen maar ging me uiteindelijk wel een beetje opbreken, ben blij dat ik inmiddels ook weer op mijn zij mag slapen.

fijne avond :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss,

wat fijn dat het zo goed gegaan is!!

en wauwie...600cc... :126:

Maar je bh zit nu wel strak genoeg...alles erin gegroeid nu???

Geniet van je nieuwe aanwinsten!! Een goed herstel voor jou..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks luck!

Hey grande, i know idd. Geduld.....met jou gaat lekker hè?

I voel dat er wat in m'n keel heeft gezeten volgens mij. Denk dat ze dat tijdens ok deden. Zou dat kunnen? Ik heb namelijk daar geen last van gehad ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss,

bij een algehele narcose krijg je intubatie...een slang in je keel dus. Je ademhaling word tijdens de narcose overgenomen. Kan best dat je dat nog voelt..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt geen echte ouderwetse slang in je keel maar een larynxmasker. Dat is zeg maar de vriendelijke variant. Het is dus geen echte intubatie. Daarom is het zo ontzettend belangrijk dat je niets eet. Mocht je namelijk in je narcose gaan braken kan het in je luchtwegen komen en zou je dus in het ergste geval kunnen verdrinken in je eigen braaksel. Het is even een horror verhaal maar het is niet voor niets dat je niet mag eten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Larynxmasker

Dus ja, je hebt wat in je keel gehad en daar heb je nu wat keelpijn van. Lekker honing en andere verzachtende snoepjes eten. Is zo weer over.

Had hij wel even moeten vertellen. Deed hij bij mij wel. Ookal wist ik het ook wel van te voren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

An dat wist ik inderdaad niet. Ik vond ook overgebleven pleister onder m'n kin. Ik dacht Huh??? Hoe komt dat nou weer daar??? Het kapje heb ik wel gezien. Pfff ik zou maar meer hebben gegeten dan dat keelsnoepje. Bah moet er niet aan denken zeg!

Thanks kimmy! X. Jij weet als geen ander hoe de ellende hiervoor was!

Piercing zit er weer in trouwens. Bij de eerste keer lukte er eentje niet meer om er doorheen te gaan na 3dgn. Dus deze had ik in de wachtkamer op z'n laatst eruit gehaald en de volgende dag weer in gedaan toen m'n zwachtel eraf mocht. Ik heb dat ding al vanaf 2000 en dan na 3dgn dicht. Vreemd stuk vlees daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ervaar deze boobies heeeeeel anders dan de eerste keer. Onderschat? Of ik reageer nauwelijks op de medicatie. M'n linkertiet doet aan de buitenkant naast m'n tepel zeer. Beetje zeurderige steken. Bh zit weer te groot. Raar hoor. Zo maar even wisselen na m'n douche.

Ik ben weer dik aan op het bf. Tja ik heb geen moer te doen natuurlijk nu en ben elke x zo vroeg wakker.

Kids zijn lekker bij moeders, gelukkig, want die weten niks. Ik was nog een beetje dizzy de eerste dag en m'n zoon heeft altijd met me te doen. Mama is gewoon een beetje ziekjes. Komt goed schatje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook echt een lieverd Stones. Hey maar hoe is t met jou gevoel. Ook net zo blij?

Net lekker een douche genomen en daar gingen ze weer.... Groeien. Nu weer veilig in m'n harnas. Niet d kliniek bh die ik heb meegekregen. Zo even naar buiten om zetpillen te halen. Die werken toch t beste bij me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg miss sport, wat ben jij een stouterd zeg :45:

Snoepje en banaan voor de operatie....

Nou gelukkig is alles goed gekomen en mag ik je feliciteren met PRACHTIGE boobs!!! Het staat je echt helemaal geweldig!

Had je wel al gefeliciteerd, maar nu nog even officieel via het forum, aangezien ik een beetje wifi heb hier :D

Doe rustig aan he!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die banaan was nog binnen in de tijd dat ik mocht eten, dat keelsnoepje idd niet bb. Wist niet dat het ten strengste verboden was om voor een verfrissend iets te nemen. Ik dacht, dat gaat toch samen met speeksel nauwelijks naar binnen? Ik hoop niet binnen de kortste keren nog een keer te moeten opereren, maar dan zal ik ondanks t poetsten met m'n stinkende smoel aankomen. Hahaha

Thanks bb. Ik ben er zo enorm blij mee. Er werd me nog gevraagd of ik de before en after foto's doorstuur naar dr Verdonk. Om te laten zien wat hij had verricht en hoe t hoort te zijn. Even dacht ik van wel, maar ik heb wat ik wou, dat zijn mooie boobs en de Wellness kliniek is een gesloten en weggegooid en verbrand boek. Ik ga daar gewoon niet meer en ben er helemaal klaar mee. Ik heb me 6mnd heel rot bij gevoeld om zo door t leven te gaan. Alleen bij t douchen ging de bh uit. In de bh zag niemand wat ervan.

Even over de boobs van nu ik hoor zo af en toe een raar geluid eruit, zoals een ribbelend oude wasrek idee. Ik weet t niet anders uit te leggen. Is dit normaal? T gaat wel iets beter, maar ben nog niet aan mn pijnstillervrije dgn gekomen helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn toch dat je nu EINDELIJK de boobies hebt die je graag wil! :123: <3

Ik kan me zo voorstellen dat je he-le-maal klaar bent met dr verdonk. :145:

Je bent het nog steeds niet eens met de kliniekbh? hahaha welke sportbh draag je nu dan?

Het geluid herken ik niet. maar ik heb ook nog geen krakend sneeuw geluid of ander knisper geluid gehoord waar ik veel over lees bij andere meiden. Misschien komt dat nog. of ik heb hele stille boobs. :75:

Ik was pas na een pijnstillervrije dag na 1,5 week. Geen zin om pijn te hebben als het niet hoeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha stille boobs heb je meis. die bh is er Is met een lang lijfje ook 75d, maar zit comfortabel maar toch iets strakker.

Ik zat volgens mij de eerste keer ook op een week of anderhalf met de pijnstillers. Maar dat liep echt veel pijnlozer dat deze trip. Ondanks de pijnstillers voel ik toch nog een hoop. Maar t gaat wel steeds beter uiteraard. De liefde is er nog steeds.

Mijn huid is vreselijk vettig. Ik zag het eerder wel eens voorbij komen door andere bf members. Van mezelf heb ik het al heel erg, maar nu op z'n top. Het lijkt alsof ik me met Babyolie heb besmeert. Ik zet niet eens crème, want weet toch dat ik overdreven veel vet zal aanmaken. Nu glim ik weer als een gloeilamp. Het is zo erg dat het in m'n ogen glijd en dat brand heel erg. Auch! Hoe zou dit toch komen? Ook door m'n boobs? Ik zie t verband niet namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.