Ga naar inhoud

22valentijn22 : 12 november 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Boobiefriends,

Ik ga proberen een verslag te typen. Allereerst gaat alles prima!

Ik heb geen pijn alleen een ieniemienie olifantje op mijn borst hihihi Maar hetis goed vol te houden.

Vanmorgen moest ik er om 7.45 uur zijn. We waren ruim op tijd maar de arts liep toen al uit. Beetje jammer want ik had aardig trek ik eten. Uiteindeiijk werd ik 9.00 uur opgehaald. Rond half 10 lag ik op de operatietafel en binnen 3 sec. was ik weg hahahaha.

Toen werd ik wakker en voelde meteen of ik al borsten had! Nou die had ik hoor! Wel een raar gevoel want de borsten waren volledig verdoofd. Zo'n slaapgevoel zeg maar. Ik heb ook ff gespiekt en ze zien er erg strak uit hahaha. Ze voelen ook heel hard maar dit gaat helemaal goed komen. Daar heb ik tenminste alle vertrouwen in. Mijn tepels zijn wel een beetje raar moet ik zeggen. Ze staan helemaal bol. Het ijkt een beetje op de tepels wanneer je als meisje borstjes zegt zeg maar. Herkennen jullie dit ook? Trekt dit met de tijd ook een beetje weg of blijft het zo bol?

Uiteindelijk was ik om 10.30 uur al in mijn kamer en mocht mijn vriend bij me zitten. Ik lag samen op de kamer met een vrouw. Dit bleek niet Mary te zijn maar ze zei dat iemand in de wachtkamer wel naar een borstenforum maatje gevraagd had hahahahaha! We hebben elkaar jammer genoeg net mis gelopen. Maar dit kamergenootje was ook erg gezellig! Uiteindelijk lekker gegeten en gedronken. Rond half 3 naar huis gegaan. De autorit viel me 100% mee. Alleen wat last vd scherpe bochten maar de hobbels waren prima te doen. I ben gelukkig ook helemaal niet misselijk geweest! Al met al heb ik tot nu toe geluk! Nu maar hopen dat de baby olifant ook een baby blijft en niet morgen ineens een grote olifant geworden is. Nu is het prima te doen........

Later meer..........ook zal ik deze week nog proberen foto's te plaatsen.....

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!

Super leuk dat je zo snel al een verslagje hebt kunnen schrijven! Ik hoop dat de volgende dagen ook zo goed verlopen voor jou en dat het inderdaad een baby olifantje blijft.

Met die tepels weet ik eigenlijk niet? Dat zal wel goed komen denk ik :).

Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!!

Hopelijk heb je een goede nachtrust gehad en is het baby olifantje of weg of nog steeds een baby ;)

Bij mij werd de baby olifant later een kudde olifanten en daarna tram 5 die over me heen gedonderd was :45::44:

Anyway....JE HEBT ZE!!!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat heerlijk dat het achter de rug is!! Ik hoop dat je je goed (genoeg) voelt en dat je een spoedig herstel zult hebben!

Ik mag over een maandje; op 10 december ook bij dr. van Onselen.

Spannend hoor! Ik heb je verhalen gelezen en ik ben nu ook zo emotioneel aan het toeleven naar de operatie. Verschrikkelijk gewoon, ik wou dat ik het al gehad had.

Nou, ik blijf nog ff meelezen hoor.

Groetjes en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een update:

Vandaag 4 dagen PO en ik voel me eigenlijk best oké.

Afgelopen nacht 6 uurtjes geslapen. Ik word niet wakker vd pijn maar eerder van een enorm stijve rug! Het rugslapen valt me ook best mee. Ik heb een fort van kussens om me heen en ook een voedingskussen als rol onder mijn knieholtes. Alleen het opstaan is nog redelijk rampzalig. Ik ben dus zo stuf als een plank en als mijn vriend me rechtop helpt doen de hechtingen onwijs zeer! Deze pijn trekt dan na 5 minuutjes wel weg en na ongeveer 30 minuten is mijn stijve rug ook aardig ontdooid! Ik slik nu nog maar 2 paracetemol per dag en dan scorende en voor de nacht de pijnmedicatie met ontstekingsremmer. Door de dag heen heb ik wel pijnsteekjes,jeuk en opgeblazen borsten maar al met al is het best dragelijk.

Vandaag heb ik al zelf gedouchte en mezelf in een joggingpak gewurmpd. Een hele klus kan ik je vertellen maar ik was trots op mijzelf dat ik weer een stukje afhankelijkheid kwijt ben!

Ik heb de hele dag door van die borrelende belletjes in mijn borsten. Deze doen niet pijn en geven zelfs een soort masserend gevoel van binnen in mijn borsten. Ik neem aan dat dit de lucht is waar ik wel meer over gelezen heb op het forum.

Ik heb gister en vandaag al wat foto's gemaakt maar baal als een stekker want krijg ze niet in mijn galerij geplaatst. Vorige week had ik een topic gelezen hoe dit moest maar die kan ik nu dus nergens op het forum meer vinden :-( Kan iemand mij hier Miss mee helpen? Iknzoungraag mijn nieuwe vriendinnen aan jullie voorstellen! De linker borst is al aan zijn indeling begonnen, de rechter nog niet hihi maar ik weet dat dit goed gaat komen......dus ik heb geduld! Ik draag nu een C75 sportbeha en die is echt te krap!!!!!! Met een dun helmpje eronder helpt het erg goed tegen de druk en striemen. Zal ik uiteindelijk een D cup hebben??? Dat zou zooooooo geweldig zijn! Toch maakt de cupmaat mij niet zoveel uit want ik vind de borsten zooooo mooi! Echt in verhouding!!!! Ik heb nu al een soort van zandloper figuur ondanks dat ik aardig wat vocht op mijn buik vasthoudt dus het kan alleen maar moooooooier worden!!!

Nou zover mijn update ik hoop dat iemand mij kan helpen met het opladen van mijn foto's!

Xxx een tevreden en super trotse Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja wat ik helemaal ben vergeten te benoemen:

De mensen in de kliniek in Bochelt zijn echt geweldig! Ze zijn lief en zorgzaam en geven je echt het gevoel dat je een persoon bent en niet een nummer! Ik bedacht me vandaag nog dat ik mij 5 jaar geleden bij de bevalling van mijn dochter in het ziekenhuis mij echt een nummer voelde. erg onpersoonlijk, een soort van koe die een kind baarde zeg maar!

Dit was dus heel anders nu bij mijn BV. De anastesist was een hele lieve zorgzame man.Hij stelde me Chr op mijn gemak en ik kon heel rustig in slaap vallen. De zusters waren ook zo lief,geduldig en zorgzaam! Ik voelde me als een prinses op mijn wenken bedient! De PC van Onselen was ook heel lief en zorgzaam. Voor de operatie bij het aftekenen was hij rustig en heel menselijk. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik heb vaak bij artsen het gevoel alsof ze niet echt contact met jou als persoon maken maar je meer als een nummer zien. Dit was dus zeker niet het geval bij van Onselen. Na de operatie is hij tot 2 keer toe nog aan het bed geweest. Dit om te controleren hoe het met de borsten ging maar ook om te vragen hoe ik het ervaren had. Toen ik ontslagen werd stond hij in d gang samen met de zuster om gedag te zeggen en me succes te wensen! Alle lof voor van Onselen en het overige personeel in Bochelt die er ondanks de pijn en emoties toch een feestje voor mij van gemaakt hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi valentijn,

wat fijn voor je dat jij je zo goed voelt ondanks je pijn in de rug etc.

jaah toen ik mijn kindje baarde moest ik al na 1,5 uur mn bed uit in het ziekenhuis vreselijk!!

ik voelde me idd een nummer..kindje eruit weg wijzen :(

wat fijn dat dit anders gaat...

trouwens een goed idee die kussen onder je knieen, ga ff op zolder kijken of dat die daar nog ligt!

voor jouw stijve rugspieren kun je ook ff zo'n kersenpitzak in de magnetron doen misschien helpt dat..warmte..:)

X Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Valentijn!

Super zeg dat je je zo goed voelt. Ja, dat slapen op de rug....stijfheid...pffff...ben nu 4wk po en heb het nog wel hoor! Kan nu redelijk op m'n zij maar niet al te lang.

Heerlijk he dat ze je zo in de watten leggen. Vond ik ook zo lief! En dat iets voor waar je zelf voor hebt gekozen om "alleen maar mooier" te worden even kort gezegd.

Oooohh...nou die 75C sportbh wordt dadelijk in een gewone bh denk ik wel een D hoor! Heb het hier volgens mij bij bijna iedereen wel gelezen dat je van een gewone bh een grotere maat nodig hebt. En bij jou ook nog eens super strak! Komt goed denk ik! ;-) (ik heb ook sportbh 75C en zit ZEKER niet strak en heb in gewone bh 70E!)

Fijn ook dat je weer een beetje zelf kunt aankleden en douchen. Voel je je steeds meer mens. En dat nog eens met super mooie boobies!! Wat wil je nog meer! Haha

Met de foto's kan ik je 123 even niet mee helpen maar zeker weten dat er dadelijk iemand komt met een linkje.

Geniet van je nieuwe vriendinnen!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Valentijn !

Wat leuk dat het zo goed gaat met jou! Alleen aankleden en douchen :) super :).

Ik hoop dat ze in elke kliniek zo vriendelijk zijn als bij jou. Ik vind dat toch wel belangrijk, het is niet niets zo'n bv!

Ik ben benieuwd naar je foto's, want ik wil graag tussen de 350-400cc.

Verzorg je D-cup nog goed!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's uploaden is gelukt! Wees vrij om je mening te geven, vind ik alleen maar fijn!

verder voel ik mij vandaag alweer iets beter als gister. het gaat dus echt de goede kant op :-)) Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb!

Ben vannacht ongesteld geworden :-(( en ik begin ook steeds meer te hoesten....hele familie is hier aan het snoteren en hoesten dus kon ook niet aan mij voorbij gaan natuurlijk.

Dat hoesten is echt niet fijn. Geeft zware druk en pijn tijdens het uithoesten op mijn hechtingen :-((

Vandaag weer voor het eerst de kleine man van 2 jaar op ons bed verschoond. Was ff spannend met zijn trappelende voetjes maar hij hield zih rustig! Toen ik klaar was riep hij blij: "goed zo mama!!!" hahaha de kleine schat! Ik vind het wel zwaar dat ik zo gekunseld met de kindjes moet knuffelen. Echt heel voorzichtig en doordacht zodat mijn boobs niet geplet worden! Normaal denk ik er niet zo bij na maar ik kom er nu pas achter hoe vaak ik normaal gesproken zonder erbij na te denken de kleintjes lekker beetpak. mijn dochter vroeg gister wanneer ik eindelijk weer eens echt kon knuffelen want ze vond het nu wel lang genoeg geduurd hebben. Aaaah het hele gezin moet er een beetje mama voor inleveren. Maar het is voor een goed doel en over een paar weekjes kunnen we alle gemiste knuffels toch weer lekker inhalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje. Het gaat over BHmaten. Ik zie van die leuke bandeaubikini's voor maar een paar euro in de uitverkoop op H&M. Nu wil ik voor die paar euro wel de gok nemen. Alleen staat er geen BH maat bij zoals A,B,C ed. maar alleen 32,34,36,38,40 ed. Ik draag kledingmaat 36 maar denk niet dat die bikini in maat 36 gaat passen???? Ik gok dat ik een C/D75 wel ga redden nadat de borsten ingedaald en hersteld zijn. Weet iemand welke bandeaubikinimaat ik dan het beste kan bestellen? maatje 40 ofzo?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.