Ga naar inhoud

22valentijn22 : 12 november 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hierbij mijn voorsteltopic!

Mijn naam op dit forum is 22Valentijn22......voor mijn vrienden Valentijn :116:

Ik ben 29 jaar en moeder van 2 prachtige kinderen.

Ik ben nooit echt tevreden geweest met mijn borsten. Ze waren altijd klein. Toch heb ik mijzelf altijd genomen zoals ik ben. Ze waren dan wel klein maar ze waren stevig en mooi van vorm.

Dit veranderde echter na 2 zwanger en 2x 6 maanden borstvoeding. Ze zijn behalve klein nu helaas ook leeg :(

Nu we hebben besloten dat we niet meer kindjes willen en de functie van voeden niet langer nodig is heb ik besloten dat ik een borstvergroting wil.

Dit zal in November van dit jaar gebeuren. Hoewel ik het heel spannend vind heb ik er vooral veel zin in om mooie lingerie te kopen (niet langer de dubbele gevulde tshirt BH's!

Het is de bedoeling om van AA naar C te gaan!

Het zal een anatomische borstvergroting worden omdat ik dus erg weinig borst en vetweefsel heb en ik wel een natuurlijk resultaat wil hebben.

Tot nu toe 1 consult gehad bij Esthegi bij Dhr van der Weij........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Valentijn

Welkom op het forum!! :viannen_01:

Over dr. van der Weij is wel vanalles te vinden hier, als je daar graag wat over wilt lezen! Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster waar je je zoekterm kunt invoeren. De operaties van Esthegi vinden plaats in Boerhaave in Amsterdam, maar dat heeft ie je waarschijnlijk wel verteld. :)

Ga je nog ergens anders op consult?? Of heb je al een datum afgesproken met van der Weij?

Heel veel lees-en forumplezier!

En bij vragen: shoot :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valentijn,

Wat leuk dat je de stap nu neemt omdat de functie van voeden niet meer nodig is :45:;)

Veel plezier hier op het forum. Er staat veeeeeel info en je zal zelf ook nog tegen de nodige vragen aanlopen, maar hey... daar is het forum dan weer voor :35:

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update en vraagjes:

Zaterdag 8 september ga ik voor een tweede consult naar ACCZ kliniek in Zeist/ Utrecht. Ik ben benieuwd wat ik daar te horen krijg!

Bij dr. vd Wije kreeg ik als advies 310 CC anatomische borstvergroting op de spier. Volgens hem moest dit uitkomen op een C cup. Zijn vrouw/ assistent had het even later over een B. cup. Ik ben niet helemaal tevreden over het consult. Ik lees dat voor de borstspier een zichtbaar resulaat kan geven. De PC zei dat dit bij mij niet zal gebeuren omdat hij vindt dat ik genoeg huid heb. Ik ben hier zelf niet van overtuigd. Ik heb een AAAAAAAA cup en ben zo plat als een dubbeltje ;-( Ik ben 1.70 lang en weeg 56 kilo. Ik kan me niet voorstellen dat de prothese niet doorgaat drukken maar de pC bleef erbij dat dit makkelijk kan. Nu lees ik dat hij vrijwel altijd voor de spier plaatst dus dit zal dan meer zijn ding zijn denk ik. Ook lees ik dat voor de spier ervoor kan zorgen dat je op oudere leeftijd eerder hangborsten krijgt en dat als de prothese al niet doordrukt dan alsnog zichtbaar kan worden. Wat is jullie mening hierover?

Ik wil zelf een C cup (voor het oog). Nu lees ik ook op dit forum dat de borsten anders kunnen ogen dan de werkelijke BH maat. Dus b.v. je borsten ogen als een C cup maar je draagmaat van bh is een D/E cup. Ook hierover graag jullie ervaringen......

Het is allemaal wat een borstvergroting!

Groetjes Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valentijn

Idd, vd Weij plaatst veel voor de spier, maar heb nog nooit gelezen dat hij dat onterecht doet.... Ik kan me voorstellen dat je twijfelt... Maar een anatomische prothese zul je absoluut minder snel zien zitten dan een ronde. De anatomische is iets vaster van structuur (anders zou de druppelvorm er niet goed in blijven zitten) en dus ontstaat er vrijwel nooit rimpelvorming.

Zijn vrouw, Suzanne, daar moet je niet te veel aandacht aan besteden... Hij is de chirurg, niet zij!! Ik heb haar ook gezien bij mijn consult bij Esthegi en ik vond het maar een apart mens, met een kapotte legging aan.... (maar goed, dat tussen haakjes gezegd hebbende ;) )

Dr. van der Weij opereert ook vaak dual plane, heeft hier zelfs een speciale techniek in ontwikkeld. Hier op het forum lees je veel over het plaatsen voor de spier van hem idd, maar er zijn ook gevallen dat hij het dual plane doet en daar is hij gewoon ook goed in!

Die 310 cc... weet je daar nog meer over? Zijn ze van Natrelle of van Mentor? en welk profiel?? Misschien dat je dat nog even per email kunt vragen, dan kunnen we eens kijken wat de breedte en de projectie is... Dat zegt vaak al wat meer...

310 cc anatomisch moet zeker een C kunnen geven, en hoe het oogt, is afhankelijk van het profiel :)

Lijk de belastingdienst wel..... (leuker kunnen we het niet maken.... ook niet gemakkelijker...)

Ben ook benieuwd wat ze in ACCZ gaan zeggen... HEb je een afspraak met de pc zelf of alleen met de consulente?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ff een update:

Vandaag bij ACCZ geweest. Prima consult gehad. Ik had op internet een foto gevonden van een paar mooie borsten hihi deze mee genomen als voorbeeld mbt de grote die ik graag wens. Na wat paasweek kwamen we op het volgende uit:

Cereform, 375 cc, anatomisch, duel plane. Dit zal mijn boezem van een lege À naar een volle D moeten brengen :-))

Wat wel apart is advies duel plane omdat ik een te dunne huid heb. Dokter vd Weij adviseerde voor de spier omdat ik volgens hem een dik genoege huid heb. Hier had ik zelf al mijn twijfels over.......

Na beide consulten denk ik toch voor de ACCZ te gaan. Ik voel me hier gewoon beter bij :-) maandag zal ACCZ mij terug bellen. Dan ga ik mijn datum vast zetten op 12 nov!!!!!! Lange tijd nog maar dan heb ik 2 weken vakantie dus kan ik lekker rustig aan doen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na wat paasweek

Eieren uitgezocht?? :D

Fijn dat je een goed consult gehad hebt! Bij accz heb ik nog nooit gelezen dat ze vóór de spier plaatsen, dus dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat je dual plane krijgt. Dat heeft verder niet veel met de dikte van je huid te maken.

Vd weij plaatst namelijk ook dual plane als de huid niet dik genoeg is :)

Maar je moet doen waar jij je het best bij voelt!

Succes :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Valentijn,

als je bij het ACCZ een fijner gevoel hebt, dan zou ik daar gewoon heen gaan.

Je bent zo te lezen vrij slank en ik vind het dan persoonlijk wel vreemd dat Dr. van der Weij ze voor de spier wil plaatsen. Ik had ook te weinig vetweefsel om ze voor de spier te krijgen vond mijn pc (1.73, 59 kg)

375 cc zal echt wel een mooi maatje opleveren... :35:

En nu je datum vastzetten en aftellen maar...

Succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eieren uitgezocht?? :D

hhahaahah OMG :45:

Hey Valentijn :D

Gefeliciteerd met je datum joh! Ik kan even niet terugvinden bij welke chirurg je op consult geweest bent?

Laat het maar even weten, dan kan 1 van de administrators dit toevoegen aan je topictitel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaaf, je hebt al een datum!! Leuk hoor, nu kan je dus aftellen en voor je het weet heb je borsten! Ik vond dat toen ook zo onwerkelijk. Ik dacht 'iedereen weet hoe het is om borsten te hebben'. En dan 'ineens' zitten ze er ook.

Je vroeg ergens bovenin je topic of het klopt dat je borsten kleiner ogen dan de werkelijke cupmaat. Bij mij wel.. vriendinnen die het weten zeggen dat het ook lijkt als een C cup. Geen D... want de meiden met D die ik ken, hebben echt grote borsten. Maar mijn cupmaat van de bh is toch echt een 75D. Dus bij mij geldt dat wel. Ze passen toch echt niet in een C cup, want dan komen mijn tepels boven de bh uit, dus ze vullen goed de cup van een cup D bh, maar het oogt dus in een truitje blijkbaar toch wat kleiner. Misschien omdat ik lang ben dat het weer wat minder opvalt omdat het dan in verhouding is, geen idee!!

Maargoed... lekker aftellen dus. Je hebt een datum en de juiste maat gekozen, het gaat vast prachtig worden.

:48: Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 maanden wachten...PFFFF vind het wel lang nu de keuze definitief is hoor.

Een vriendin vroeg me van de week mee naar de sauna. Iets waar ik altijd moeite mee heb gehad omdat het er gewoon niet uit ziet! Nu ga ik al nooit naar een sauna zonder badkleding maar zelfs met bikini voelt het niet ontspannen. Terwijl een dagje sauna daar nu juist voor is he?

Afijn we gaan toch en nog voor mijn BV.....maar het zal de laatste keer zijn met mijn kleine meisjes want de volgende keer sauna zal ik echt gaan ONTSPANNEN en niet met mijn gedachte bij mijn bikini zijn!!!!!!!!!

Ik kan niet wachten tot ik ze heb!!!!!!!!!!! Eigenlijk had ik de operatie liever eerder gepland maar helaas kon ik niet eerder vrij van mijn werk krijgen. En mijn werk tja daar zit ik wel een beetje mee. Ik heb 2 hele lieve vrouwelijke collega's die ik verteld heb van mijn BV maar de rest wil ik het eig niet vertellen..... Nu denk ik wel dat het op gaat vallen......... Ik werk met jongeren en ben ook bang dat het hun gaat opvallen. En mijn jongeren nemen geen blad voor de mond dus....

Wat zouden jullie doen als jullie mij waren? Wie wel vertellen en wie niet???? Collegas??? Jongeren????

O ja ik moet het mijn ouders ook nog vertellen maar ook dat vind ik erg moeilijk!!!!!!! iemand tips?

Hoe vertel je het en tegen wie?

Het is een erg gevoelig onderwerp voor me. Wanneer ik het mijn ouders vertel zal het wel snikken worden. Dat vind ik ook niet erg....maar collega's? Daar wil ik niet bij grienen hihi en eigenlijk wil ik ook niet dat iedereen het weet. ik werk in een groot team en heb echt niet met iedereen een even goed contact.... Vooral de mannelijke collega's wil ik het niet echt mee delen..........

PFFFFFFFF moeilijk hoor! Ik hoop op tips!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valentijn

Jij kunt het vertellen tegen mensen waar je het tegen wilt vertellen. Bij je ouders is het idd zo dat het misschien wel moeilijk is, maar dat je wel echt kunt uitleggen waaróm je het doet...

Tegen je collega's hoef je toch niets te vertellen? Weet je, wij zijn er zelf continu mee bezig en kijken naar andermans borsten, maar dat doen anderen niet! Het zal misschien niet eens opvallen... Draag je nu al push ups of maximizers, nou dan gaat het echt niemand opvallen! Het klinkt ongelooflijk, maar er zijn bij mij mensen die het niet weten en die het dus ook niet opgevallen is, terwijl ik van 75B naar 75F gegaan ben :106:

Daarbij is het straks winter, dikkere kleding enz enz... Je zult zelf nog teleurgesteld zijn over hoe goed je het gaat zien haha. In sommige kleding denk ik ook: is dit nou alles? Maar als ik dan een strak truitje aantrek, ja, dan zie je het wel, maar het zou ook een push up kunnen zijn :106:

Dus, je hoeft je niet druk te maken, en als het al iemand opvalt, dan is het nog maar de vraag of ze/hij er iets van zal zeggen/vragen.... Dat zie je tzt wel.

De andere optie is:

Je collega's bij elkaar roepen en tijdens de koffie vertellen dat je een schaamlipverkleining gaat laten doen. Tegen de tijd dat ze dan weer allemaal op hun stoel zitten, kun je zeggen: nee geintje, ik ga alleen mijn borsten wat laten vergroten. Joh, dan zijn ze gewoon allemaal opgelucht ;)

Over het algemeen vallen de reacties reuze mee. Er zijn altijd mensen die anti zijn, maar die zijn er maar weinig.

Maak je er niet te druk over en bekijk het dan... Die jongeren, ach, als ze het zien, dan zul je wat opmerkingen krijgen, maar je kunt altijd een tegenvraag stellen he ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor je reactie Best Boobie!

Het zal idd allemaal wel mee vallen. Idd waarschijnlijk valt het niet echt op. Ik draag idd nu al BH's met dubbele dikke vulling (wat zal ik het straks koud krijgen in de winter hahaha)

Ik maak me met tijden druk over dit alles en soms denk ik: Ach wat zou het! Ik doe het voor mijzelf en kletsen ze niet over mijn borsten dan doen ze het vast wel over iets anders! Er is altijd wat te verzinnen toch? Ik vertel het gewoon aan de mensen die ik het wil vertellen en de rest gaat maar gissen op het werk! Daar moet ik gewoon lak aan hebben.

Mijn ouders komt ook wel goed. Ze zijn heel open minded dus als het hoge woord eruit is dan komt het wel goed!Ik moet er alleen steeds aan denken als mijn kleine meid over 15 jaar bij me zou komen om me dit nieuws te brengen. ik vind haar perfect en mooi zoals ze is. Dan denk ik dat mijn ouders ook zo over mij denken. ik wil hun MEESTERWERK niet afvallen natuurlijk hihi.

Bedankt voor je steun! xxx Valentijn

p.s. als titel bovenaan mijn operatieverslag staat nu dat ik 22-11 mijn BV krijg maar het is 12-11-2012. Weet jij hoe ik dit kan aanpassen naar de juiste datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je werkt met moeilijk opvoedbare jongeren ofzo? Ik werk namelijk wel eens met verslaafde jongeren met gedragsproblemen, en ik zou het ze echt niet vertellen daar. Ze manipuleren en roddelen toch wel. Ik zou het pas zeggen als ze er om durven te vragen (netjes). Ik ben bang voor je dat ze er anders constant flauwe opmerkingen over gaan maken. Ik weet ook niet wat ik op mijn werk moet doen. Werk met mensen met nah en daardoor ook soms seksueel ontremd. Ze zijn dus de hele dag gefocusd op borsten e.d. en zullen het dus ook zeker gaan zien! Vind ik wel moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo ben ff een tijdje niet geweest! Allereerst: erg leuk de verandering vd layout! Lekker vrouwelijk, echt super!

Ik heb het tegen een aantal collega's verteld. Ze waren allemaal positief dus dat is wel erg fijn!

Ik heb besloten het niet tegen de jongeren te zeggen waar ik mee werk. Waarschijnlijk gaat het hun toch niet opvallen. ik draag nu dubbele gelvulling bh's waardoor het lijkt alsof ik een C/D cup heb. Dit zal straks niet veel groter zijn na de BV. Verder word ik in November geopereerd dus lekker truien en vesten periode! Nu loop ik op het werk al altijd aardig bedekt rond (geen zichtbaar decolleté). Dit mag ook niet dus zal in de toekomst ook niet op het werk gebeuren :-)

Wat ik mij alleen afvraag is het volgende:

Als je blousjes/ strakkere (col)truitjes draagt (zonder inkijk, dus redelijk hoog gesloten) zie je dan die sportBH doordrukken of valt dat wel mee?

Ook ben ik bang dat ik constant met zichtbare tepels rond zal lopen hahahahaha Ik draag zolang ik BH's draag al met dubbele vulling dus zal wel koud worden!!!!!! Nu heb ik geen grote of bolstaande tepels/tepelhof maar in de winter met die kou en geen dubbele bh vulling om de dames warm te houden.......hihihi Of kan je ook een sportbh kopen met lichte vulling!

Zoals jullie kunnen lezen ben ik geen sporttype en heb ik nog nooit een sportbh gedragen hahaha Ook stom allemaal maar hoop dat iemand er antwoord op heeft.....

Welke type kleding kan ik de 6 weken na de BV dus het beste dragen?

Thanks voor de moeite alvast!!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valentijn,

ik heb 8 dagen geleden een BV ondergaan bij ACCZ maar dan bij dr. Kruppa.

Met cup AA erheen en 330cc dual plane gekregen.

En WOW prachtig!!!

Superblij ben ik ermee.

Ik ga zoals voorspelt uitkomen op een C cup.

Ze zijn zo mooi in verhouding met mijn lichaam.

De kliniek Bh drukt niet door je kleren heen hoor.

De band die je krijgt eerder. Maar dat vind ik ook wel mee vallen.

Ik doe er gewoon een hemdje overheen. En dan mijn truitje.

Nou nu aftellen hé!

En daarna aftellen met de beruchte 6 weken....

Die zijn bij mij dan al voorbij.

Succes met de voorbereidingen!

Straks genieten van je beslissing dat weet ik zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.