Ga naar inhoud

22valentijn22 : 12 november 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey,

enne...hoe gaat het met je? Die vervelende hoest weer weg? Auch..lijkt me zo pijnlijk voor de boobs..

Ikzelf heb een bandeaubikini van de Hennes gekocht, ook in de sale. ik heb maat 44 besteld van het topje en dat is NET..NET...ik heb er ook een foto van in mijn Galerij..

dus ik denk dat een maatje 40 echt te klein is ;)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Allemaal,

Ik ben nu ruim 4,5 maand geleden geopereerd. Alles ging eigenlijk goed en ik had mijn normale leventje allang weer opgepakt.

Nu zit ik met het volgende:

Sinds 1 week heb ik door de dag heen steken in beide borsten. Het komt en gaat zeg maar. Geen continu stekend gevoel. Ik maak me hier wel een beetje zorgen over.

Ik ben sinds vorige week ook ziek (grieperig denk ik). Ook af en toe koorts.

Mijn littekens zien er prima uit (niet rood of gezwollen of iets) Ook de borsten voelen normaal en zien er normaal uit. Toch maak ik me een beetje ongerust. mijn herstel is heel snel gegaan en eigenlijk heb ik al heel lang geen pijntjes en kwaaltjes meer vandaar dat ik me nu toch wel zorgen maak.

Wat denken jullie? Zal er iets aan de hand zijn of zal het met het ziek zijn (griepje) te maken hebben dat mijn boobs wat pijnlijk zijn?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valentijn!

Eens even denken..

Ik zou in eerste instantie denken dat het met je griepje te maken heeft.... Als je een griep hebt, dan doet alles sneller zeer, dus dan zou dit er absoluut mee te maken kunnen hebben. Ik zou wel zeggen: Houdt het even in de gaten. Stel je griepje gaat over en de steken blijven... dan is de vraag: zijn je borsten even zacht als een tijdje geleden?

Maar goed, dat is eigenlijk vooruit lopen op de zaken...

Maak je er even geen zorgen over. En meldt je weer als het niet over is als je griepje wel over is :)

Dat is tenminste mijn visie..

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is tenminste mijn visie..

Mine too :35:

Vanaf wanneer was je pijnvrij en heb je alles weer gewoon op kunnen pakken,weet je dat nog?

Beterschap in ieder geval :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hier even een berichtje om te laten weten dat ik inmiddels aardig aan het opknappen ben!

Daarbij zijn ook de steken in mijn boobs weg!!!!! YOEHOE!!!!!

Ik denk dat het idd door de griep kwam. Mijn hele lijf deed zeer en ik denk dat het ook aardig in mijn borstspieren hierdoor trok.

Gelukkig kan ik weer verder van mijn boobs genieten!

Thanx voor de steun!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.