Ga naar inhoud

22valentijn22 : 12 november 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Het weekend heb ik eindelijk een moment gevonden om het grote nieuws aan mijn moeder te vertellen. Ik was enorm gespannen en daardoor ook emotioneel. Al weken stel ik het uit om mijn ouders te vertellen dat ik een BV ga doen.

Ik heb me voor niks druk gemaakt!!!!!!! Ik heb het mijn moeder eerst verteld. Ze was zo begripvol en lief!!!! Het voelt echt als een grote opluchting. Nu heb ik het iedereen verteld die ik wil dat het weet. Er is een last van mijn schouders gevallen. NU ben ik er echt helemaal klaar voor om 12 Nov. mijn nieuwe borsten te verwelkomen. Het komt nu langzaam aan wel steeds dichter bij. Ik heb er zoveel zin in maar vind het ook erg spannend! Ik slaap nu wel onrustiger en droom ook veel levendiger. Ik droom niet zozeer over borsten enzo maar meer van die wilde dromen met allemaal vreemde avonturen hihihi Mijn vriend droomt ook veeeeeel hahahaha Hij dan weer wel over mijn borsten hihihi.

Het is allemaal wat! Lichamelijk is het allemaal wel te begrijpen (hoe ze te werk gaan etc.) maar ik had nooit gedacht dat het zo'n emotionele achtbaan zou zijn om naar de operatie toe te leven. Wat er allemaal wel niet bij komt kijken om er emotioneel aan toe te zijn!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik wilde ook eerst een 'goedkeuring' van mijn moeder hebben voor ik me kon verheugen op nieuwe borsten :) Toen zij zei dat ze het zeker oké vond heb ik de dag erna een afspraak gemaakt! :)

Veel plezier met aftellen! Ik tel mee af :) De 25ste heb ik een eerst afspraak bij de pc en ik ben zo benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeel veeel succes valentijn!!!

We kunnen samen aftellen, want mijn operatie gaat ook door op 12 november!!

Ik weet precies hoe je je voelt, niet gemakkelijk om je naasten in te lichten, wat met werk, die droompjes...

Ik hoop dat de tijd snel mag omvliegen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Zoals ik al zei: Ik ben enorm opgelucht!

@Kimmieke: Leuk om op dezelfde dag geopereerd te worden! Ik word in Bochelt Duitsland geopereerd en jij? Hoeveel CC krijg je en hoe wordt het geplaatst? Ik ben erg benieuwd hoe het herstel gaat verlopen en jij? Is per persoon zo verschillend! Sommige zijn na 5 dagen alweer aardig opgeknapt maar ik heb ook verhalen gelezen dat vrouwen na 17 dagen nog veel pijn hebben :-(

Ik hoop dat ik na 14 dagen weer aardig mobiel ben want dan moet ik weer werken.......

xxx valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me nu wel heel erg stom maar kom er net pas achter dat de media hype rondom de 21 jarige vrouw welke in 2007 op de operatietafel overleden is een patient van DR. van Onselen was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb direct het ACCZ gebeld en mijn vriend en ik gaan Di 16-10 langs om een gesprek met Dr. van Onselen hierover te houden.

Ik moet nog steeds even bijkomen van de schik en weet niet zo goed wat ik hiermee moet.

Ik was al emotioneel rondom het hele operatie gedeelte maar ben nu alleen maar onrustiger geworden.

We hebben al een aanbetaling van 500 euro gedaan maar als ik me er niet prettig bij voel ben ik liever die 500 euro kwijt!

Wat zouden jullie doen in mijn geval? Andere chirurg vragen? Er werken er meer voor het ACCZ. Zo ook Dr. Kruppa...

Pff dit maakt me echt zooooo onzeker :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Toen ik besloot naar ACCZ te gaan, wist ik hier al van. Dat is de reden waarom ik voor Dr. Kruppa heb gekozen toendertijd. Nu gaat mijn BV door omstandigheden prive niet door (voor meer info, zie mijn topic) maar ze zijn er wel heel erg open in, begreep ik.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als jij je door deze info niet prettig voelt, vind ik dat jij het recht hebt om naar een andere arts te vragen.

Toch lees je hier op het forum veel positieve verhalen van dr. van Onselen...dus tja, die man zal het vast ook wel goed doen.

Succes met het maken van je keuze!

Groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh...Tsja..ik zou ook niet zo goed weten wat ik zou doen...kan me wel heel goed voorstellen dat je daar erg van geschrokken bent!

Idd zijn er ook positieve verhalen hier te lezen over hem.

Ik zou dat gesprek de 16e sowieso afwachten en dan kijken wat je/jullie gevoel zegt.

Gevoel is natuurlijk iets heel erg persoonlijks, daar kunnen wij niet bij helpen ben ik bang.

De een voelt zich goed bij een pc waar de andere misschien wel de kriebels van krijgt.

Maar gevoel en vertrouwen is het allerbelangrijkste voor een operatie!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een snelle update:

Vanochtend nogmaals bij van Onselen op consult geweest. Dit omdat ik het schokkende bericht vd overleden patient in 2007 pas vorige week ontdekt heb.

Het was een erg prettig gesprek waar Dhr van Onselen echt de tijd voor nam. Hij heeft mij en mijn partner echt gerust kunnen stellen.

Wat in voornamelijk uit het gesprek wilde halen was een goed gevoel zodat ik met alle vertrouwen de operatie aan durf te gaan.

Dhr van Onselen zei op een gegeven moment dat hij wilt dat ik mij er goed bij voel en als dit niet het geval is hij mij net zo goed zal doorverwijzen naar een andere plastische chirurg. ook was hij heel open en eerlijk over het voorval in 2007. Hij beantwoordde met alle geduld ons (kritische) vragen en voelde zich niet persoonlijk afgevallen wanneer wij zouden kiezen voor een andere chirurg.

Al met al heb ik er dus een goed gevoel bij en zal ik 12-11-2012 gewoon door van Onselen geopereerd worden.

Ik heb er alle vertrouwen in en ga met een gerust hart naar mijn datum toe leven!!!

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige mail over de twijfels!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb zojuist even 2 boterhamzakjes met 385 CC rijst gevuld. deze vervolgens in een sportBH gedaan en een strak truitje erover aan gedaan!

Ik heb denk ik wel 30 minuten naar mezelf gekeken in de spiegel! Wauw zo gaat het ongeveer over 2 weken worden!!!!!!!

Met de zakjes rijst lijkt het mooier dan met de pasprotheses welke ik een tijd terug gepast heb. Ze zijn zeg maar minder puntig hihi!

Ik ga zooooooo mooi worden met mijn nieuwe borsten hahahahaha! Dit gaat mijn eigendunk een grote boost geven! Ik ben er klaar voor, kan niet meer wachten......Het kriebeld nu echt de hele dag door in mijn buik! Ik kan alleen nog maar aan mijn nieuwe borsten denken!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey datum-genootje,

Nog maar 12 dagen voor onze operatie!! Zo spannend!!

Ik heb eens diepvries zakjes met water gevuld (380 cc) en dat achter een gewone bh gestoken, leek ontzettend groot, maar de vorm was niet mooi omdat mijn bh te klein was, en heb geen grotere bh's!

Ik hoop dat de tijd nog sneller gaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindi: Ja het komt nu echt dichtbij! Ik heb er vlinders van in mijn buik! Jij moet dan nog wat langer wachten maar voor je het weet is het zover joh! Kun je nog lekker op je gemak alle verhalen en tips hier op het forum lezen. Ik heb ook al aardig wat maanden moeten wachten maar vond het wel fijn als voorbereiding!

@Kimmieke: Stuiter jij ook al zo vd adrenaline? Ik kan gewoon niet wachten!!!!! Ik had gelukkig nog wat van die lelijke borstvoedings bh's liggen vd tijd dat ik Borstvoeding gaf. Ik had toen veel melk dus froeg ook een D/E cup! Zo'n voedingsbh heb ik dus ff gebruikt om de rijstzakjes in te doen! Nou ik kan je zeggen, die voedingsbh was mooi gevult. Toen een truitje erover aan en ik wilde de rijstzakjes er eigenlijk al niet meer uit halen!

Meiden veel succes met aftellen! Al duurt het voor Lindi nog iets langer dan voor Kimmieke en mij, voor je het weet is het zover!!!!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, goed idee, heb hier ook nog een borstvoedingsbh maat 80D liggen, daar kan ik het ook mee proberen! En die rijst, is dat gekookte rijst??

Ik moet gelukkig nog heel veel werken voor mijn operatie! Dus verstand op nul, en laat die dagen maar voorbij vliegen!

Erge zenuwen heb ik nog niet, dat zal de nacht ervoor zijn vrees ik!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobfriends!

Maandag is het zover! Ik kan niet wachten!!!!!!!!

Ik moet om 8.00 uur in Bochelt zijn. Ik vroeg me af of ik dan ook snel geopereerd word?

Ik hoop van wel want dan hoef ik niet zo lang zonden eten hahahaha

Ik mag snachts om 2.00 uur voor het laatst iets eten.

Het is ruim een uur rijden dus we hebben bedacht dat we maar om 6.15 uur vertrekken!

Ik stuiter van opwinding! Heb vlinders in mijn buik! Mijn laatste weekend met mijn kleine borsten is ingegaan!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, het allerlaatste weekend van ons leven...best wel heavy vind ik! Gisteren op het werk best wel emotioneel toen ze mij veel succes wenste!! Echt onozel eigenlijk! Ik moet om 7u50 mij aanmelden en ben als eerste aan de beurt!! Hoop dat jij ook niet te lang moet wachten!

Heel veel succes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen!

4.00 uur snachts en ik ben wakker! Ik ben vanavond 20.00 uur al in slaap gevallen. De kleine wilde niet slapen dus ben ik even samen met hem op het grote bed gaan liggen en...........weg was is.

Nu net dus pas wakker geworden :106:

Nou ja in ieder geval een goeie nachtrust gehad. Ik zit nu aan de thee want dat mag nog. Om 6.00 uur zullen we richting Bochelt vertrekken. We moeten er om 7.45 uur zijn dus dat redden we makkelijk. Verder ben ik eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Dat verklaard ook de goeie nachtrust denk ik.

Nou mijn volgende verslagje zal die van na de operatie zijn!!!!!!!!!!!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.