Ga naar inhoud

shirley3090 : 14 september 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Gewoon blijven in- en uitademen. Anders leg je het loodje voor je borsten hebt :)

Het komt allemaal goed! Achteraf denk je: waar heb ik me druk over gemaakt?? :unsure:

Zorgen dat alles gepoetst is thuis, dat er eten in de diepvries zit, dat je gevarieerd kunt eten na je operatie. Dat je fruit en genoeg eiwitten binnenkrijgt en dat je misschien wat extra vitamine C neemt.

Verder: rustig blijven :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

iemand nog wat tips voor mij voor vrijdag??? xx

Een blikje cola, en een heeeerlijk broodje gezond voor op weg naar huis, of liggend in je bed :35:

Cola daar leefde ik helemaal van op na de operatie ( en nee... ik drink verder nooit cola, maar het was een wonderdrankje voor mij ;)

Ennn een kussen eventueel voor in de rug.

Aftellen geblazen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het lijkt ook wel of ik het loodje ga leggen voordat ik mn nieuwe borsten zal hebben, god wat ben ik zenuwachtig zeg :D haha..

oke cola inderdaad, en misschien iets van dextro..

hadden jullie veel pijn?

hoop dat het een beetje gaat meevallen...

word om 2 u geopereerd, maar zal wel een halfuurtje van te voren daar moeten zijn lijkt mij...

ben nerveusssss hahah

:107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja he, dan heb je geen tijd om je zenuwachtig te maken ;) zou ideaal zijn!

gisteren was ik nog niet echt zenuwachtig... maar vannacht beetje raar gedroomd, dat ze me niet in slaap kregen en vervolgens wakker werd onder de operatie en mijn 2 tieten ongelijk waren ..

haha erg hé!?

nog tips om iets mee te nemen? heb al op mn lijstje staan:

- kussen

-sportbh

-flesje drinken

-dextro

-broodje voor de terugreis

-spuugzakje ( voor als t nodig is :P )

en mezelf niet te vergeten :D

xx

en stones78 waar ga jij het laten doen? en hoeveel cc krijg jij weet je dat al? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, goed lijstje. Dat ga ik ook meteen alvast opschrijven :-)

Ik ga naar Quole (medisch centrum waalre) bij Dr. Fresow. Ik krijg minimaal 350cc achter de spier. Maar na thuis uitgebreid gekeken te hebben vind ik dat te weinig. Mijn borst loopt naar binnen (trechterborst, geleerd van missboobymoon!)

De borsten op zich hebben dan wel een mooie maat (c cup) maar in kleding ziet het er echt als een een B cup(je). Dus daar moet ik nog achteraan. Het moet ook wel gaan passen natuurlijk! Heb nu maar een 75 a of aa? namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee, ik krijg 300 cc als dat erin past uiteraard, en voor de borstspier. heb van mezelf 75B dus zal dan wel op een grote C uitkomen denk ik.. maar 350 cc krijg je dan niet eerder een D cup?

wel spannend hé!?

heb nog nooit van een 'trechterborst' gehoord dus heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is zeker spannend! Kan echt niet wachten.

Nou, ik heb thuis 350gr rijst in een c sportbh gestopt en dat zat lekker vol. Dus ga/ging ik uit van een c cup als eindresultaat?

Mijn ribbenkast loopt zeg maar een beetje naar binnen. Dus voordat je bij mij (in m'n kleding) een beetje borstprofiel hebt van de zijkant zeg maar heb je wel wat nodig! Echt balen hoor.

Jouw start met een b cup is al weer een maatje meer, fijn! Dat zal zeker heel mooi worden bij jou!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop het, ben heel erg aan t twijfelen, bang dat 250 waar hij eerst aan zat te denken te weinig is, en dat 300 misschien te groot is. zou graag een grote c cup, middel D cup willen hebben!

vrijdag nog maar even voor de zekerheid aan de arts vragen ;)

maar inderdaad een leuke oplossing, proberen met rijst hihi! nooit zo over nagedacht

heb je wel al verteld tegen je familie dat je het gaat laten doen? en leuke reacties gehad?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,moet je inderdaad nog maar eens goed met de arts overleggen vrijdag want het is wel (als het goed is) voor de rest van je leven!

Die rijst had mijn arts voorgesteld. Kun je thuis op je gemak met je eigen kleding kijken ipv daar heel even passen.

Mijn Fam. en vrienden weten het eigenlijk bijna allemaal wel omdat ik dit al zooooooo lang wil. Maar de meesten weten nog niet dat het volgende maand al gaat gebeuren. Iedereen reageerde eigenlijk positief omdat ze weten hoe erg ik hiermee zit. Dus fijn! En anders; dikke vinger want het is mijn lijf en mijn leven! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha je hebt helemaal gelijk ;) zo denk ik dus ook! mijn vriendinnen weten het ook en mijn ouders, en op het werk ook. heb alleen maar 2 vrouwelijke collegas de rest mannen.. dus om over 2 weken weer te gaan werken zie ik een beetje tegen op, wil niet dat ze zo gaan kijken etc. maarja goed, ik kies er toch zelf voor en wil het al heel erg lang en graag!

zo blij als ik eindelijk bikini's en bh's zonder vulling kan kopen :D

dus nu doe je regelmatig eens de ''rijstzakjes'' erin hihi ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.