Ga naar inhoud

shirley3090 : 14 september 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

dankjullie voor de leuke berichtjes!!!

ik hou t nu nog even kort, ga zo weer liggen het lijkt of een vrachtwagen over me heen is gereden hahah ;)

het is de Mentor 300cc wat erin is gegaan. kan alleen nog niks zien omdat ik helemaal als een mummie verpakt ben met verband :)

totaal niet misselijk geweest gelukkig, wel van te voren door de zenuwen.. moest eerst ff rustig worden, mn hartslag was 150 toen ze me aan de monitor legde haha

maargoed ik stuur jullie morgen of overmorgen nog even wat.

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

totaal niet misselijk geweest gelukkig, wel van te voren door de zenuwen.. moest eerst ff rustig worden, mn hartslag was 150 toen ze me aan de monitor legde haha

Sowwwww...dat waren inderdaad behoorlijke zenuwen :45:

Gelukkig ben je er vanaf, en nu maar duimen dat die vrachtwagen weer snel doorrijd, dan zit ook die klus er weer op :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaah lieve berichtjes! ik heb het verband er inmiddels vanaf, gisteren morgen wel flink misselijk geweest lag om 6 uur 'smorgens al op de bank beneden. kon nog net op tijd de wc halen :) hihi

het gaat al iets beter, alleen de sportbh drukt erg op de hechtingen heb ik het idee.

vanmorgen even gedoucht, alleen dat ging nog niet zo geweldig goed, was toch blij toen ik de strakke bh weer aan had!

groetjess en xxx voor jullie

ps. ik ga kijken of ik de foto krijg geupload!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shirley, allereerst gefeliciteerd met je 'nieuwe meiden'!!!!!

Wat balen dat je de dag erna toch nog zo ziek bent geweest, had je je wel aan die '6 uur van tevoren niks eten en 4 uur van tevoren niks drinken' gehouden?

Ik vraag dit even omdat ik een fobie voor spugen heb en ik ga aankomende donderdag weer onder het mes bij hem.

Je kunt als het douchen nog niet echt lekker gaat, ook alleen de sproeier op je onderkant zetten, kun je gewoon je bh aanhouden en je bovenkant kun je even met een washandje doen....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben er nu al blij mee!! heel blij zelfs, met de pijn gaat het ook al iets beter gelukkig.

maar ik had me gewoon eraan gehouden, werd om 2 uur geopereerd en om 7 uur smorgens gegeten en om half 10 t laatst gedronken.

maar denk dat t gewoon de flinke druk was van het verband wat me erg pijn deed en het leek een beetje alsof ik was overreden door een vrachtwagen.

maar troost je, ik ben ook altijd superbang voor overgeven.. maar bij mij kwam het echt niet van de narcose, ben helemaal niet misselijk geweest daarvan!!

waarom ga jij weer onder het mes? niet tevreden nu?

alvast heel veel succes :)

en stones, voor jou ook nog maar heel even he, is zo voorbij tot de 18e oktober. waar ga jij?

o ja, ik krijg mijn fotos niet geupload heb het een aantal keren geprobeerd maar het lukt me voor geen meter :(

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je er zo blij mee bent!! Daar doen we het uiteindelijk ook allemaal voor.

Poeh ja, die welbekende vrachtwagen of olifanten hoor ik erg vaak voorbij komen die eerste dagen....ieks..

Jaaaa.....de 18e! Begin nu echt af te tellen hoor! En zenuwachtig dat ik ben! Niet normaal,haha!

Ik ga naar Quole ook wel Medisch Centrum Waalre genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ga voor een wissel, die van mij zitten er nu al 14 jaar in, dus het wordt tijd voor een paar nieuwe....Ik heb na m'n 1e bv 2 kids gekregen en ze zijn nu gewoon iets 'leger' geworden, dus ik wil ze weer wat voller hebben.

Oh dus het kwam niet door de narcose bij jou?

Nou ja, we zien het wel, ik hou me iig maar braaf aan de regels, meer kan ik ook niet doen.

Hoe voel je je vandaag?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag is het geen vrachtwagen meer maar een bestelbusje ;) haha het is al minder geworden! ,maar toch nog steeds wel pijnlijk hoor..

maar nee ik ben totaal niet misselijk geweest van de narcose.

toen ik net wakker werd daar werd mijn infuus eruit gehaald en zei de anesthesist dat als ik me goed voelde ik mocht gaan.. ik zei al gelijk tegen mijn vriend, pak mijn kleren maar we gaan haha!

was alleen een beetje suf maar had cola meegenomen en suikerklontjes.

die doen wonderen :D

ben me alleen af aan t vragen welke cup dat ik zou krijgen.. hooooooooop een Dtje maar denk dat het uiteindelijk toch een C wordt.. schat ik zo in als ik ze zie.

(misschien toch een beetje spijt dat ik geen 350 cc heb genomen)

maar stones, maak je geen zorgen! ik ben qua operaties etc echt een schijterd, en dit is echt 'pijn' wat uit te houden is!

de eerste 2 dagen kwam ik niet goed zelf rechtop maar met een beetje hulp ging dit wel :)

ik ga nog eens een poging wagen voor de fotos te plaatsen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha een bestelbusje! Maar fijn dat het steeds beter gaat.

En goed te horen dat je zegt dat het qua pijn best uit te houden is. Dat geeft de burger weer moed zullen we maar zeggen ;-)

En mooie foto hoor! Ze zien er al erg mooi uit!! Hoeveel cc had je ook alweer en wat was je begin maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nouja het is zeker goed uit te houden, ik zou het zo weer doen ;) en dat zegt al genoeg bij mij hoor hihi!!

ik had 300 cc erin gekregen!

ben gisteren een bh gaan passen, en kom uit op een 70E.. weet niet of dit nog minder gaat worden.. maar we zullen zien (de bh kon ik niet laten liggen de felblauwe die in het blaadje van de Hunkemoller stond) zooo mooi!

hechtingen zijn er van gisteravond ook uit, ging makkelijk maar dit was niet zo pijnloos als dat ik dacht. trok heel erg. Gelukkig is mijn schoonzusje verpleegkundige en heeft zij ze me eruit gehaald.

straks ga ik poging 500 proberen om mijn foto's te uploaden, heb er al een stuk ok 30 gemaakt haha..

en meiske, jij nog een weekje zie ik?? spannend he :101:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nog 6 dagen. pfff nu komt het wel heel dichtbij hoor. Droom er nu echt elke dag van. Ook horror dromen. bah!

wat deed er pijn dan? de hechting zelf of het eruit halen?

ben benieuwd naar je foto's. Zit nu op mn werk en tekst kunnen mijn collega's van die afstand niet lezen maar als ik uitgebreid borsten ga zitten bekijken zullen ze wel raar opkijken hahaha dus dat doe ik maar niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik begrijp je, ik ben nu ook op het werk!

de hechtingen eruit halen vond ik geen pijn doen, alleen aan 1 borst zaten ze een beetje vast maar deed niet echt pijn!

maar ga maar niet raar dromen, alles komt goed ;)

ik had geloof ik nog een paniekaanval toen ik op de operatiekamer lag, maar was nergens voor nodig.. de pijn is echt vol te houden :) t komt goed! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shir!

Mag ik jouw foto's eens zien?

Wel grappig dat we dezelfde bh hebben, die van jou heeft tenminste nog een beetje ruimte, die van mij drukt met de rand echt op m'n littekens, heb mn moeder net voor een andere bh weggestuurd, hoop dat dat wat lekkerder zit.....

En welke maar staat er bij jou in? Staat links aan de binnenkant...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken het, heb ook heel erge last gehad dat hij op de littekens drukte! maar de arts zei dat ik echt de bh aan moest houden.. ook 'snachts heb ik t idee als ik plat lig dat ik ga stikken haha,.

dus ik doe iedere x met 2 kussens opelkaar slapen!

ik ben misschien een beetje 'blond' maar mij lukt het niet om de foto's erop te zetten,

anders stuur me even je e-mailadres prive dan zal ik je de foto's op de mail zetten kun je ze daar bekijken :)

echt raar, ik kom nu uit op een 70E.. terwijl het helemaal niet zo groot eruit ziet!

hoe gaat het met je? nog veel last ervan? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de bh moet sowieso aanblijven helaas, om gek van te worden.....

Ja ik zal je zo even een priveberichtje sturen met mijn email adres, ben erg nieuwsgierig! Thanks

Hoe heb je je borsten opgemeten? Je omvang is zeg maar je ribbenkast, dus onder je borsten en daarna doe je je meetlintje over het volste gedeelte van je borst, dus over je tepels, wel losjes houden...

En het feit dat het er niet 'zo' groot uitziet is omdat 'neppers' altijd een maatje kleiner ogen dan wat er in je bh staat, heel gek is dat, een natuurlijke E is altijd groter dan dat die van ons zijn...

Ja het gaat weer wat beter gelukkig, dank je! Ben nog wel erg beperkt in wat ik kan doen, maarja dat geld voor ons allemaal natuurlijk, best lastig!

Zondag mogen m'n hechtingen er uit, dat zal ook wel wat opluchting geven, dat kan ik me nog herinneren van m'n 1e keer.

Wanneer mogen die van jou eruit?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shirley,

ik heb ze gezien hoor je mooie boobs! Erg mooi al zeg na 2 weken!

Qua vorm lijken ze een beetje op die van mij (al zeg ik het zelf, haha) Wat grappig....

Voelt het nu prettiger nu de hechtingen eruit zijn?

Je hebt er 300cc in he? Wat voor maat had je voor je bv? Als je bijv al een B had, zou het best wel eens zo kunnen zijn dat je nu op een E uitkomt hoor.

Very nice girl!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.