Ga naar inhoud

shirley3090 : 14 september 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

ik heb nu 75B en wil graag een grote C/kleine D cup.

!

hij kwam uit tussen de 250 en 300 cc, ligt aan de rekbaarheid van mijn borst.

ik vond de 300 het mooist dus hoop dat als het zover is dat er 300 in zal gaan..

ik was aan t denken de 250 cc, voor mijn gevoel was dat best weinig, wat denken jullie ervan?

Zijn het ronde prothese (of heb ik die info ergens gemist :17: ) en weet je ook welk profiel je krijgt?

BB Hellup.... :44: Gaat Shirley haar gewenste cupmaat hiermee behalen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Shirley,

Ik ben van niks "plat'' met 265 cc high profile ronde protheses naar een 70 C gegaan.. En ik kwam echt van een 70 AAAAAAAAAAAAA..

Dus denk dat je zeker een hele mooie C cup zal krijgen, als je tussen de 250 en 300 cc zit :)

Fijn dat het gesprek zo goed is verlopen! :) ben benieuwd of je nu ronde of anatomische protheses krijgen en medium/high/extra high profile :)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk wel wat groter hoor shirley.. ik kom van helemaal niks naar 70 C :)

Jij gaat van 75 B denk ik wel naar een 75 D :) Kan gewoon niet anders..

Ja hoor je mag mijn foto's wel zien :) Ze zijn wel achter de spier geplaatst, dus aan het begin lijken ze inderdaad nog wat kleiner :)

Zal je even als vriendjes accepteren :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn het ronde prothese (of heb ik die info ergens gemist :17: ) en weet je ook welk profiel je krijgt?

BB Hellup.... :44: Gaat Shirley haar gewenste cupmaat hiermee behalen??

oja dat ben ik ook nog vergeten te vertellen... hij wilde bij mij de ronde protheses gebruiken en de medium profile...

ik wil zo graag een D cup...

hoop echt dat het zou lukken :(

Weet je ook toevallig van welk merk, dan kan ik nog wel eens even proberen te toveren met getallen :4:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mentor heeft:

354-2501 250cc 11.3cm 3.6cm 354-2751 275cc 11.7cm 3.7cm 354-3001 300cc 12.0cm 3.7cm

Natrelle heeft:

TRM255 TSM255 255 11.25 3.8

TRM275 TSM275 275 11.5 3.9

TRM295 TSM295 295 11.75 3.9

TRM310 TSM310 310 12.0 4.0

De vraag is..... Heb jij aangegeven dat je niet groter wilt dan een D-cup, of heb je aangegeven dat hij maximaal mag vullen, zolang het maar natuurlijk blijft (er zijn verschillende opties op het formulier dat hij je heeft laten zien)

Ik vraag me namelijk af, waarom hij zou kiezen voor medium profile... Met deze breedte zou je ook een high profile kunnen krijgen, MAAAARRRR Hij twijfelt aan de rekbaarheid van je huid he? Daar zit het m in!

Met een projectie tussen 3,6 en 4 cm, zou je een D cup moeten kunnen halen!! Echter, hij zal niet je borst 'overvullen' omdat je dan een erg nep effect krijgt, dit omdat ze voor de spier geplaatst worden :)

Vertel eens wat je hem verteld hebt... Is de D je maximum? Hoe strak zit je in je velletje? Geen hang? Misschien eens een foto plaatsen? Dat kletst altijd wat gemakkelijker hihi....

Ik weet niet of ik vandaag nog reageer, maar anders morgen, ik moet vanavond namelijk gaan uit eten ;) en we vertrekken zo al naar de stad :)

Ik hoop dat je me wat meer info kunt geven :) Dan kunnen we misschien nog wat meer toveren met getallen. In bh-label, zul je met deze prothesen een D krijgen, maar ik weet niet of je graag BIG boobies wilt (heb je de mijne gezien? ) Ik heb nu een F en wilde een D. Ben ik even blij dat ik die F heb, want in kleren llijkt het meestal een grote D, dus ik ben absoluut happy.

Of er bij jou mogelijkheden in die richtig zijn, is afhankelijk van je rekbaarheid van de huid.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee welk merk.... heeft hij volgens mij niet gezegd.. (shit)

ik heb aangegeven dat ik de 300 veel mooier vond als de 250, maar bij mij is het inderdaad strak.. dus hij weet niet of het mooi uit gaat zien.

maar heb dus gezegd dat ik graag D wil, maar wel dat het mooi uit ziet en niet onnatuurlijk. :D

ik zal straks eens een foto maken ervan.. verschrikkelijk vind ik ze, maargoed dan hebben jullie een idee hoe het eruit ziet! ;)

ik ben ook bij demeyere geweest, werkt hij niet met 1 hetzelfde merk?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Demeyere werkt met Mentor en met Natrelle :D Vandaar ook daarvan de maten in mijn vorige bericht!

Ga maar van zijn expertise uit en als die 300 niet past, dan is dat misschien van de ene kant wel balen, maar dan neem je wel geen extreme risico's! Ik had ook gezegd, dat ik nog wel meer wilde, als het paste, maar dat lukte gewoon echt niet. Mijn man is nog gaan kijken tijdens de ok (dat kan bij demeyere) en zei naderhand ook, dat die extra cc's er niet mooi uitzagen. Dus dat stelt me wel gerust :)

Zal straks of morgen even naar je foto kijken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt inderdaad, dat zei hij al dat ik iemand mee mag nemen wat tijdens de operatie even kan komen kijken!

ik hoop dat de 300 gaat passen,

net even in mijn pauze met de bank gebeld en ga waarschijnlijk een doorlopend krediet aanvragen..

dan zou ik het alsnog 14 september kunnen doen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed dat ze zo reageerden. Ik durf het niet te vertellen aan zowel mijn schoonouders als mijn eigen ouders.

Ik woon al 11 jaar niet meer thuis dus hoef ik ze ook niets te verantwoorden maar toch zou ik het ook wel graag willen vertellen aan mijn moeder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb het verteld hoor. Reactie viel 1000% mee.

Mening van mijn moeder: "als je je ergens onzeker over voelt en het is geen opwelling maar iets wat steeds in je hoofd blijft zitten, doe er wat aan als het kan en als je het dat waard vind."

:7:

ze was eerder verbaasd dat ik er zo tegenop had gezien om het haar te vertellen. LOL

grappig hoe je je kan vergissen als je iemand anders zijn mening al van te voren zelf invult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.