Ga naar inhoud

shirley3090 : 14 september 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

mijn naam is Shirley en ga over een halfjaartje ongeveer een borstvergroting laten doen bij Dr. Demeyere in Gent. (eerst nog even sparen) !!

ik heb nu cupmaat 75B en ben heel erg aan het twijfelen welke cup ik zou nemen, ik denk eraan om een grote C te laten zetten. Heeft iemand van jullie ervaringen bij Dr. Bruno Demeyere?

Ik heb gisteren gebeld met de kliniek en zou deze maand al terecht kunnen eigenlijk. :(

ik heb veel verhalen gehoord over het plaatsen van implantaten voor de borstspier en erachter. Ook las is dat voor de borstspier eigenlijk meestal gedaan wordt als je zelf al borstvorming hebt, klopt dit?

ook in het aantal CC's ben ik niet zo thuis, hoeveel erin gezet moet worden wil ik een grote C cup krijgen.

hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Shirley,

Welkom op het forum en je voornemen een borstvergroting te ondergaan :35:

Dr Bruno Demeyere is een veelgenoemde naam op het forum, in positieve zin.

Rechtsboven staat een zoekvenstertje, als je daar zijn achternaam ingeeft kom je veel resultaten tegen van dames die door hem geholpen zijn.

Hoeveel cc's je nodig hebt is afhankelijk van je eigen bouw, evenals de manier van plaatsing.

Wat je zegt klopt wel, mensen met weinig vet- borstweefsel krijgen hun prothesen achter de spier of dual plane (half voor, half achter de spier).

De chirurg weet vaak goed in te schatten wat je nodig hebt kwa hoeveelheid om je gewenste resultaat te behalen.

Er zijn trouwens ook nog 2 verschillende modellen prothesen : rond, en anatomisch (beetje druppelvormig, dat is wat natuurlijker) .

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor je reactie! ik weet nog niet goed hoe dit allemaal werkt dus ben een beetje aan het rond kijken ;) ik ben in de taille best smal maar vanaf de heupen gewoon normaal. Ik ga volgende week of de week erna proberen een intake te plannen. Dan weet ik ook een beetje hoe en wat.

Zag ook dat het in Belgie veel goedkoper is dan in NL. Bij artemedis betaal je tussen de 3000 en 3500.

Ik ben alleen alvast een beetje vooruit aan het denken hoe ik het op mijn werk ga vertellen.. met verlof etc. Werk namelijk met alleen maar mannen haha dat is toch een beetje raar om te vertellen dan! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Hier nog iemand die een BV wil, zoals het er nu naar uitziet bij Plovier, welke ook heel goed aangeschreven staat, zeker voor een cupmaatje meer... prijs daar is ook erg aantrekkelijk! Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks! inderdaad zag ik ook al op internet staan, alleen een vriendin van mij heeft het bij dr Demeyere laten doen en bij haar is het echt super mooi geworden dus ik ga gewoon een intake daar doen en als het me bevalt denk ik ook dat ik het daar ga laten doen.

kan niet wachten pffffffff...,. duurt me nu al veeeeeel te lang haha :106:

wanneer ga jij het laten doen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shirley,

Goede keus hoor, Dr. Demeyere, ik ben er zelf 14 jaar geleden voor mijn 1e bv geweest en ga in september voor mijn wissel ook weer naar hem.

Hij maakt echt schitterende borsten!

Mijn 'voor' foto's staan in de galerij, maar die zitten er dus al 14 jaar in he...Ik heb daarmee 2 kinderen gehad en borstvoeding gegeven en was 2 x 30 kilo aangekomen...

Ze zien er nog wel goed uit, als ik de reacties van de meiden op mijn foto's hier zo lees....Maar ik wil ze weer wat voller, ze zijn nu een beetje leeg (voor mijn gevoel dan)

Het aantal cc is idd lastig in te schatten, maar geen nood, Demeyere weet exact wat bij je past!

Ik had altijd een A, bij de 1e bv ging er 260 cc in en kwam ik uit op een volle C, jij komt al van een B, dus zoveel hoeft er niet bij in jouw geval om een mooie volle C te krijgen hoor.

Maar let wel op, een C in siliconen oogt vaak als een B, dus als ik jou was zou ik dan voor een D gaan, dan ziet het eruit als een C. Volg je me nog? Hahahaha...

Maar echt, jullie komen daar samen wel uit hoor.....

Nu nog even flink sparen en dan is het zover!

Succes meis!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha oke ik was inderdaad al aan het twijfelen wat ik moest doen.. zie zoveel mooie borsten op de foto's bij jullie allemaal... dat ik het ook zoooo graag wil (liever vandaag nog als morgen) :103:

maar ik heb nu een kleine B en wil inderdaad het liefst een grote C kleine D..

ik ben ook beetje bang dat ik het te klein ga vinden...

ik zal eens zoeken of ik er wijs uit kom je foto's te bekijken ;)

een vriendin van mij heeft het inderdaad ook 10 jaar geleden bij hem laten doen en bij haar ziet het er ook zo mooi uit, vandaar ik het ook t liefst bij hem laat doen!

heb je veel pijn gehad? en is het bij jou voor of achter de borstspier gedaan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Shirley

Ook ik ben een tevreden klant van dr. Demeyere! Ben bijna 8 weken geleden bij hem onder het mes geweest, en ben echt heel blij met mijn nieuwe borsten!

Ik was eerst (20 maart dit jaar) bij een andere chirurg geweest, die te brede prothesen geplaatst had en moest daarom hersteld worden. Dat ik daarvoor dr. Demeyere gekozen heb, was gebaseerd op de verhalen hier op het forum en het goede consult! Hij zag meteen wat er mis was en wat er aan gedaan moest worden.

Ook in begon met een kleine b en heb nu met 450 cc een 75F

Ik dacht vroeger ook dat een F enorm en heeeeeeeeeeeel groot zou zijn, maar als je vriendjes met me wordt en dan mijn foto's ziet, zul je zelf zien dat ze niet overdreven groot zijn. Ik zou ontevreden zijn geweest met de gevraagde D-cup, achteraf gezien :)

Dat ik wat blauwe plekken heb aan de zijkanten, is door de inwendige hechtingen die hij daar heeft moeten plaatsen om mijn pocket kleiner te maken. Dit is normaal niet zo! Dus niet schrikken haha.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke.. dan ben ik wel heel benieuwd naar je foto's!! ik ben pas van gisteren op dit forum, zal even gaan uitpluizen hoe ik je als vriend kan toevoegen, waarschijnlijk gewoon op je profiel he!

Ik twijfel ook heel erg, C of D omdat ik vrij smal ben van boven ben ik bang dat het er enorm gaat uitzien..

heb je veel pijn gehad??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shirley

Ik heb je toegevoegd, dus je zou mijn foto's moeten kunnen zien nu.

Die pijn moet je met een korreltje zout nemen. Ik heb deze keer vooral last gehad van de reconstructiewerkzaamheden, maar niet van mijn borsten. Het is allemaal wat ongemakkelijk ja en het is niet echt dat je zegt heeeeeeeeeeeerlijk, maar we kiezen er allemaal zelf voor he ;)

Met een goed paracetamol schema, aangevuld met celebrex (waar je het recept van krijgt bij Demeyere op de dag van de operatie) is het echt heeeeel goed te doen. Je krijgt de prothesen waarschijnlijk voor de spier, dat doet hij het meeste. De pijn is dan minimaal.

Als je ze achter de spier zou krijgen, omdat je te weinig vet van jezelf hebt, dan zul je misschien iets meer last ondervinden, maar het is maar een paar dagen! Daarna ben je alleen nog maar blij met je nieuwe borsten :D

Ga maar eens spieken, dan hoor ik wel wat je ervan vindt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze net bekeken en wat zijn ze mooi!!!! :67: Ik heb van mezelf 75B dus een D zal er toch wel van gemaakt kunnen worden hoop ik...

ik ben nu 22 jaar en ben er al zeker 5 jaar over bezig om dit te laten doen. De pijn heb ik er wel voor over, dan heb ik ze immers toch al ;)

alleen de zenuwen van te voren haha.....

welke cup had jij voordat je een borstvergroting hebt laten doen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shirley,

Ja ik moet wel zeggen, toen ik het liet doen was ik 20 jaar, super strakke huid nog en heb dus eerlijk gezegd wel veel pijn gehad, maar hooguit een weekje en toen nam het al snel af, maar het is net wat BB zegt, een paar dagen pijn weegt niet op tegen jaaaaarenlang plezier van prachtige droomboobs! En je krijgt ook medicatie voorgeschreven hoor! Dat zal stukken schelen, ik heb dat niet gekregen 14 jaar geleden, daarom was het toen zo heftig....

Ik heb er nog geen dag spijt van gehad, al moet ik het 4 keer ondergaan, als je het resultaat ziet....dan valt alles(de pijn) daarbij in het niet.

Voor 2 kids en 60 kilo aangekomen en afgevallen te zijn mag ik zeker niet klagen, maar zou ze graag weer iets voller willen hebben....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik kijk er ook erg naar uit, en als ik pijn heb dan bekijk ik ze wel een keertje en denk ik : IK HEB ZE WEL AL! haha
:55:

alleen zag ik op internet dat een aantal meiden sedatif voor de operatie hadden ingenomen (kalmeringsmiddel) kan hier verder niks over vinden of dat geen kwaad kan.. maar zullen we maar voor de zekerheid even navragen.

Ik heb inderdaad ook push-ups aan...zou zo fijn zijn als dit niet meer nodig is
:46:

ze zeggen trouwens ook dat voor de borstspier minder pijn doet als erachter he

achja ben benieuwd laat het maar op me afkomen en hoor wel wat hij de 29e zegt!

xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Ladies,

ik heb de 29e mijn 1e intake bij dr Demeyere in Gent voor mijn borstvergroting.

Deze datum weet ik nu ongeveer 2 weken....

Nu was ik die dag bij mijn oma geweest en vertel heel veel tegen haar, dus ik zei superblij en enthousiast dat ik de 29e mijn intake had.

ik kreeg gelijk een boos gezicht dat ik dat niet moest doen en naar haar moest kijken (zij heeft cup G) dat grote borsten geen pretje zijn en blabla..

nou toen was ik gelijk een stuk minder enthousiast. Erna nog smsjes gekregen van haar dat ik het niet moest doen dat ik spijt ging krijgen en alleeeeen maar negatieve dingen erover.

en dat als ze me kon verbieden om te gaan dat ze het zeker zou doen.

Heb dus maar besloten om het niet tegen mijn ouders te vertellen om zo nog meer negatieve reacties te krijgen :44:

Heb haar uiteindelijk gezegd dat ik de afspraak maar heb afgezegd (wat dus helemaal niet zo is!!) en hoorde alleen maar goed zo meid je krijgt er anders spijt van en weet ik wat allemaal...

ik kijk er nog steeds heel erg naar uit, en als mijn datum bekend is wanneer de operatie zal plaatsvinden zal ik het toch tegen mijn ouders moeten vertellen en ook tegen haar dus..

daar zie ik behoorlijk tegenop tegen de reacties. :102:

Maargoed, ik ben hier al 5 jaar over bezig en weet 100 % zeker dat ik dit graag wil en gelukkig steunt mijn vriend mij ook hierin!!

nu vraag ik me af hoe waren bij jullie de reacties van ouders etc?

en hoe kan ik hier het beste mee omgaan!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je eigen gevoel volgen! En doen wat JIJ wilt, jij moet met jouw lijf leven, en hun niet. En tuurlijk, misschien heeft je oma wel heel veel last van haar grote cup, maar vind t niet tof van haar om jouw dan jouw droom te "verbieden".

Gelukkig waren mijn ouders wel heel erg enthousiast (hebben zelfs een deel meebetaald).

Meid, doe wat je wilt, het is jouw leven en jouw lichaam!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shirley,

Wat vervelend voor je dat je oma zo reageerde.. Het enige eigenlijk wat ik kan zeggen is inderdaad ‘Jou Leven, Jou Lichaam’.. en als je oma het er niet mee

eens is, is dan heel jammer..

Ik zou als ik jou was, wel tegen je ouders vertellen .. Iedereen reageert anders, dus ook jou ouders..

Vertel ze wat je dwars zit, en dat je niet voor de pamela boobs gaat, maar gewoon voor een maatje meer..

Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet zouden begrijpen..

Mijn ouders waren super positief, en hebben zelfs een stukje meebetaald! En mijn oma was ook heel enthousiast. Zij heeft mijn huishouden gedaan, toen ik net geopereerd was en mijn vriend moest werken..

Moet wel heel eerlijk vertellen dat ik een speciale band heb met mijn oma .. vertel haar echt alles.. :)

Daarintegen reageerde mijn schoonmoeder minder leuk.. die hoopte namelijk dat ik zwanger was. Maar ipv zwanger te zijn vertelde we dat ik een bv ging doen.

Ze begon gelijk te zeggen van ‘Ogh meid, waar begin je aan.. doe toch niet.. je bent goed zoals je bent’.. pfff.. heel vervelend als mensen zo doen..

En als klap op de vuurpijl, had ik haar gevraagd d’r mond te houden, en toch heeft ze het doorverteld.. echt k*t.. :( maarja..

Ik zou gewoon eerlijk zijn als ik jou was, en reageren mensen niet leuk.. jammer dan!! Jou Leven, Jou Lichaam! :)

En dat je maar de mooiste borsten van allemaal gaat krijgen! hihihii :)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor jullie lieve reacties :) ik wil het inderdaad ook nog steeds heel graag en laat me ook niet tegenhouden door de reacties..

alleen vind ik het wel heel erg jammer..

de reden dat mijn oma zo reageerde is ook omdat ik een hele tijd ziek ben geweest (een ernstig vitamine b12 tekort) waardoor ik 13 kilo was afgevallen (op dat moment woog ik 42 kg) en zij zich vreselijke zorgen maakten. Dat begrijp ik ook allemaal,

maar mijn tieten zijn er niet mooier op geworden haha!! :107:

ik heb nu 75B en wil graag een grote C/kleine D cup.

toch ga ik denk ik wachten met het te vertellen tot dat ik naar de intake ben geweest en mijn datum gepland heb dan kan ik ze ook al wat vertellen hoe en wat er gezegd is geworden.

hopelijk zullen ze ook een klein beetje positief reageren !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

awhh das even lullig geweest ja .

Maaarrrrr ja daar komt natuurlijk mijn maar aan haha .

Bij mij waren mn ouders en oma ook eerst van ja maar schatje en mn gezondheid enzo . Nadat ze doorhadden dat ik het toch echt ging doen waren ze er oke mee .

Ze zijn ook door het hele spaarproces met me heengegaan en dat gaf hun ook de tijd on er aan te kunnen wennen.

Nu vinden ze juist te gek en stoer van me .

Zitten der over te kletsen dat het er ethies zo moou uitziet en dat het hun zo mee valt en goed bij me past ( van eeen AA naar een D cup)

Meeste denken dat het net als vroeger was , en dat het rare en ongezonde ballen zouden worden.

En hun kimen natuurlijk uit de tijd dat je alleen onder het mes ging als je iets ernstigs had.

Kort door de bocht heb er een beetje schijt aan .

Als je familie van je houdt wennen ze wel aan het idee ,eerlijhied voor alles zeg ik altijd maar .. verborgen dingen kwetsen vaak alleen maar meer ,

heb ze ook altijd met respect behandelt of ik het er mee eens was of niet , maar wilde ook net zo goed respect voor mijn mening .

En nu is iedereen er ok mee:)

sucses en voor steun kan je altijd hier terecht .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woon je nog thuis? Anders vertel je toch lekker niets ;)

Ik heb het niet tegen mijn ouder(s) verteld. Wel tegen mijn schoonouders omdat deze op mn kids kwamen passen, en ik persoonlijk verwacht had dat ik helemaal gebroken en kapot met veel pijn thuis zou komen.

Als ik had geweten dat ik fluitend binnenkwam, had ik ook tegen hun mijn mond gehouden!

Mijn schoonmoeder had idd zoiets van "pfff wat een onzin! wat moet je ermee, en je rug" en daarnaast had "zij ook los vel op haar armen en benen en schaamde zich daar ook al heel haar leven voor en ging ze NOOIT zwemmen en daar liet zij toch ook niets aan doen?!" :17:

Nu was het niet direct heel aanvallend, en ik heb het zelf niet als kritiek ervaren hoor. Maargoed... dat iemand haar leven lang niet gaat zwemmen vanwege schaamte, dat is hun eigen keuze... maar ik ben te jong en te strijdlustig om mezelf te verstoppen en als het opgelost kan worden....wat zou ik dan verdorie mezelf tig jaar ongelukkig gaan voelen?!?! Dan DENK ik (dat is het verschil, ik denk het en houdt mijn grote klep verder) : sja, als jij nou eens wat aan die vellen liet doen, dan hoefde je zelf niet je donkere grot op te zoeken zodra de eerste zonnestralen verschijnen. :44:

Dus ja... ik snap dat sommige hun ouders het willen vertellen, en dat hun goedkeuring ook erg belangrijk is. Maar een mama blijft een mama.. en een mama wil in principe ALLE risico's vermijden die haar kind ook maar misschien zouden kunnen overkomen. Dus een negatieve reactie in eerste instantie is heel logisch, en puur bedoeld uit bezorgdheid. Als ze eenmaal inzien dat je nu stikongelukkig bent..... dan maakt de bezorgdheid al snel plaats voor het gevoel dat jou geluk toch ook wel heel belangrijk is.

Misschien zijn de meeste ouders ook overdonderd dat 'hun baby' helemaal zelf op onderzoek is uitgegaan, en al zo een belangrijk besluit heeft gemaakt zonder hen daar vooraf in te betrekken.

Wellicht is het een optie om het niet uit te stellen de bekendmaking, maar om je moeder (bijv) eens mee te nemen op een volgend consult. Daar kunnen ouders ook hun vragen en bezorgdheid kwijt hè :35:

(ik weet niet hoe oud je bent.... ik denk nog jong ;) Geen 35 ofzo :P vandaar dat ik er even vanuit ga de moeders nog een beetje de verantwoording voelt zeg maar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is lief.. ik ben inderdaad ook echt niet van dingen achterhouden.. maar ben zo bang dat ze me gaan proberen om te praten en dat ik het uiteindelijk niet eens ga doen door mijn ouders als zij er zo op tegen zijn snap je :)

denk dat ik het vanavond maar eens voorzichtig ga vertellen als ze goede zin hebben :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.