Ga naar inhoud

Stardust : 16 oktober 2012 : Dr. van der Hulst : Viecuri Venray


Aanbevolen berichten

@Lucky ja is niet fijn hem zo tegen te komen maar het spreekt wel positief voor hem hoe hij dr op reageerde en ook meteen actie onderneemt. Geloof in een goede afloop!

@BB thnx!

@Zehra als t goed is kun je de foto's nu zien. 12 sept jij, spannend! Sterkte alvast gewenst, t word vast prachtig! Laat je t me weten hoe t gegaan is?

@Tietenpietje ja ben super blij! En bereid me zeker op het ergste voor, kan het alleen maar meevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi allemaal,

Nou het volgende is besproken vandaag, van der hulst vind dat ik beter een borstlift met protheses had kunnen doen. Iets wat volgens dokter sawor niet nodig was en protheses alleen waren genoeg zei hij. Aangezien ik geen lift wil hebben we besloten voor 500cc extra high profile dual plane te plaatsen. Hoop echt dat t probleem dan opgelost is!

Volgende week word ik gebeld voor de datum. Hij ging wel in september op vakantie (gvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het zal nog wel ef duren dan. Hoop wel voor onze vakantie klaar te zijn met de 6 weken bh.

Vreemde is wel dat ik nu geen nacht hoef te blijven maar dezelfde dag naar huis kan.. Nu hun uit eigen zak moeten betalen is dat kennelijk opeens niet meer van belang?

Maar ben ontzettend blij dat er wat aan gedaan gaat worden! Nu ongeduldig wachten op de datum..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stardust,

De meeste bv dames gingen gelijk dezelfde dag weer naar huis, sommige met de drains nog er in. Dus een overnachting bij een bv was op zich denk ik wel al bijzonder. September is het zo, je hebt lang genoeg met die oude rondgelopen, dus een tussenstapje met invalborsten lukt wel toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stardust, dat is een superoplossing! En mooie grote borsten en geen lift nodig!!! :101:

En dat nachtje overnachten is van de ene kant fijn, maar bij mijn tweede bv heb ik ook geen overnachting gehad en was eigenlijk fijner dan wel in de kliniek blijven (zoals bij mijn eerste bv)

En zij gaan betalen? Draaien volledig voor de kosten op??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

dus ook geen badjas deze keer??? :16:

Komt zo wel vreemd over ja, dat je meteen naar huis mag..Als je bijna 4000,00 neertelt, word je goed in de watten gelegd met overnachting en nu...raar..zo zou ik me dus ook voelen.

Dus nu krijg je 500cc..hoop dat het nu goed komt voor je. Ik had zelf ook lege hang-tieten en heb ook geen lift gehad. Ik zie het hier wel voorbij komen en weet niet wanneer een lift nu wel of niet moet voor het beste resultaat...

Maar volgende week krijg je een nieuwe datum? En jij gaat zelf ook nog op vakantie dit jaar? Hoop dat het dan goed uitkomt..

Liefs

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anma,

Ik had juist voor het ziekenhuis gekozen omdat ik het een fijn idee vond om een nachtje ter observatie te blijven. En ben alsnog met de drains naar huis gegaan. Heb daar een dikke week mee rond gelopen. Rot dingen!

En idd september is het ook zo en ook weer zo voorbij zodat hij terug is van vakantie maar ben nogal n ongeduldje.. Slechte eigenschap van me. Wil t zo graag fatsoenlijk hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

had ik ook stardust, vond dat fijn om een nachtje daar te blijven..just in case..

ik heb ook 4 dagen met drains gelopen...dat was minder erg als het eruithalen...tsjuuu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB en Lucky,

Ja ben zeker superblij met de oplossing! En hun gaan inderdaad ALLES betalen, zeer netjes!

En ben ergens ook wel blij dat ik geen nachtje hoef te blijven, vind het alleen hypocriet dat als het op hun kosten is meteen ook zo goedkoop mogelijk is. Maar goed, mag niet klagen,

En ja hoop echt dat die 500cc de oplossing zijn. Hij had het ook nog over 550cc maar hij

was bang dat k dan striae zou krijgen. Ben nu wel aan het twijfelen of ik niet toch voor die 50cc extra moet gaan? Volgens hem zou m'n tepel dan misschien ook meer naar onder gaan wijzen. Ja dat wil ik niet dus heb 500cc gezegd maar nu twijfel ik een beetje.

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik ben er nog steeds :105:

Die 500 extra high is 12,3 cm breed en geeft een projectie (volume naar voren) van 6,0 cm

De 550 extra high is 12,5 cm breed en geeft een projectie van 6,4 cm

Als ik jouw voor-situatie bekijk, zou dat zeker een aanzienlijke verbetering geven (let op: ik ben geen pc he, en kan alleen spreken uit eigen ervaring en van wat ik hier al gezien heb en wat ik opgezocht heb in de loop der tijd)

Je zult wel echt op een grote cup uitkomen! Een G of H zit er waarschijnlijk wel in. Zeker met die 550 zul je m.i naar een H cup neigen.. Ik weet niet of je dat wilt? Je hebt echter van jezelf al grote borsten en je zult ze moeten opvullen. Dat zal met 500 waarschijnlijk lukken, maar om net dat beetje extra te krijgen, zou 550 misschien iets mooier zijn.

Wat je je moet afvragen: ga je je storen aan striae? En krijg je die ver genoeg weg met littekencreme of bio-oil? Ik zou zelf het risico nemen haha, ,maar ik houd wel van grote borsten (bij mij paste er helaas niet meer dan 450 cc in :) )

Als ik het vergelijk met mij: ik had een 75btje, heb 450 cc high profile gekregen, breedte 12.7 met een projectie van 5,2 cm

Heb nu een 75F

De breedte is medebepalend voor de cupmaat. Met een iets minder brede prothese zou mij een E waarschijnlijk ook gepast hebben. Het zou dus ook zomaar kunnen dat jij ook in een F of G zou passen, maarja, dat is echt giswerk...

Waarom maak ik altijd zo een lange verhalen? :106:

Hoop dat ik je iets verder geholpen heb en anders roep je maar weer ;)

Nu echt: tot morgen! :connie_39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super BB, thnx!

Of ik echt op zo'n grote maat uitkom vraag ik mij af. Had voor de bv 80B, nu met 390cc heb ik 85c of bij push up 80d. Valt wel mee toch? Dus dacht eigenlijk rond een volle E uit te komen met 500/550cc.. Maar kan dr volledig langs zitten natuurlijk! Had ze nu namelijk ook groter verwacht met die 390cc..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piepke: jaaaaaaaaaaa ben blij blij blij!

@BB: ja ben echt ongeduldig aan het wachten op de datum. Volgende week een keer bellen ze. Denk dat ik dan toch voor die 50cc extra ga vragen.. Liever iets te groot/strak dan weer los vel, vooral omdat k dr eigelijk nog n paar kilootjes af wil alleen willen die niet bij me weg, pff!

Liefs Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Spannend weekje weer nu....wachten op het telefoontje.....

Ben benieuwd wat je nieuwe datum word....

En ben je er al uit over het aantal cc's ???....

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stardust,

Ik krijg over 9 dagen ook 545cc extra high profile.

Ik heb nu 415 cc high profile en zit nu, na 1 jaar ook weer te ruim in mn vel.

Ik ga as dinsdagavond nog even alle puntjes op de i zetten met mn PC, en dan goed bespreken hoe ik het graag wil hebben..

Want het moet nu wel in 1 x klaar zijn.

Groetjes Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Lucky,

Ja idd weer een spannend weekje, dat ze me maar snel mogen bellen..

Wat betreft de cc's wil ik toch voor 550cc gaan en hem dr bij zeggen dat als meer nodig is hij dat maar moet doen. Hij moet kijken bij hoeveel cc m'n vel weer strak staat en m'n double bubble dr uit is!

Ben alleen tot m'n stomme verbazing tot de ontdekking gekomen dat ik helemaal geen tel nr heb?! Morgen maar eens achteraan gaan want heb alleen het 0800 nr van mooi vitaal.

Liefs Star

Hoi Diesel,

Spannend, ook weer bijna aan de beurt! Maar wat rottig dat je na 1 jaar alweer te ruim in je vel zit.

Waar word jij geholpen?

Hoop ook voor je dat t nu in 1x klaar is. Zal vast goed komen!

Grtz Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.