Ga naar inhoud

Lillibit : 10 januari 2013 : Dr. Moojen-Zaal : herstel operatie : 12 december 2013 : Dr. Klepetko : Velhuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai ben nu sinds 7 maanden po en ben vanaf dag 1 ontevreden en dat word alleen maar erger , reden is ongelijke borsten erge hangborsten en best nog aan kleine kant , nog overtollig huid wat ik nog met corrigerende hemden moet camoufleren en ook nog platte borsten en nu ook nog steken aan linkerborst en deuken of rimpels maar begreep dat dat er bij hoorde alsof dat er ook niet bij kon Hahahah

Pc vond het allemaal juist heel mooi eruitzien vooral hoe het eerst eruit zag maar ik had zoiets van ik betaal voor mooie volle borsten en dat wil ik ook word er niet mee geboren maar kopen kun je ze wel , ik bleef volhouden dat het gewoon veel beter kon en nou heeft ze me naar een andere pc gestuurd ook van het velthuis kliniek dr Klepetko zodat zij kan kijken en haar mening geven ik ga natuurlijk vanuit dat zij achter haar collega staat daarom mag ik zelf ook nog naar andere klinieken voor hun mening .

In gedachten had ik dr van der Weij van het Boerhaave kliniek en dr Koopmans an Bergmankliniek omdat zij toen ook al op mijn lijstje stonden nu achteraf spijt natuurlijk van m'n eerste keuze maar goed .

Wie heeft ervaringen met deze artsen of weten jullie andere artsen die vaker second opinions doen wel graag in nl ben namelijk heel erg wagenziek en moet helaas alleen heen rijden

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Lillibit, beschik je misschien over foto's? Het liefste voor en na foto's die nu het uiteindelijke resultaat duidelijk weergeven.

Dan kan ik ook eens kijken en je misschien een passend advies geven.

Kan je wellicht misschien ook de maten aangeven, dus het aantal cc's die je hebt gekregen, het merk en of je bijvoorbeeld voor of achter de spier geplaatst hebt of dual plane. Anatomisch of rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm de Velthuis kliniek staat toch erg goed aangeschreven...

Vervelend dat het het niet naar je zin is!

Dit moet je dan ook zeker niet accepteren.

Ik zelf krijg over 7 weken nieuwe boobies en ik ga naar dokter Van Rappard ! Ik zou jou ook aanraden om daar heen te gaan.. Hele goede arts en heb al vele meiden gesproken die daar zijn geweest en allemaal tevreden.

Misschien kunnen we idd voor en na foto's zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lillibit,

Ik zag dat ik al eerder op je foto's had gereageerd en mijn mening blijft hetzelfde, namelijk dat je hier geen genoegen mee moet nemen inderdaad. Ik snap precies wat je bedoeld. Je zijn een soort van plat van voren en niet "vol". Ik denk dat je veel beter gebaad bent bij een prothese met een high of extra high profile zodat je meer vulling van voren krijgt. Maar goed dit kan je het beste met een pc bespreken. Wel zou ik proberen om het op te lossen met je huidige pc, omdat het zonde zou zijn als je opnieuw moet betalen!

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lillibit, beschik je misschien over foto's? Het liefste voor en na foto's die nu het uiteindelijke resultaat duidelijk weergeven.

Dan kan ik ook eens kijken en je misschien een passend advies geven.

Kan je wellicht misschien ook de maten aangeven, dus het aantal cc's die je hebt gekregen, het merk en of je bijvoorbeeld voor of achter de spier geplaatst hebt of dual plane. Anatomisch of rond?

Voor een passend advies moet ze echt naar een pc ;) hahaha Dat kunnen wij niet hoor, ook al weten we er nog zo veel vanaf. We hebben de borstbreedte nodig he, en die kan alleen een pc opmeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou inderdaad in eerste instantie dit proberen op te lossen met de PC waar je geweest bent.

Als je second opinion wilt voordat je terug gaat naar die kliniek, zou ik die andere PC's doen die je noemt in je verhaal als je daar een goed gevoel bij had, kijken wat hun zeggen en dan proberen op te lossen met je PC die het uitgevoerd heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel bb! Hoor indd veel over nio hier ik ga daar denk ik maar ff langs wil wel een keer bij iemand buiten de kliniek gaan en ook op papier hebben

Ps heb trouwens 310 cc gekregen extra lang gemiddeld profiel anatomisch , laatst bh aan van 75 D en die zat ruim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps heb trouwens 310 cc gekregen extra lang gemiddeld profiel anatomisch , laatst bh aan van 75 D en die zat ruim

Even denken.. Had je natrelle? Wat staat er op je paspoortje? FM 310?

En wat was je voorsituatie?

Als je een A of AA had van te voren en als dit de juiste prothese is hierboven, dan kan het kloppen dat je idd net een D'tje gehaald hebt..

Succes bij Nio :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even denken.. Had je natrelle? Wat staat er op je paspoortje? FM 310?

En wat was je voorsituatie?

Als je een A of AA had van te voren en als dit de juiste prothese is hierboven, dan kan het kloppen dat je idd net een D'tje gehaald hebt..

Succes bij Nio :)

xxx

hai bb ja natrelle heb ik , mijn voorsituatie voor mijn slappe borsten was 70 E /f

Dus veel huid over je kan mijn fotos zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, heb het nu idd gezien!!

Jij had gewoon geen FM moeten krijgen, maar een FX (als je al een anatomische prothese had moeten krijgen)

Je had van te voren een hele slappe cup, en dat moet opgevuld worden. Dat doe je gewoon niet met een medium profile, want dan stijg je niks in cupmaat. Dan vul je net niet genoeg op namelijk...

In jouw geval had er een extra high profile in gemoeten, als je een vergroting wilde en niet alleen een beetje opvulling in je lege borsten (sorry als ik dit wat kort door de bocht schrijf, maar ik noem het beestje altijd graag bij zijn naam :) )

Ik denk, als je naar Nio zou gaan, dat hij je een High of extra high profile, rond gaat voorstellen, met minimaal 400 high profile, of 500 extra high profile!!

Alleen dan ga je er in cupmaat op vooruit en vul je niet alleen je huid.

Voor een passend advies moet ze echt naar een pc ;) hahaha Dat kunnen wij niet hoor, ook al weten we er nog zo veel vanaf. We hebben de borstbreedte nodig he, en die kan alleen een pc opmeten...

En dit is wat ik eerder schreef, en dat meen ik nog steeds, echter, nu ik zie wat je voor prothese hebt gehad van te voren. De breedte van die prothese heb ik opgezocht en zo te zien past die mooi binnen je borst.... Dus vandaar dat ik gok op de maten die ik hierboven vermeld heb.

Op naar Nio ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Second opinion gehad !! Zelfde kliniek Velthuis alleen andere locatie en arts . Was zo zenuwachtig want dacht dit word weer discussiëren zij gaat het prachtig vinden en ik niet en moet haar overtuigen etc had al al mijn bh's meegenomen om te laten zien wat ik bedoelde.

Maar dat was niet nodig want ze zag het al meteen geen vulling boven alles aan de zijkant onderin alleen beetje gevuld , enige wat ze kon doen was een lift heb gewoon teveel huid de protheses wilde ze het liefst wel zo laten en niet groter maar daar twijfel ik zelf nog over . Ben zoo blij dat ze mij begreep en zag dat ze hingen . Ze zei wel dat het best een mooi resultaat was voor alleen vullen zonder lift . Nu word ik teruggebeld over de kosten of het word vergoed of ik alsnog moet betalen dus dat blijft nog wel spannend . Zal wel wat littekens krijgen want heb een iets getinte huid maar hopelijk trekt dat wel weg .

Spannendddd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lillibit

Heb een beetje je topic doorgelezen ook dat je niet tevreden was met je resultaat en dat je opzoek ging voor second opinion. Wat ik opmaak uit je laatste stukje is dat je er toch niet helemaal 100% vertrouwen in hebt en dat je toch niet helemaal zeker bent dat het goed komt met een lift.. Je hebt een second opinion laten doen bij dezelfde kliniek zeg je alleen bij een andere arts? Ik heb zelf ook complicaties gehad, en ook uiteindelijk een second opinion laten doen. Heb dit expres niet in het ziekenhuis gedaan waar ik mijn bv gehad heb, ik wilde een totaal onafhankelijk iemand, die zijn mening zou geven en op papier wilde zetten.

Ben uiteindelijk naar dr Nio gegaan hiervoor en heeft alles wat hij vond en zag en zijn mening op papier gezet en kreeg keurig uitgeprint mee.

Misschien willen ze wel geen nieuwe protheses doen, kost toch geld he?

Als ik jou was zou ik nog even goed nadenken, of je toch niet nog een onafhankelijk pc ernaar wil laten kijken. Kost misschien weleen consult,maar beter dat dan dat je straks betaald voor een lift en dat je nog niet het eindresultaat heb dan dat je al die tijd wilde toch?

Succes meid! Weet hoe je je voelt, ik was ook niet tevreden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lillibit,

Ik heb je foto's eens bekeken, ook van je voorsituatie. En als ik heel eerlijk ben zou ik zeker weten nog eens een second opinion vragen bij een andere arts in een andere kliniek. Dit vind ik omdat ik denk dat je geen lift nodig hebt, je hebt veel huid over, maar je tepels wijzen recht naar voren. Een indicatie voor een lift is dat de tepels naar beneden wijzen voor zover ik weet. Als ik het goed heb dan heb je een anatomische prothese. maar ik denk dat je een ronde prothese moet hebben met een high profile, dan krijg je meer vulling van boven en ronding van voren. Je zal wel aardig wat cc's nodig hebben om te vullen ;) Ik zou een lift echt heel zonde vinden ivm de littekens.

Je mag mijn foto's bekijken als je wilt, ik had ook eerst theezakjes, daarna een medium profile waarmee ik niet helemaal blij was en nu heb ik een ronde high profile die veel mooier vult!

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankje wel Andrea voor het reageren!

Ik moet uiteindelijk toch voor de lift betalen omdat dat gewoon een andere operatie is en als ik dat in het begin had gedaan had ik ook meer betaald , ik moet zeggen dat ze het op zich goed hebben aangepakt en heb er nu meer vertrouwen in , alleen heb ik echt horror foto's gezien van een lift en daar ben ik zo bang voor.

Ik vroeg waarom ik geen high profile kreeg maar ze zei dat ze dat alleen deden als de tepels wat meer omhoog moeten wijzen en bij mij dus niet nodig? Ik zou allen kunnen opvullen met grotere protheses maar dan moet er heeel veel in en dan gaan ze nog meer hangen uiteindelijk en ben zelf maar 1.56 en 53 kilo dus denk geen gezicht strax .

Krijg dus mijn operatie op 12 december en ben toch aan het twijfelen of ik foch niet een iets grotere prothese moet nemen en ook van mentor ipv natrelle weet alleen niet of er verschillen zijn in gewicht want vind ze nu al best zwaar aanvoelen en heb al deuken in m'n borst van de natrelle . Ben zoooo aan t twijfelen .

Word trouwens door dr Klepetko geopereerd zie bijna geen verslagen over haar das wel jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi allemaal heb even een vraagje , ben nu 4 dagen po van een borstlift alleen heb ik sinds vandaag best wel pijn aan mijn hechting en jeuken mijn borsten zelf ook , is dit normaal of is dit overbelasting ? Want bij mijn borstvergroting vorig jaar kan ik me niet herinneren dat mijn hechting zeer deed , kan nu ook niks zien want er zit verband op

Hoor graag van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik had de eerste week ook pijn bij de hechtingen. Ik weet niet precies welk gevoel het bij jou was, maar bij mij voelde het aan als steken/blauwe plek waarin gedrukt wordt en branderig.

Dit hoort vlgs mij bij het herstelproces. Het is toch een diepe snijwond. Sterke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij twijfel altijd gewoon je pc bellen. Is nazorg dus schroom niet :D

Jammer dat je het niet kan zien. Houd je temperatuur wel in de gaten. Je moet geen koorts gaan krijgen natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat branderige/pijnlijke pijnlijke gevoel ook onder m'n borsten, zo rand beha, nog steeds. En ik doe al 3 weken helemaal niks, nakkes, nada ;-). Beha zit daardoor ook niet comfortabel, maar heb al 3 verschillende dus ligt nu wel echt aan m'n lijf.

Heeft jouw pc al teruggebeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lillibit, on 16 Dec 2013 - 15:12, said:

Oh ja wat een goeie ja ik ga m'n temp. In de gaten houden , want ben alweer veel te fanatiek geweest afgelopen dagen al auto gereden hele huis opgeruimd en geboend

Vandaar dat ik me beetje zorgen maak nu , kliniek moest me nog terugbellen

Wel rustig aan blijven doen hoor. Vrouwen ook he. Ze blijven maar doorgaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.