Ga naar inhoud

Lillibit : 10 januari 2013 : Dr. Moojen-Zaal : herstel operatie : 12 december 2013 : Dr. Klepetko : Velhuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ben via Google op dit forum gekomen omdat ik wat info zocht over implantaten , na 2 zwangerschappen zien ze er niet meer zo uit zoals daarvoor enkel nooit gedacht dat ik een borstoperatie zou overwegen maar nu ze op m'n navel hangen denk ik daar toch anders over , hoop dat ik op dit forum wat wijzer word van andere ervaringen en Miss kan ik zelf ook leden helpen met mijn ervaringen. Verder ben ik een huismoeder en heb 2 kindjes de jongste is 4 weken oud en ben 29 jaar oud .

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat leuk dat je erbij bent, geloof me hier leer je zooo veel en zooo veel steun :)

zonder dit forum had ik geen borstvergroting laten doen, zeker niet, en je kan terecht voor alle vragen en angsten.

Als je het zou doen, laat je het natuurlijk beter doen als je kindje wat ouder is aangezien je het ook lang niet mag tillen enzo, en je man zal veel werk hebben, en jij zou dan ook nog eens 'hulpeloos' zijn, zelfs voor toilet enzo haha

maar zover ben je nog niet :) welkom en stel je vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees welkom en Gefeliciteerd met je newborn. Wat raibabe zegt is helemaal waar. Die armen zullen niet veel kunnen en als je t wel weer kunt, dan mag je niet. 4/6wk wordt er geadviseerd.

Uiteraard kan je je flink oriënteren hier, voordat je je bv vastlegt. Succes hier op het forum.

Laat je niet bang maken bij de ergste verhalen die je vast wel zal tegenkomen.Iedereen ervaart natuuurlijk haar eigen boobyreis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Nog 1 week dan is het zover! Op 11 december mijn consult gehad met dr mooijen en het ging goed , ze was heel duidelijk geen poespas etc . Ze vroeg wat ik graag zou willen en dat was mijn lekgeprikte borsten weer een normale vorm te geven .

Heb nooit gedacht dat ik ooit een bv nodig zou hebben omdat ze juist altijd te groot waren vooral voor mijn lichaam kon nooit bloesjes aan etc . In mijn korte borstvoeding periode waar ik ook nog eens mijn 30 kilo extra zwangerschaps kilo's meedroeg waren mijn borsten toen uitgegroeid tot zeker maat G , daarna begon de afval race en helaas gingen mijn borsten dus ook mee en weg waren ze :-(

Voor mijn zwangerschappen had ik een volle 70E en die zijn nu zo goed als helemaal leeg weet niet eens wat voor cup maat ik heb ik draag maximizers die veel te groot zijn zodat mijn overtollig huid erin blijft en er niet uitfloept en verder draag ik altijd sjaaltjes want je ziet zo mijn borstkas eruit steken omdat het alleen nog maar vel .

Nou nadat dr mooijen wat aantekeningen had gemaakt op mijn lichaam kwam ze tot de conclusie dat ik natrelle 410 ST Fl 310 cc best mijn lichaam pastte zijn wat langere anatomische protheses om de bovenkant ook wat op te vullen dus kreeg ik ook een pas prothese maar ik schrok nogal van de grootte want voor mij hoefde het niet meer zo groot en vooral niet zo opvallend dat ik mijn borsten had " gefixt" ben namelijk niet zo open wat betreft mijn bv omdat het om mij heen nogal een taboe is heb ik gemerkt, dus vroeg ik een kleinere en da was een 250 cc er was geen tussenmaat tenzij ik een andere soort prothese nam die wat korter is , dus ben ik heel erg aan het twijfelen wat zal ik doen de 310 of de 250 cc . Heb vandaag gevraagd of de maat kleiner uitvalt na de operatie omdat deze dual plane word geplaatst en zo wat cc wegvallen maar dat heeft ze nooit eerder gehad zei ze , ze gaat iig beiden maten bestellen .

Verder vergeet ik weleens mijn stretch oefeningen te doen zoals vandaag , vanaf morgen ga ik echt mijn best doen , ik houd jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je datum!

Heel veel succes alvast! En wat fijn dat je nu weer je borsten 'terug' krijgt :)

Gaat ze je borsten niet liften? Want als je zoveel overtollige huid hebt... gaat het dan niet erg hangen met alleen een prothese en vooral een kleinere prothese?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel van te voren gezegd dat ik liever niet wil liften en nadat ze het had gezien was het ook niet nodig gelukkig dacht anders zit ik ook nog met een heftigere operatie en littekens , ze zegt dus dat ik wel die kleinere kan hebben maar ben indd wel bang dat ze alsnog gaan hangen , maar we zien het wel maandag ga ik nog een x passen en besluit maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag in het topic van Moeke dat je op zoek bent naar je projectie. Ik zou dat voor je kunnen opzoeken als je wilt, want heb de meeste catalogussen ondertussen wel op mijn computer staan. Alleen vraag ik me af.. Krijg jij de FL van de style 410? Die heeft namelijk wel 320 cc maar niet de 310 zoals jij aangeeft... Laat even weten of dat klopt wat je hierboven schrijft :) Is wel belangrijk om de projectie op te zoeken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het is achter de rug , was totaal niet zenuwachtig want wat is nou erger dan 9 maanden bekkenpijjn en een bevalling?

Nogmaals een super kliniek met hele goede begeleiding , werd ineens wakker van de narcose en voelde nog geen pijn draaide me al op de zij toen kwam de verpleegster om te zeggen dat ik nog op m'n rug moest liggen , na 10 minuten weer rechtop zitten boekje erbij gepakt thee en beschuit gekregen ging nog allemaal best aardig dacht de hele tijd nou een bevalling is erger , dus denk dat het daarom wel meeviel hahah. Toen begon t wat meer pijn te doen spierpijn en lichte druk . Fysiotherapeute kwam en vond mij al best wel fanatiek kreeg nog een pijnstiller toen mocht ik aankleden nog een bak koffie gehad en nou lekker thuis . Rechterborst is wat gevoeliger ook bij m'n oksels en linkerkant helemaal geen last dus heb al een wasje gedraaid met m'n linkerhand hopelijk valt het mee allemaal strax met het slapen gaan.

M'n borsten voelen qua maat al perfect precies zoals ik ze paar jaar terug al had wel nog erg hard maar dat komt goed. Thanx dr.mooijen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan heel moeilijk stilzitten krijg heel veel hulp van mijn man vervelende is dat m'n jongste nu heel ziek is , dus ik zit al bijna niet stil . M'n borsten voelen wel heel gespannen en hard aan hoop dat dat normaal is vlak na een operatie

Tanx ladies ga proberen rustig aan te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook de 10e geopereerd, maar doe echt rustig aan.

Gisteren was ik even naar een meubelwinkel met mijn man, maar daarna had ik ook meer zwelling.

Dus ik denk, dat je borsten nu zo hard aan voelen omdat je teveel hooi op je vork neemt.

Zwelling heb je sowieso, maar dat moet, volgens mijn arts, de 3e dag op zijn max zijn, daarna blijft het stabiel.

Rustig aan doen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel zin om de vloer te dweilen, want ik heb een vuile voer obsessie ;) Maar ik ga me braaf inhouden :) Dadelijk mijn mannetje eens braaf aankijken ;)
je lijkt mij wel heb gister klein stukje gedweild kleine had gespuugd. Maar merkte wel dat ik niet veel kracht kon zetten .

@ Pascalle had indd gelezen dat je al naar buiten was gegaan denk dat dat geen kwaad kan toch als je maar niks zwaars tilt , voelt het bij jou vandaag ook beter aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je lijkt mij wel heb gister klein stukje gedweild kleine had gespuugd. Maar merkte wel dat ik niet veel kracht kon zetten .

@ Pascalle had indd gelezen dat je al naar buiten was gegaan denk dat dat geen kwaad kan toch als je maar niks zwaars tilt , voelt het bij jou vandaag ook beter aan?

Hi,

Ja hoor, voelt vandaag alweer een stuk lekkerder aan.

Vandaag dan ook weer op pad geweest :-)

Maar verder doe ik inderdaad niets hoor, alleen douchen, aankleden, bankhangen etc....... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ik ben vanaf het begin al niet tevreden geweest over mijn borsten en nu heb ik iets sinds 2 maanden wat erger lijkt te worden , onder en aan de zijkant van mijn borsten zitten paar ribbels die voel je duidelijk en als ik beetje voorover buig worden het hele diepe rimpels/ribbels en vervormen ze zelfs en heb ook best pijn aan 1 borst meer ook aan de zijkant .

Wat kunnen die ribbels zijn en is dit normaal??

Heb sowieso dinsdag controle afspraak voor de 6 maanden po maar wil alvast wat info voordat het weer word weggewuifd zoals ze doen met alles waar je niet tevreden mee bent

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is wel normaal,dat zijn je protheses die je voelt.

Bij de 1 zie je dat wat minder dan bij de ander,je ziet het vooral bij vooroverbuigen denk ik.

Als het pijn doet is het natuurlijk niet normaal ,en het is heel goed van je dat je alles even op een rijtje zet,dan kun je dat allemaal meenemen op je controle,ik heb dat ook gedaan,wilde alles vragen nu t nog kon,heb er wel een uur gezeten haha.

Wel zonde dat je zoveel rimpels en ribbels hebt,en lijkt me ook niet echt gewoon ,je hoort t wel vaker dacht ik bij mensen die veel met hun gewicht schommelen.

Maar ik weet niet of je nieuwe fotos hebt van hoe het nu is ,maar zou die dan zkr laten zien ook aan je arts..........

Alvast succes op je controle iig.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's gezien, maar daar valt het niet op van die rimpels en randen, maar denk zelf dat de chirurg je beter andere protheses had kunnen geven om een mooier resultaat te bereiken. Dat je pijn hebt is niet fijn, laat dat wel even aan je chirurg weten.

Wat Vlinder zegt over dat je dat vaak hoort bij mensen die erg in gewicht schommelen of erg zijn afgevallen klopt, weet niet of jij de laatste tijd erg bent afgevallen dat dat de oorzaak kan zijn.

Hoop iig dat je tevreden bij de controle wegloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haï sexy mama op die foto's had ik het nog niet , en ze hangen nu ook meer dan op de foto ben wel wat afgevallen maar niet erg veel pc had t wel over rimpelvorming maar dacht dat dat pas na jaren zou komen :-(

Ikmwilde perse de mentor en ze zei dat ze liever met natrelle werken omdat die minder snel rimpelt , heb dus de natrelle genomen maar vind dit al erg snel dan :-( , vind ze nu al helemaal lelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom vroeg ik ook al of je misschien nieuwe fotos had ,maar zou ook wel begrijpen als je die liever niet wilt laten zien hoor,alles respect!

Ik heb gister even bij mezelf fotos gemaakt als ik vooroverhang om te checken,maar ik heb dat helemaal niet,zal ze zo in de galerij zetten ,kun je het zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.