Ga naar inhoud

Lillibit : 10 januari 2013 : Dr. Moojen-Zaal : herstel operatie : 12 december 2013 : Dr. Klepetko : Velhuis Kliniek


Aanbevolen berichten

over de littekens die pijn doen heb ik geen verstand van, maar het is natuurlijk wel heel vervelend! mijn borsten begonnen na een paar weken pas heel erg te jeuken.. (zijkanten en bovenkanten) ik denk dat dat wel goed is hoor en dat het er bij hoort :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Verschilt toch heel erg per kliniek. Ben na een week op controle geweest na een bvk en van de chirurg mag ik alles weer doen, autorijden, boodschappen, alles.

Volgens hem is het beter om wel gewoon je dingen te doen.

Ik citeer "er kan niks kapot en ze vallen er ook niet af".

Dus, ik doe ook maar gewoon alles, alleen als het echt pijn doet laat ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een lift gehad weet niet of er verschil inzit met bvk , met mijn bv was ik ook heel snel hersteld al na week autorijden etc , alleen daar was het gevaar dat je teveel kapsel kan krijgen , dus ging vanuit dat ik nu meer kon doen dan met een bv

Vandaag is de pijn al iets minder en het doet het op 1 bepaald punt pijn aan het begin van een hechting dus lijkt alsof er een knoopje zit wat pijn doet .

Zag in de papieren dat je na een week weer mag werken met een borstlift bij het velthuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.