Ga naar inhoud

Estee : 25 oktober 2012 : Dr.Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Whahahaaaa!!!! De resten toffifee vliegen hier over de aaipet......

Krijg er altijd meteen zo lekker beeld bij!

Xx

en ik maar denken wat die vlekken zijn op mijn aaipet.... zijn het gewoon "jouw" toffifee resten! :45:

omg moet niet gekker worden hier!!

btw estee... ik wrijf ook hoor... kon er niet vanaf blijven en nu nog steeds regelmatig.

zo'n lekker gevoel om ineens borsten te hebben!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels 17 dagen geleden sinds de operatie..

ik kan en doe alles eigenlijk al wer.. behalve fietsen.

boobies zitten al mooi op hun plek. litteken ziet er mooi uit.. behalve dat bij mn rechterboob daar nog steeds een korstje zit.. maarja..

ik slaap ook al op mijn zij hiephoi!!

mijn tepels zijn wel echt freaaaaaking gevoelig. en de rest van mn boobies nog gevoelloos haha. heel weird.

kipupdate: nog steeds t zelfde. heb hem sinds dinsdag niet meer gezien.. meneer heeft zn auto per ongeluk kapot gereden.. dus gaat oo wat lastiger :P

ik heb geduld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ESTEE!!!

die gevoeligheid!!! ohhhhh ik kan het me als de dag van gisteren herinneren!

Het schijnt er helemaal bij te horen!!! ik was zooooo bang dat dat niet meer over zou gaan. MAAR weer dat irritante woordje... Geduld.....

het is bij mij nog wel gevoelig maar niet meer zooooo gevoelig als die weken na de PO.

dus hoop dat het bij jou ook helemaal gaat goed komen (zal vast wel)

en dat maatje!!! super!!!

happie de peppie zeker????

en dan je kippenboer?! z'n auto in de prak gereden? en zijn fiets een lekker band?

(zit er misschien een pepernootje in?) :45: Maar kan me voorstellen dat het dan iets moeilijker is om bij je te komen!

hoop dat hij snel weer kan komen aaien...

ohhh enne die gevoelloosheid onderin... is bij mij ook al een stuk minder. het rare is dat de ene keer ik meer gevoel erin lijk te hebben dan de andere keer. maar dat schijnt bij het genezingsproces te horen?! (aldus de PC).

geniet ervan!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Estee,

wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met je...( op de over/ongevoeligheid na) Dat heeft echt tijd nodig!!

Moet je kippenboertje maar goed sturen met z'n handen als die jou weer gaat aaien..of als jullie... :45:

En een mooie maatje heb je ..yihaaa!!

Ben benieuwd hoe het verder met jullie (lees boobs en kippenboer) gaat :38:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee dames

eindelijk internet.. pfff wat een ergenis dat dat aldoor weg is hier. Verveel me helemaal dood.

Kippeboer is een enorme oetlul.. auto kapot (en nee haha geen fiets das beeuuuutje ver fietsen) en gisteren had ie een bedrijfsongelukje en nu zijn zijn handjes kapot. ZUCHT.

Maar ik zit hem ondertussen te pesten met smsjes als; jaaa ik smeer ze ff lekker in, of ; mijn huisgenootje heeft ze al even bekeken. (hij heeft ze nog niet gezien haha)

Ik wil ze heel graag aan hem laten zien trouwens. Ben zo benieuwd wat ie er nou van vind. Hij mocht ze aldoor niet zien van mij namelijk omdat ik ze eerst heel lelijk vond.

Wat betreft foto's op de site. Ik dénk dat ik die er wel even opzet. Maar ik durf niet zo goed. Ik bedoel.. t zijn toch halve naakt fotos haha. En eens op internet, krijg je ze er nooit meer af. Dus zal er even over nadenken.. En anders met hempje aan ofzo hahaha. God o god..

Het gaat overigens heel goed. Niezen doet verrekte pijn,, dat dan weer wel maar voor de rest.. ik slaap nu grotendeels op mijn zij. Kan steeds weer meer wat tillen en dingen doen.. littekens smeer ik goed in. Ze voelen soms zoooo strak, de huid er om heen enzo. En ik vervel nog steeds als een dolle.

Heel gek trouwens het is net of cromheecke een kleine vergissing heeft gemaakt, want ongeveer 1 cm onder mijn litteken, zit nog een sneetje. Heel oppervlakkig. Alsof die even een foutje maakte en toen besloot het hoger te doen hahaha. Gelukkig is dat al bijna weg, geen blijvend sneetje hahaha.

Met moeders gaat het ook goed! Ze wil eigenlijk al wel weer sporten etc. Voelt zich top.. draagt al andere bh's etc.

Gek mens.

Oh ik krijg trouwens wel commentaar van vriendinnen dat ik wat relaxter moet lopen. Ik loop heel erg gespannen nog.. :')

Maarja, ook dat komt wel goed nog hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Estee

Een oetlul :45: Maar je wilt hem wel je tieten laten zien. Ik moet denken aan het boek: 50 tinten grijs.... Die griet zit ook zo in tweestrijd :152:

Heerlijk om te lezen :)

Doe je het wel lekker rustig aan, ook met tillen??? Het gaat er niet om wat je kunt he, het gaat erom dat het beter is voor je herstel, dat je niet mag tillen ;)

Als je nu je kapseltje verneukt (om het maar ff in dit taalgebiedje te houden haha) dan krijg je daar later last van. Ook je moeder is niet zo slim bezig, maarja, daar ga ik me niet mee bemoeien :D

Maak kippenboer maar lekker gek via sms :45: Heeft ie wel verdiend :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha mijn moeder moet ik ook aldoor terugfluiten hoor. Maar ik bedoel ook niet dat ik enorm veel til. Meer als in ipv van 1 pak melk nu 2 pakken melk. Als ik boodschapjes ga doen zijn het ook niet meer dan zes a tien dingen die ik dan verdeel over twee plastic tassen.

Hoelang duurt dat ook alweer voor je kapselding gevormd is? Volgens de chirurg mag ik trouwens inmiddels gewoon alles weer. Beetje tegenstrijdig ban wat ik hier allemaal lees. Behoorlijk irritant zelfs :')

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha, ja kan me voorstellen dat dat irritant is....

Normaal zijn de eerste twee weken het belangrijkste voor het vormen van je kapsel. De twee weken daarna, zijn in principe de 'finishing touch' van het kapsel.

De meeste artsen adviseren 4-6 weken voorzichtigheid. Met 4 weken zit je dus best veilig. Je moet het uiteraard zelf weten en doen waar je je goed bij voelt he. Ik ben er niet om je terug te fluiten!

Heb alleen wel vaker gelezen, dat als mensen te snel dingen oppakken dat er dan naderhand toch problemen komen, zoals kapselcontractie.. Zou gewoon zonde zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihiiiiiiiiiii

Mister Kip was er vanmiddag.

En toen heb ik ze laten zien. Was bloednerveus.. maar hij vond ze erg mooi! Ging ze gelijk helemaal zoenen etc hahaha,, heb maar niet verklapt dat ik er nog 0,0 procent gevoel in heb hahahaha. Was zo schattig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihiiiiiiiiiii

Mister Kip was er vanmiddag.

En toen heb ik ze laten zien. Was bloednerveus.. maar hij vond ze erg mooi! Ging ze gelijk helemaal zoenen etc hahaha,, heb maar niet verklapt dat ik er nog 0,0 procent gevoel in heb hahahaha. Was zo schattig.

Bij dit berichtje horen meerdere smileys. Ik zal ze even op een rij zetten:

1. :45:

2. :55:

3. :101:

4. :152:

5. :125:

6. :131:

7. :01:

8. :1big_boobs:

9. :viannen_01:

10. :32:

11. :35:

12. :43:

hihi.

Was zijn auto weer gemaakt? En nog wat afgesproken? (nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig :44: ben ik nóóit! ) :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahhaaaaaaa!!! Moet zooooo lachen!!!

Met je 0,0 gevoel in je borsten!!

Hier bijna hetzelfde alleen ben ik al 13 jaar samen met m'n hubbie dus ik kan gewoon zeggen; bespaar je de moeite jongen, ik voel er niks van!haha

Ik zou in jouw geval ook echt niks zeggen...scheetig...

Maar het belangrijkste...kippie is weer in tha house! YEAH!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dit berichtje horen meerdere smileys. Ik zal ze even op een rij zetten:

1. :45:

2. :55:

3. :101:

4. :152:

5. :125:

6. :131:

7. :01:

8. :1big_boobs:

9. :viannen_01:

10. :32:

11. :35:

12. :43:

hihi.

Was zijn auto weer gemaakt? En nog wat afgesproken? (nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig :44: ben ik nóóit! ) :D

xxx BB

:154: :154:

Hey Estee,

hij was er weer!!

Leuk toch?

Laat hem maar lekker genieten van je.....

Zal die vanavond wel weer terug komen!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

kip vind me leuk!!! :D

Althans, ik zei; Heb ik je nou eindelijk al overtuigd dat ik een vet leuk lief schattig en vooral LEUK meisje ben? (heel sarcastisch hoor ik meende dat natuurlijk niet echt over mezelf hahaha)

En toen zei die; Dat had je allang.

Dus ik maak daar van op uit dat hij me leuk vind hiep hoi.

Tietentoestand; Ik ben ziek.. griep en strontverkouden. Vanacht badend in het zweet wakker geworden..

en als ik nies. omg dan ga ik zo ongeveer dood van de pijn. Gruwlijk hoe dat voelt.. dat stuk bot/spier tussen mijn borsten, omggggggg

alsof het er uit KNALT. Hoop dat die pijn daar ook wegtrekt. Verder gaat het namelijk superduper.

Ze zien er heel mooi uit, ik zal vandaag even fotos maken en proberen hier op de site te zetten.

Want ook al vind ik dat eng, zo online op internet, ik wil heeeeeeeeeeeeel graag jullie mening horen.

Mam belde me vanmorgen, dat haar borsten compleet vol zijn met vocht, dus toen kon ik eindeiljk zeggen; zie je nou wel mam dat je veelste veel doet! :') eindelijk gelooft ze me, en heeft ze beloofd weer wat rustiger te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesssssss!! Kippie vindt je leuk!! Hehe...het duurde even maar goed werk heeft tijd nodig zullen we maar zeggen ;-)

Shit, balen dat je ziek bent! Misschien een kleine tip ivm dat tussenstukje dat lijkt te knappen of scheuren. Ik heb dat dus ook gehad en ben zelfs op een gegeven moment voor naar m'n pc gegaan. (ik bleef echt vreselijk hoesten en werd alleen maar erger en omdat ik echt maar een heel klein stukje tussen m'n boobs heb was ik echt bang dat het letterlijk zou knappen of scheuren)

Ik mocht van een een rolletje gaas ofzo (ik heb een dun babywashandje opgerold) en tussen m'n boobs gedaan. En iedere keer bij een hoestbui drukte ik op dat rolletje en deed het dus bijna geen pijn meer! Iig niet het gevoel alsof het nog kon knappen.

Misschien heb je er wat aan want dat vond ik echt akelig.

Beterschap meid!

Enne....ik wilde je foto's zien...zijn we geeneens vrienden?! Snel een verzoekje gestuurd :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie boobs!! daar mag je straks ook heeel erg trots op zijn. Heb je helemaal geen gevoel in je borsten of alleen in delen niet?

Beterschap! niesen en hoesten is heeeeeeel kut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.