Ga naar inhoud

Estee : 25 oktober 2012 : Dr.Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hee Estee,

meissie toch! al zo zenuwachtig voor de operatie. En dan zo ziek thuis komen! jeetje zeg.. is dat ff pech!

en dat je kippenboertje juist zo'n moment moet uitkiezen om langs te komen!?! nou wat sms-te jij naar je kippenboer?.... ik voel me nu niet kiplekker... dus misschien een volgende keer?

over een paar dagen, voel je vast en zeker een heel stuk beter, kan je hem als nog een sms-je sturen dat je je wel kiplekker voelt en hij wel een lekker kippensoepje voor je mag klaarmaken? (weet je meteen of hij een zorgzaam type is. EN of hij een lekker kippensoepje kan maken?!)

Wat doc zegt! zetpil in brengen.

Scheelt een hele hoop!

en 320CC. dat is een lekkere hoeveelheid!

voelt je moeder zich ook zo ziek? of zij niet?

ik hoop zo! dat je je snel een heel stuk beter voelt zodat je weer lekker ff kan reageren op het forum. kan je je frustraties wegschrijven, van die olifanten, misselijkheid, die gekke kippenboer (waar je stiekem toch wel gek op bent!), je blijheid dat je eindelijk je lang verwachte boobies hebt.

strakjes kan je om dit alles lachen! al moet je daar nu allemaal niet aan denken! komt allemaal goed. probeer je rustig te houden. laat je lekker verwennen!

als je het nou echt ff niet ziet zitten allemaal, doe je gewoon ff een oproepje en dat bellen we je ff of je thuis bent, en in de gelegenheid bent om bezoek te ontvangen zodat wij je even lekker kunnen verwennen!

hoop dat je vandaag jezelf al een heel stuk beter voelt!

dikke knuffel (wel heel voorzichtig voor je nieuwe boobies natuurlijk) en een dikke kxs....

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

He hoi..

Ik voel me eindelijk goed genoeg!

Ben inmiddels vier dagen PO...

Sinds gisteren zei mijn huisgenootje; nou hehe, je ziet er weer wat beter uit. Ik voelde me ook beter.

De eerste twee dagen waren een hel. Ik viel aldoor weg, had enorm veel pijn, en begon al bijna spijt te krijgen.

Nu gaat het inmiddels een stuk beter. Al doen de hechtingen echt behoorlijk veel pijn, ze prikken en jeuken en als ik een poosje heb gezeten en ik ga daarna staan, voel je ze echt enorm trekken. Maar voor de rest gaat het aardig goed.

Ze zitten wel zo enorm bomvol met vocht. Vanmorgen voor het eerst kunnen douchen, ik durfde niet eerder.. en toen schrok ik me eerlijk gezegt dood van de grootte. Ze gaan natuurlijk (HOOP IK) nog slinken omdat er zoveel vocht in zit, en indalen(?) maar mijn god..

ik schrok echt.

Verder doe ik zo weinig mogelijk. Ik lig/zit eigenlijk de hele dag en af en toe komi k omhoog om te plassen. De rest (drinken pakken etc etc etc) doet mijn huisgenootje.

Nog leuk stukje over de kippeboer..

Hij is hier eergisteren geweest. Ik wou eerst niet dat hij kwam, en toen zei ik van nja oke.. kom maar dan, maar ik moet je wel wat vertellen dan.

Dus toen hij kwam ging ie zitten en toen ben ik naast hem gaan zitten en heb ik maar gewoon gelijk gezegt; ik heb mijn tieten laten vergroten.

Hij schoot in de lach, en zei nog iets van; jaaaahoor hahaha. Nja, toen deed ik mijn vest open, en toen zag ie het pas. :')

Maar hij reageerde echt heel tof. vroeg of het pijn deed en doet. En schoot gelijk overeind toen ik mijn drinken wou pakken om het aan te geven etc. Legte een dekentje om mij (en zichzelf haha) heen. Echt super schattig. De hele avond zat ie wel af en toe even te loeren naar mn borsten :') Ook omdat k er regelmatig aanzit (waarom ik dat doe, geen idee maar dan pak ik even 1 borst soort van vast, leg ik mijn hand er even op) en toen opeens aaide hij echt HEEL voorzichtig over mijn borst heen. Denk om even te voelen ofzo, maarja ze zijn gevoelloos en kneiterhard dus ik merkte het niet eens :')

Hij is pas om 2 uur snachts weggegaan, en bij de deur gaf die me heel voorzichtig een zoen :')

En de volgende dag om 8 uur sochtends vroeg hij of ik mijn pijnstillers al had ingenomen (moet om 8 uur sochtends) en dat ik nog maar even verder moet slapen om te rusten hahaha. Echt zo schattig...

nu vraagt ie geregeld hoe het gaat etc. Dus.. IK DENK..maar dat durf ik alleen maar te hopen, dat het wel goed zit.

Zo en nu ga ik even bij lezen. :)

Thnx voor alle lieve reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

owja, mijn moeder heeft overigens nergens last van. Wat ik haar ook gun natuurlijk, maar het is wel frustrerend dat zij al door het huis huppelt en ik als een hoopje stront op de bank zit. Maar ben wel blij voor haar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Estee,

wat fijn om te lezen dat het een stuk beter gaat nu. Jeetje, jij hebt het echt te pakken gehad, echt een paar dagen gemist..

Maar ow..wat lees ik allemaal. :11::19: ..Dat gaat volgens mij ook helemaal goed komen tussen jullie twee!

Kijk eens hoe bezorgd hij is. Ik moest wel lachten over het feit dat je schreef dat hij even moest voelen en jij dat niet eens gemerkt had...Hij heeft zeker de hele avond je boobs zitten aaien :45:

Maar ook tof om te lezen dat het goed gaat met moeders..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey! kippetje!!!

wat fijn dat je je alweer beter voelt!!!!

en dat je kippenboer zo goed voor je wilt zorgen1!!! echt heel lief!

en idd wat lucky zegt. zo grappig... aait ie over je nieuwe borsten en je voelt het niet... (had ik ook in het begin hoor!)

en dat je zelf onbewust over je borsten aait? ik denk dat dat bij het proces hoort... ik kon er ook niet vanaf blijven.....

nog steeds een heerlijk gevoel dat je over je borsten kunt aaien toch?!

Maar lekker blijven genieten, doe rustig aan... Geniet van filmpjes kijken en dat iedereen voor je heen en weer rent en je lekker instopt onder een warm dekentje!

buiten is het guur en wordt al kouder! dus binnen lekker warm genieten is altijd beter!!!!

kxs.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Esteeeeeeeeeeeeee

Wat fijn dat het eindelijk wat beter met je gaat... Jeetje, dat jij je zo enorm rot gevoeld hebt zeg!

Probeer trouwens wel wat te bewegen he, niks overbelasten natuurlijk, maar je wordt alleen maar stijver en stijver als je alleen maar blijft zitten ;) Ik snap dat je de eerste dagen niet meer kon, dan alleen maar zitten, maar probeer wat rondjes door het huis te lopen en af en toe eens je schouders wat te bewegen. Niet je armen te ver optillen natuurlijk, maar wel een beetje rustig aan bewegen, zonder kracht te zetten :0

En wat lief, je eigen kippenboer!! Fijn dat hij zo lief reageert en je wilde helpen met alles :35:

Lijkt erop dat het geholpen heeft, dat schelden :45:

Heel veel succes met je herstel he meid! En met de making of: estee en de kippenboer ;)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och esteeee, kippetje van me! ;-)

Je hebt het idd flink voor je kiezen gehad de eerste dagen, balen zeg! Wat gek dat dat toch zo verschillend kan zijn per persoon he. Dat je moeder veel minder last heeft. Maar nu gaat het alleen maar beter en beter met je!

En idd wat onze boobguru BB zegt; toch wel wat in beweging blijven anders krijg je alleen maar meer last ook nog van andere dingen, niet fijn.

En dat klinkt idd goed zeg van die kippenboer van je!, jajaja!!! Show them some boobies (en beetje laten voelen ;-)) en ze gaan rennen voor je! Hahaha!!

Zonder gekheid; super fijn voor je! Hoop dat het zo goed blijft gaan tussen jullie!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaaahw!!! Blijkt de kippenboer toch wel een superschatje te zijn. Wat lief! :55:

Ben blij dat je weer een beetje aan het bijkomen bent. Klote dat de start zo naar was maar het fijne is dat het ergste achter de rug is.

Dat vocht, mijn ventje had een heel lijstje gemaakt met allemaal vochtafdrijvende etenswaren. En ik dronk alleen maar water en brandnetel thee.

Hier het lijstje:

  • Gember wortel
  • Asperges
  • Bieten
  • Spruiten
  • Kool
  • Wortel
  • Selderij
  • Mierikswortel
  • Sla
  • Ui
  • Radijs
  • Tomaat
  • Appelazijn
  • Komkommer
  • Rode bieten
  • ananas

geen idee of het wat heeft versneld maar ik had in ieder geval het idee dat ik er iets aan deed. In een salade of soep kan je veel van de ingredienten kwijt. In salade vorm is het beste omdat rauw de vocht afdrijvende werking beter schijnt te zijn.

Over de grootte moet je je nog geen zorgen maken. ze zijn nu nog vol vocht en staan strak. Straks zien ze er heel anders uit. Ik herken de schrikreactie ;) Kijk er over twee weken nog maar eens naar. dat is wereld van verschil.

Vervelend voor jou maar wel fijn voor je mams dat die zo weinig last heeft. Is ze helemaal blij?

herstelse en doe rustig aan. Laat het kippenboertje maar een beetje voor je zorgen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

he kippetje....

nou je hebt van meiske je boodschappen lijstje al gehad.

Bel die kippenboer van je en vraag of hij je boodschappen zou willen dragen.....

Loop je samen al kwebbelend naar de winkel (meteen de beweging die DOC BOOBGOEROE BB heeft voorgesteld.)

kan je daarna lekker samen een salade en soepje maken voor jullie...

kaarsjes romantisch op tafel!!!

joh... heerlijk... weer s ff wat anders dan samen op de bank onder een dekentje stiekem aan je borsten te voelen... hahahah :45:

ohhh ik zit weer s lekker plat te ouweoeren... hahahahah :45:

je kent me ondertussen dus weet je vast wel hoe je het lezen moet!!!

hoe voel je je vandaag? Alweer een beetje beter?

heb je al foto's kunnen maken,... want we worden wel benieuwd hoor!

als die kippenboer toch bij je is voor de boodschapjes en zo.. wilt ie misschien wel een foto maken?

let wel op dat hij het niet met zijn eigen telefoon doet... straks bel je hem of stuur je hem een appsje en ziet hij 2 mooie boobies in beeld.!!!! als dan zijn moeder toevallig zijn gsm ziet liggen... aiaiaiaiiaiaiaiiiii...

:45: hahahah zie je het al weer voor je???

alle gekheid op een stokje...

hoor graag hoe het met je gaat!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha tp je spoooort niet..

Vanmorgen stond kippeboer opeens voor de deur met broodjes en aardbeitjes.

Superrrr lief

met mn tietn gaat t sl wat beter. Heb vanacht eindelijk aan 1 stuk door geslapen!!

Woehoee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou, die legt je lekker in de watten en het enigste wat je moet doen is even over die boobs laten wrijven :45:

Fijn om te lezen dat het al stukken beter met je gaat, het ergste is achter de rug!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoiii... inmiddels 8 dagen po.

gaat best goed! geen pijn meer.. hechtingen zijn er gisteren uitgehaapd..

dokter wa erg tevreden.. maar ikzelf vind ze nog te groot.

in de linker zit trouwens veel minder vocht dan rechts..

charrrming...

litteken rechts ziet er erg mooi uit. links nog wat korsterig etc.

wanneer begonen julliecte smeren met creme??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Estee,

fijn om te lezen dat het nu weer zo goed met je gaat, want je begin was belabberd hè??!!

Je mag gaan smeren als de littekens goed dicht zitten. Wanneer mag je weer op controle? Dan kun je dit nog even na vragen en de pc laten beoordelen of de littekens goed dicht zitten. Ik ben vandaag op eindcontrole geweest en volgens mijn pc heeft het zin om tot een 1 of 1,5 jaar te smeren, dus nog een hele tijd voor de boeg.

Leuk klusje voor het kippenboertje toch?? :45:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

aahaha gekken. na dinsdag heb ik kip niet meer gezien helaas...

wel gesproken elke dag, hij heeft nu weekend.. dus hopelijk ook ergens even tijd voor mij ;)

hmmm mijn rechterlitteken is al wel helemaal dicht. zal nogg wel ff wachten op de linker :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij noemt ons gekken? :152: :152: Supergrappig. Jij hoort bij die gekken hoor ;)

Hm... ben benieuwd of ie zich nog laat zien.... Nu jij je weer wat beter voelt, zit er misschien wat meer voor hém in :45:

Gaat alles goed met je meid? Al een beetje aan het wennen aan je voorgevel?

En hoe gaat het met je moeder? Haar nog gezien of gesproken?

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmjah.. Gaat wel wennen. Al vind ik ze nog steeds te groot.

En vind het evhtirritant dat de rechterborst veel harder is dan de linker..

Bij links kan ik al wel beeeetje indrukken zeg maar als ik even voel.. Bik rechts is het net een muur haha

zal wel goed komen.. Maar t staat zo stom. Want rechts staat ook nog us veel boller en nog steeds met vocht.

Verder gaat t goed hoor ;)

Met mam ging t al na dag twee goed. Toen zat ze al te huppelen. En fie van haar zitten ook al vet mooi te wezen zonder vocht hajaha.. Raar mens

sorry voor alle typfouten btw. Zit ff op mikn mobiel

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah my god!! Ik vervel als een malle?! Hoort dat erbij? Op mijn "bovenrug" nog veeel meer dan op mijn borsten. Echt weirrrd haha.

Kip update: hij kwam hier zaterdag nacht slapen. En toen hebben we gesekst hahaha.. Voor het eerst met boobies. Ging vet goed haha.. Hij was vet voorzichtig.. Wel met sport bh aan hoor!! Na afloop liet ie zich vol op mij vallen. En toen gilde ik het wel ff uit.. Meer van schrik dan van pijn. Maar ik voelde el enorme druk op de littekens. Dat was wel ff heeeel naar.

Zoooo en nu ga ik me verder vervelen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vervelen hoort erbij. hahahaha. lezen, computer en wandelen waren vooral mijn tijdverdrijven.

woohooo, seksen werkt wel tegen de verveling.

Oef eerst heel voorzichtig en dan laat ie zich vallen. fail!!! Hij zal er zelf ook wel van geschokken zijn of niet.

Vond je het niet griezelig? de eerste keer hield ik ze ook nog de hele tijd vast. hahahaha Maar ja, droog staan is ook niks he? :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Estee, ik lag me kapot met jou! En omg..... Doet ie eerst zo voorzichtig en dan laat ie zich op je vallen..... Ik zou ook geschrokken zijn pfffffffffff

Meer dan alleen geschrokken, waarschijnlijk :45:

Maar je had het niet over vervelen he, maar over vervellen, toch?

Vervellen hoort er ook bij :)

over een weekje heb je een nieuw velletje :)

Als je wilt insmeren, op je boobies, dan mag dat, maar niet te hard inwrijven, gewoon zachtjes, zonder te masseren, ivm het kapsel ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af he,,, wat is hard wrijven?

Want ik zit eigenlijk wel vaak aan mijn boobies (hahhaaaaaaaaa ik voel me vies nu ik dit typ).

Niet als in dat ik ze heftig loop te kneden. Maar ik duw regelmatig met mijn vingers bijvoorbeeld even aan de bovenkant, voelen hoe hard/zacht het nu is, en ik dus ook wel ik denk 10 keer per dag even met mijn vlakke hand tegen de zijkant van mijn rechterboob omdat ik daar redelijk veel last van heb, en het verlicht even als ik er op gedrukt heb.

Is dat erg? Voor de rest blijf ik er wel af, maarja ik heb bijvoorbeeld ook al perongeluk een borst half geplet omdat ik tegen de deurwand opliep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.