Ga naar inhoud

Estee : 25 oktober 2012 : Dr.Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Estee,

super leuk toch? Wat gaaf dat je moeder nu meegaat..TE leuk gewoon.

Maar zoals Nana al schrijft..die pa van jou krijgt het wel te verduren straks..hahaha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Grrrrrmbl

Ik ben pissig op mijn werk.

Ik werk in een supermarkt waar ZO ENORM veel geroddelt word. Echt.. het lijkt soms GTST wel.

Dus ik verzwijg wat ik van plan ben tegen iedereen.

Maar ik had dus al aangegeven dat ik zes weken vrij wil. Ik heb geen vakantie gehad dit jaar + ik heb een 0 uren contract dus het zou wel goed komen zei mijn baas.

Vervolgens twee weken later, wil hij me weer spreken omdat hij eigenlijk wel een reden nodig heeft. Nou goed dan... het is medisch.

Nog even er over gepraat en paar keer herhaalt dat het medisch is, ik niet verder er op in wil gaan en dat ik wil dat het ook tussen ons blijft.

Mijn baas zei letterlijk; wat jij hier vertelt, blijft binnen deze vier muren.

Kom ik de dag later weer op t werk, komt mijn leidinggevende naar mij toe (ander persoon dan mijn baas dus) die er om bekent staat ALLES door te lullen, te verdraaien en nja.. uitgerekent de persoon die ik niet wou dat ze ook maar iets wist.

''Dusssss het is medisch, nou mooi kan ik dat aan iedereen zeggen''.

UH wat?!

Nee.. dat kun je niet aan iedereen zeggen, en als er oprecht mensen nieuwsgierig zijn komen ze maar naar mij toe. Jij gaat niet zeggen tegen eidereen dat het medisch is.

Godsamme.. heeft mijn baas het dus aan alle leidinggevende vertelt.

Nou weet ik wel dat niet iedereen dan gelijk denkt aan een borsvergroting, maar toch... ik baal hier zo ontzettend van.

Ik weet zeker dat ik een paar keer de vraag ga krijgen wat ik in hemelsnaam ga uitvreten 6 week lang.

Bah.. shit leidinggevende.. ik kan dr echt wel een mep verkopen. Mijn baas ook btw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je moeder ook ineens mee wil !

Wel spijtig dat ze op je werk niet te vertrouwen zijn.. Zeker van je baas uit moet toch vertrouwen zijn.

Ja je kan altijd een ander verhaal vertellen maar dat is ook niet altijd gemakkelijk.

Veel succes ermee alvast :)

Ik kijk uit om de rest van het verhaal op te volgen :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!! jij kan ook al aftellen!!

Wat naar dat je baas het heeft door verteld! wat vervelend!

Wat Best_boobie ook al voorstelt, een operatie aan je schouder of een ontsteking in je schouder wil altijd wel helpen.

ik heb zelf 2 weken vakantie opgenomen en hoop niet dat ik er nog een week ziekte verlof bij op hoef te doen. Maar zoals je zelf al eerder schreef Dr, Cromheecke vind het al goed als je na een week rustig weer alles op pakt (mits je lichaam het aankan )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Estee,

Wat een gedoe weer....jeetje.

Maar aan de andere kant heb je ook weer gelijk...wie denkt er nu aan een bv? Volgens mij twijfelt niemand aan mijn medisch verhaal.. :141:

Ik ben zogenaamd ook aan mijn schouder geopereerd...mocht dus de eerste weken niet werken en daarna mocht ik niet tillen, autorijden...

you name it, I've had it...

ik heb het dus ook niemand verteld...wilde ook geen soap in mijn omgeving en op mijn werk...(bijna allemaal mannen)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Estee

wat een verhaal. prachtig dat je moeder mee gaat!

ik ben ook in heerenveen geopereerd en ik mocht zoveel bewegen als ik wilde.

zelf mijn dochtertje van 2 mocht ik wel eens tillen.

het grappige is precies wat jij zei: iedereen zegt dat ik rustig aan mag doen en nu mag ik zelf doen wat ik wil.

Professor van der Leij heeft mij geholpen en die kon mij vertellen dat ze in amerika helemaal niet zulke strenge regels heeft.

uit ervaring kan ik je vertellen dat je lichaam het heel goed aangeeft.

na een week kon ik al best heel veel. als ik te veel had gedaan trokken mijn littekens 's avonds wat meer.

ik had na 2 weken zeker weer aan het werk gekund! ( al had ik 6 weken zomervakantie)

je kan mijn resultaat zien als je wil. moet je wel even vrienden worden.

er is niemand die aan mij gevraagd heeft of ik een borstvergroting heb laten doen. (had het idee dat iedereen het meteen zou zien) mijn stiefdochters van 15 jaar oud twijfelde in bikini en hebben na 2 weken strand gevraagd of er iets anders was aan mij)

veel plezier met passen!

en laat je niet gek maken op je werk. Het gaat hun geen klap aan waarom je ergens geheimzinnig over doet en waarom niet!

groetjes van Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trek je niks aan van je werkplek! Ik heb het op mijn werk wel eerlijk gezegd waar het om ging en verwacht dat dat ook nog wel zal uitlekken. Gezien ik met allemaal dames werk zal er wel flink geroddeld gaan worden maar dat moet je niks doen! Ze zijn gewoon jaloers als jij straks mooie nieuwe borsten hebt!

Ik heb zaterdag mijn tweede consult bij de Bergmankliniek en zal dan wel even precies vragen waarom de Eurosilicone eruit gaat. Mij is deze toegezegd op het eerste consult, dus wel zinvol om te weten. Krijg gelijk een minder goed gevoel over de implantaten!

Verder heel veel succes met het aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vandaag bij de Bergmankliniek en mijn pc wist er niets van dat ze zouden stoppen met de eurosilicone. De beautycoach ook niet. Hij zei dat het niet zo'n vaart zou lopen en mocht dit in de toekomst toch nog gebeuren, dat de levenslange productgarantie toch blijft bestaan (gratis vervangen). Ik maak me dus niet zo'n zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Eindelijk!!!!

De site doet het weer bij mij. Ik kon er maar niet opkomen, ik was al lichtelijk in paniek.

Maandag ben ik bij dr.Cromheecke geweest, samen met mijn moeder.

Nou, ik zal gelijk even bij het begin beginnen. Wat een hel...

Mijn moeder kwam mij ophalen met de auto, en op weg gingen we. De tomtom stuurde ons de meest raarste weggetjes in.

Uiteindelijk (na een stukje spookrijden, en op de busbaan gereden te hebben) kwamen we er achter dat pap de ''wandelroute'' had aangeklikt op de tomtom. Zucht.. en bedankt pap.

Ondertussen waren we nog steeds Groningen niet uit, en hadden we nog een half uurtje om in Heereveen te komen.

Knettertje hard op de snelweg gereden, kwamen we eindelijk bij de bergmankliniek, liep GODDANK Cromheecke uit bij een consult.

Dus we zaten NET 10 seconden in de wachtkamer, toen die ons kwam halen en zich verontschuldigde voor het wachten.

''ooo geeft niet hoor, we waren er nog niet zo lang'' hahaha. Nice.

In elk geval, we gingen maar eens aan de slag. Dr.Cromheecke had nog even lol om het feit dat dit keer niet alleen mijn moeder er bij was, maar dat die dus ook ging passen hahaha.. nou daar gingen we!

Alles even uit en een gruwlijk lelijke bh van hun aan. Nou, eerste protheses gingen erin, en toen dacht ik echt met lichte teleurstelling van ja uuh,, dit heb ik ook met push up bh.

Dr.comheecke zei dat ik eerlijk moest zeggen waar ik aan dacht etc. Dus ik ook; nou, ik vind dit niet echt dat ik denk yeah.

Nou, hij lachen.. en een grotere pakken. En toen dacht ik aaaah jaa, nu komen we ergens.

Ik vond het gelijk super mooi, en ik dacht echt jaaaaaaaaaaa :D

Maarja, nieuwsgierig als ik was, vroeg ik nog even om een grotere. En toen pakte hij dus 1 maatje groter, en toen dacht ik gelijk nooooooooo harstikke grooooooooot.

Nou, dus het was aardig duidelijk voor hem. En ik mocht me weer aankleden etc. Hebben we nog even gepraat er over, kreeg ik weer een complimentje dat ik een erg mooie begintsituatie had, dat mijn borsten mooi van vorm zijn, grootte, en volume, dat het eigenlijk jammer was dat ik ze veelste klein vind. :') Toen kregen we het over de plaatsing, nou dat word duel plane, wat ik al wel verwachte omdat ik dus niet veel vetjes heb.

En toen kwam het vervelende, toen ik vroeg, en welk soort prothese raad u mij aan, ronde of druppel?

En toen begon die een enorm verhaal over dat beide bij mij erg goed kunnen, máár als hij het voor het zeggen zou hebben ging zijn voorkeur net wat meer uit naar de druppel.

Nou terwijl ik daar over nadacht ging hij met mijn moeder aan de slag. Die kreeg geen keuze, omdat ze een soort weird holte had bij haar borsten,en dus krijgt ze druppelvormige.

En toen begon het denkwerk. Want, beide protheses kunnen dus goed bij mij, maar goed he hij is de expert, dus als hij zegt dat de druppelvorm een net wat natuurlijk resultaat zou geven bij mij, dan geloof ik dat gelijk.

Alleen... is de druppel weer 700 euro duurder.

Na heel wat overleg met mijn huisgenootje, en met mijn moeder dacht ik een beetje van ja shit, had hij nou maar mij geen keuze gegeven en gewoon gezegt het word dit of dat. Uiteindelijk belde mijn moeder mij, eind van de dag.

Met de vraag of ik er al uit was. Nou nee dus..

En waar ik nog aan twijfelde.. nou leek mij duidelijk, ik twijfelde eigenlijk alleen nog door de prijs. 700 euro is niet niks.

EN TOEN BOOD MIJN MOEDER AAN OM DIE 700 EURO DAN TE BETALEN.

woehoeoeoeoeoeoeoe

DUS KORTOM.

Ik zal Natrelle Anatomische protheses krijgen,

EN tussen de 300 en 350 cc!

Ik ben zo beniewd, ik schrok heel even van de hoeveelheid CC, want ik dacht zelf aan 280 cc (gebasseerd aan de plaatjes en fotos en weet ik veel wat) dus ik hoop niet dat ik een enorme D krijg, want ik wil heel graag gewoon een mooie C.

Maargoed.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA happy happy happy!!!

OWJA

Ik zal smorgens geopereerd worden. Na mijn moeder. Mijn moeder gaat om half 10, en dan krijg ik een pilletje waardoor ik kalmeer (vorige keer bij een operatie ben ik compléet in paniek geraakt door de narcose, dat ik heb lopen gillen als een speenvarken om mijn moeder en in een behoorlijk heftige hyperaanval kwam, maarja mijn moeder kan mij dit keer niet komen helpen :') ) en dan zal ik rond 11 uur onder het mes gaan. Mijn vader brengt en haalt ons, en mijn beste vriendin zal bij ons blijven. :D

Dus,

over precies 3 weken rond deze tijd,, HEB IK MIJN BORSTEN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verhaal!! Kan nu al niet wachten om je operatieverslag te lezen tegen die tijd,haha!

En wat is het toch geweldig om samen met je moeder dit te toen, erg bijzonder. Samen herstellen, perfect gewoon.

Zo, dus nu je helemaal uit het aantal cc en vorm bent kan nu het echte aftellen gaan beginnen! Word je ongeduldig van he?!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

wat een stress hebben jullie gehad op de heenreis. Paps dacht zeker dat jullie de toeristische route wilden nemen :45:

Maar je hebt dus een fijne pas-sessie gehad.

En wat heb je toch een schat van een moeder die dan jou helpt met de centjes.. :54:

Moest ook wel ff lachen om dat verhaaltje van jou over het gillen om je moeder. Nou meid, gil maar, mams kan je toch niet horen dan, die ligt dan nog bij te komen :154:

Nog een paar weekjes en dan is het al boobie-tijd voor jullie allebei!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Esteeeeeeeeeeee

:45: Jouw vader heeft zeker een flinke uitbrander gehad toen jullie terug waren :45: Man man, wat een stress!

Maar gelukkig, je bent eruit! Het gaat vast en zeker heel mooi worden met dat aantal cc!!

Nog drie weekjes, wat spannend!! En fijn dat je na je moeder mag, dan is je moeder weer bij als jij bijkomt uit de narcose! Kan ze er toch een beetje voor je zijn :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff...

Ik krijg beetje,, twijfels ofzo?

Nachtmerries meer.

Straks zijn ze te groot, of vind ik ze alsnog te klein. Hoe kut zou dat zijn.

En ik ben bang dat het alsnog uitlekt wat ik ga doen. Op het werk zei een vriendin van mij (collega die ondertussen een vriendin is geworden) ''Ga je een borstvergroting doen ofzo''. Nou.. ik werd knalrood en probeerde het weg te lachen met ; ja hahaaa als jij betaalt?

ondertussen dacht ik; shitshitshit.

Volgend zomer komt het toch wel uit, ik bedoel... ik heb nu niks en opeens heb ik dan in een jaar tijd borsten gekregen? Dat gelooft natuurlijk niemand, dus dan zijn de conclusies snel genomen. Soms denk ik echt; waarom zeg ik het niet gewoon, geen geheim gedoe meer.

Maarja, tien seconden later denk ik dan van; neeee al die vooroordelen, gezeur, geroddel etc.

Sorry ik zeur.. Ik weet soms gewoon even niet hoe ik mijn gedachten op een rijtje moet krijgen.

Ik ben zoooo blij dat ik iets kalmerends krijg voor de narcose en operatie. Ga ik daar in elk geval rustig in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me trouwens afvroeg...

Op 9 van de 10 foto's van dames hier, zien de tepels er vaak anders uit NÁ de operatie.

Hoe komt dit? Vaak lijken ze wat groter ofzo?

Ik vroeg me af wat ik kan verwachten, omdat ik dus blijkbaar ingetrokken tepels heb... :')

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi estee,

Die twijfels en nachtmerries heeft bijna iedereen wel last van lees ik hier. Is heel normaal en logisch ook. Het is een grote stap. Dus...best eng.

Maaaarrr....iedereen is zooooo blij naderhand dat ze t hebben gedaan en dolgelukkig dus dat ga jij ook zijn!

En wat betreft je omgeving, Tsja lastig. Kan wel heel makkelijk tegen je zeggen dat je er schijt aan moet hebben wat mensen denken en vinden maar dat is natuurlijk niet zo makkelijk (heb het zelf namelijk ook bij bepaalde mensen hoor!)

Ik kan alleen maar zeggen; het is jouw lijf, jouw leven en je moet het voor jezelf doen! Je gaat je er waarschijnlijklijk zo veel beter door voelen!

Die tepels zou ik echt niet weten? Heb er eerlijk gezegd ook nooit op gelet bij de foto's.

Misschien dat er meiden zijn die de bv al gehad hebben het weten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Estee,

jaja..de datum komt dichtbij, en dan begint het...Heel herkenbaar. Dit heeft bijna iedereen hier wel gehad!

En over de tepels dat die veranderen na een bv, dat is zoals Stones ook al schreef, mij ook niet opgevallen.... :163:

Hoe gaat het trouwens met moeders...krijgt die ook al zenuwen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.