Ga naar inhoud

Estee : 25 oktober 2012 : Dr.Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zat in de auto en bedacht me oh help ik heb estee geen succes gewenst....

Kon vanwege een informatieavond ook pas net thuis, hijg hijg, snel kijken... Maar nog geen verslag... Meid, als het goed is heb jij je boobies dus van harte proficiat!

Beterschap ook voor mamsie!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Estee,

tis zover, ik hoop dat het goed is gegaan en dat je een lekker ontspannen herstel hebt. Schrijf je een verslagje zodat we met je mee kunnen leven? heeft mij enorm goed gedaan....en vanaf vandaag worden ze mooier, beter, echter ......een heerlijk gevoel om boobs te hebben.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden. Kort verslagje even eerst. Misschien vamavond lanfere..

Narcose ging dit keer goed. Tot ik een koekje mocht eten. Vanaf toen de kliniek, mezelf en de auto eronder gekotst. Vanacht een kut acht gehad.. Dus nu nof even aan het rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames,

Nou even verslagje....

aangekomen in de kliniek was ik stront zenuwachtig. Mam ging eerst, en toen die klaar was mocht ik dr nog even zien, en toen gingen we gelijk aan de slag met mij. Ik was vét gespannen.. ze prikte het infuus tot drie keer toe mis.. maar daarna ging het vlotjes.

Toen ik wakker werd voelde ik me vet relaxt..

pas een uurtje daarna begon de hel. Mijn vriendin kwam binnen dat ze weg moest van de mensen in de kliniek, omdat ze alles onder had gekotst. :') waarom, snappen we nog steeds niet, maar niet veel later begon ik ook. En ik kon niet meer stoppen.

De kliniek zat er onder, ik zat er onder, en later mijn vaders auto ook...

Behoorlijk kut allemaal. Er is uiteindelijk 320 cc ingegaan. Dat is dan wel weer mooi.

De eerste nacht was echt té kut. Heb enorm veel pijn, het is net alsof de pijnstillers niet werken terwijl ik ze keurig op de tijden inneem.

vanmorgen ben ik nog bijna flauw gevallen.. Dus het gaat nog niet zo soepeltjes hier.

EN TOT OVERMAAT VAN RAMP.

stond kippenboer hier vannacht op de deur te bonken. We hebben niet open gedaan uiteraard, maar vanmorgen kreeg ik een smsje; ik kom zo even langs!

dus heb ik terug gestuurd nee!

Dat het echt niet uitkwam als ie nu kwam haha. En toen vroeg ie of ik iemand anders bij mij had vanacht hahahaha.. dus hij was jaloers, maargoed dat was niet zo. dus heb hem nu op zijn flikker gegeven dat hij niet moet verwachten dat als hij hier dik drie week niet komt, ik gelijk klaar sta als hij wel een keertje kan.

Nou tot zo ver mijn verslagje. Ik lees op mijn mobieltje jullie reactie, maar daarop ik reageren heel lastig.. dus sorry voor de trage reacties!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje estee...maar gelukkig blijft nu wel alles binnen neem ik aan? Anders zetpillen nemen van de pijnstillers? Is het misschien ook niet dat zetpillen sowieso beter of sneller worden opgenomen? (uhm, BB doc...zeg ik nu iets raars??) en anders een pb naar BB met jenmedicijnen en die maakt een schema voor je.

Nou, wat betreft die kippenboer! Hoe krijgt hij het toch voor elkaar om NET DIE nacht uit te kiezen om langs te komen!!

Nou, ik zeg...prima...weet hij weer even waar die staat!

Heel veel succes nog met je herstel meid, hoop dat de pijn snel minder wordt voor je!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig van al dat overgeven!

ik hoop dat het mij niet overkomt want heb echt schrik van overgeven,

dan stop ik niet meer :) het is te hopen dat de pijnstillers rap beginnen gaan te werken!

dat je toch een beetje slaaprust heb... rust ma goed dan komt het allemaal wel in orde :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Estee!

Wat naar dat je zo ziek bent geworden. :( Ik hoop dat het nu al beter gaat? :116:

En je medicatie innemen is natuurlijk ook lastig als het niet binnen blijft. Dan gaat het ook niet werken.

Zetpillen zijn dan een goede oplossing. (wel 1000mg)

Enne 320cc! Super :35:

Alles wat nu K*T voelt gaat over en dan blijven alleen beauty's van tieten over.

Sterkte en goed herstel meid!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Estee,

jeetje, heftig geweest allemaal.

Maar denk maar dat het vanaf nu alleen maar beter gaat worden... ;)

en dan die kippenboer,,,wat een oen!!

Nou, ik hoop dat je je al beter voelt meisie!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid toch!!! Wat ontzettend rot van die misselijkheid!!!

Zeg ff dat er iemand naar de apotheek moet voor primperan zetpillen of iets anders tegen het overgeven!! Als je steeds moet overgeven, houd je dus ook je pijnstillers niet binnen, en heb je niks aan het schema!

neem ook meteen de paracetamol in zetpilvorm!!!

Tramadol tegen de extra pijn is geen optie, omdat dat misselijkheid veroorzaakt.... Dat de kliniek je zo naar huis gestuurd heef???? Sjeesus......

Even wat anders... Kippenboer weet wel te timen he... pfffff

Dit is ook wel echt kut, om het zo maar te zeggen haha......

Hoop dat het morgen gauw beter met je gaat!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar zeg allemaal!

Ook raar dat je zo naar huis bent gestuurd..

Met mij was er niets aan de hand en ik moest juist heel erg lang blijven wachten...

ik hoop dat het vandaag al een stuk beter met je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.