Ga naar inhoud

Sann : 28 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nee, ik had te veel pijn om er ook maar zin in te hebben om te gaan kijken. Dat was de reden. Geen aanrakingen of wat dan ook in de buurt van dat gebied ;) Maarr vanmiddag voor het eerst weer gedoucht en gekeken! Mooi hoor! Wennen! Sjongejonge. Ben heel veel moe nog. Ook door al die pijnstillers. En toen die sportbh weer aanging na het douchen en de bezichtiging deed wel pijn..

Een vriendin komt zo dus ik ga evennaar de bank!

Liefs

Agos, heb wel met je te doen hoor. Lijkt me heel naar zoveel napijn. Is dat wel normaal trouwens? Hoor zoveel verschillende verhalen over pijn na een bv.... Krijg er wel een beetje de kriebels van, terwijl ik een redelijk hoge pijngrens heb volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals gefeliciteerd!!! Doe rustig aan, pijn gaat echt wel over! Vraag anders om tramadol, werkt als een tierelier. Sterkte en hopelijk een keertje foto's online? ;-)

groetjes!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helloo Ladies,

Ja ik denk dat ik pijn heb omdat ze dual plane, gedeeltelijk onder de spier zijn geplaatst. Daarbij komt dat ik waarschijnlijk zeer sterke (strakke..) spieren heb waardoor ik misschien nu wat meer pijn heb dan 'n ander in dezelfde situatie. Dr. Zaal vertelde dat ik onwijs sterke spieren heb. Ik sportte 2 keer in de week met gewichtjes. Denk dat het daardoor komt.

Ik heb nog steeds veel pijn. Vooral mn rechterborst :S. Links heb ik nu niet veel last van. Rechts allemaal steken onderin mn borst. Mn linkerborst was gister aan het borrelen haha, had er wel eens over gelzen hier in het forum.

Ik kan nog steeds niet erg veel, mn boobies gister voor het eerst eens goed bekeken, maar ik krijg mn kleren niet eens zelf uit, laat staan die sportbh, dus kan ze niet weer bekijken totdat ik daar iemand voor vraag :P. Ik moet ook zeggen dat ik mij nu al verheug op de dag dati k een normale bh aan kan met 'n shirtje. Dan heb ik 'r een wat 'normaler' beeld bij. Ik ben nu ook zo suf door de pijnstillers dat ik 'r echt geen puf voor heb om wat dan ook te doen. Ik heb als bijwerking dat ik hoofdpijn krijg van de pijnstillers. Dat werd me vandaag wel duidelijk, na het slikken van die dingen kreeg ik ook hoofdpijn (ook rechts trouwens ;P, pijn zit rechts bij mij).

Dus al met al, wacht ik gewoon tot de pijn minder word. Ik mn mooie boobies eens goed kan bekijken. Wil graag foto's maken, maar ja pas als ik me er goed genoeg voor voel natuurlijk. En dat is nu nog niet echt het geval.

Gister trouwens wel even mn omtrek gemeten. Haha, was toch wel nieuwsgierig, cup C zoals het nu lijkt. Ik wilde even op 'papíer' zien wat het zou worden :P.

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bloempje; dan kan je zeker je lol op. Ik zelf doe ook 5x in de week fitness. pump, attack, spinning en losse krachtoefeningen. Ik heb er ook heel bewust voor gekozen vóór de spier te plaatsen. Mijn spieren zijn behoorlijk ontwikkeld door het sporten en ook mijn borstspieren. Als ik ze aanspan komen ze ook omhoog... :huh: Als ik ze achter de spier had gedaan moet je het volgende voorstellen; je staat in de supermarkt en tilt je zware bodschappentassen op, de spier drukt dan de prothese plat waardoor je rare deuken krijgt aan de bovenkant. Ik heb niet veel vetweefsel op mijn borst, maar precies genoeg om toch de prothese te verbergen, nou ik ben heel blij met het resultaat en vind niet dat ik randen zie van de prothese...

Als ik nu mijn borstspieren aanspan worden mijn borsten zelfs nóg iet groter ! :33: hihi.

@ Sann; neem echt je rust als je last hebt, pijn heeft een belangrijke functie voor je lichaam. En tramadol?? zou het niet doen, is een opiaat...

RUST RUST RUST !! het komt echt goed !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ongelovelijk dat je nog niet gekeken hebt.... Ik zou me niet kunnen bedwingen hoor. Hier heb je toch al die tijd naar uitgekeken? Of ben je bang dat het tegenvalt?

hahah Nou geloof me.. Je hebt de eerste dagen zo'n pijn.. loopt krom omdat het te strak zit.. het enigste wat je wilt is rustig liggend/zitten dat je geen pijn voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay sann,

Ik heb ze ook dual plane laten zetten.. en wat jij allemaal beschrijft.. dat had ik ook.

Niet mezelf uit kunnen kleden .. kan ik eigenlijk nog nog steeds niet!!..Jurken over me hoofd moet ik toch nog een beetje hulp bij hebben :lol: .

Ik kreeg ook mijn bh zelf niet uit.. dus laat staan de rest zelf kunnen doen.. uit bed komen heeft bij mij 2 weken geduurd voor dat ik het zelf kon.

En dat je nog niet echt behoefte hebt om ze te bekijken had ik ook .. De 3e dag waren ze bij mij zelf helemaal scheef getrokken door de zwelling.. dus een echte oordeel kan je er toch niet over geven.

liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Ladies!

Even weer een update. Het gaat nu eindelijk beter. Voel me prima op wat steekjes en pijntjes na, maar gaat goed. Hehe... werd ook wel eens tijd hoor. Gister had ik wel even 'n mentalbreakdown :( veel emoties die eruit kwamen. Ben nu al gewend aan mn borsten eigenlijk, wil graag een mooie beugelbh aan! Gister even een bh van mn mams gepast (die overigens te klein was) en daar werd ik wel gelukkig van. Dat staat veel mooier dan zo'n domme sportbh :S. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze niet eens zo groot vond en achteraf best wel die 330 cc had gewild. Dus ik voelde me gister echt 'n stomkop (omdat er ook overal wordt gezegd: als je moet kiezen tussen twee maten, neem dan de grootste. Maar ik wist het gewoon echt niet, wilde zo natuurlijk mogelijk en dat is vaak wat kleiner en heb het aan de pc overgelaten). Maarja das achteraf gelul. En het is uiteindelijk maar 35 cc verschil. Toch stom dat dat steeds in mn hoofd zat.

Maar mn borsten zijn mooi van vorm en ik wilde ook 'n C cup wat zeker wel gelukt is :D Ik zal eens foto's maken, maar dat domme fototoestel van ons laat het soms afweten! Ik heb alleen nog voor-foto's.

Ik heb even een vraagje he, hebben jullie je cupmaat wel eens met 'n meetlintje opgemeten? En wat daar dan uitkomt, klopt dat 'n beetje met de bh's die je draagt?

http://els.vandengoor.com/cena/

http://www.livera.nl/?maatwijzer

Ik heb nu onderomtrek +/- 77 (wat 75) word. En ik heb de bovenomtrek gemeten terwijl ik mn sportbh nog aan had dus misschien zijn ze wat geplet (krijg 'm niet alleen aan en uit en ben nu alleen thuis... what to do on a lonely saturdayafternoon.. ;)) en dat was ongeveer 95. Is een C cup volgens de tabel en livera.

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sann...

Nou wat jij gisteren had heb ik vandaag.. zit er ff helemaal doorheen puff..

Maar goed we weten waarvoor we het doen!

Ben blij dat jij je eindelijk wat beter voelt!

En je bent snel gewend he aan je nieuwe boobs.. en geloof me 35 cc is echt geen mega verschil hoor!

O, en nog een tip ik ging gisteren ook proberen mij maat op te meten, maar op de ene site had ik 80 C ( maar dat had ik hiervoor ook heel vreemd ) en die andere gaf weer een E cup aan zo vaag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sanne,

Heb je foto's bewonderd en het resultaat is erg mooi zeg!

Ik begin ook wel wat te twijfelen over de grootte die ik zal nemen: 255/270 of 295/305. Bij sommige dames vind ik 300cc echt heel groot lijken en bij anderen lijkt het weer wel mooi natuurlijk.(van mij hoeven ze niet heel groot).

Ik neig zelf elke keer wat naar 255/270, maar begin wel wat te twijfelen. Gelukkig heb ik nog even bedenktijd welk aantal CC mijn voorkeur word.

Dat met die bh-maattabellen is sowieso wel vaag.Blijken mijn zussen volgens deze tabellen ook theoretisch gezien een a cup te hebben, terwijl ze echt een andere(grotere) BH maat dragen/passen. Ik kom volgens deze tabel nu op een 70AAA uit. Terwijl ik 75 A draag(de cup zit wel wat ruim bij de voorgevormde bh's ).

Gelukkig dat het vandaag al wat beter gaat nu je gisteren een mentalbreakedown had. Hoe gaat het slapen enz nu, ook al wat beter?

Liefs Fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Sanne

Nog gefeliciteerd met je nieuwe boobies

ze zijn echt prachtig, staan je goed!!

veel beterschap in je herstel periode.

veel liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danku danku! Wat lief van jullie.

Ik ben er zelf nu ook al heel blij mee :D. Mn mams heeft om mij gerust te stellen 'n bh maat 75C gekocht en die past! Een hele mooie, maak ik nog wel wat foto's van morgen ofzo. Hij's eerder te klein dan te groot dus dat betekent 'n volle C. Ik heb er even mee geshowd met 'n shirtje en mn pa vindt dat het niet groter had gemoeten, dan werd 't bij mij onnatuurlijk zei ie, heeft de dokter goed gedaan. Ik had ook bijna (op die 35cc na :P) niet groter 'mogen' hebben voor een natuurlijke look (volgens dr. Zaal).

Ach en als ik eens echt wil pronken, dan koop ik toch 'n push bh.. lijkt 't nog wat groter :P dan vallen ze 'r straks bijna uit! hahah

Tis misschien eerder dat ik nog in mn hoofd heb dat ik nog kleine borsten heb waar amper 'n bh of bikini omheen past. Ik moest het gewoon eerst zien in 'n bh en dan geloven dat ik echt twee cupmaten omhoog ben gegaan. Lastig meisje.... ;) Nu nog 'n bikini passen en dan zien ! :P

@ Fjo, ja ik slaap nu goed. Maar ik heb (op de eerste nacht na) altijd wel goed geslapen. Ik merk wel dat ik nu, nu ik minder pijn heb, wil draaien enzo... maar dat doe ik natuurlijk niet. En die twijfel over die aantal cc... sjaa, voor hetzelfde geld had ik het misschien (te) groot gevonden als ze 'r wel 35cc bij hadden gedaan. Geld ook voor jou denk k, je kunt niet alles van te voren weten, hopelijk wel goed genoeg inschatten. Voor ieder is het natuurlijk ook afhankelijk van je bouw enzo en je wens. Op je gevoel afgaan levert denk ik het beste op, gevoelsmatige keuzes.

Nou ik ga KipMadras eten!

Spreek jullie

Dikke kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foto's gezien... en ze zijn echt prachtig.

Ik vind deze cup juist mooi bij je staan. Als je naakt voor de spiegel staat moet het niet te groot lijken.. straks heb je ook nog een bh aan.. en dan lijken ze nog groter.

Als je voor de grotere had gekozen werden ze ook weer breder he!!.. vergeet dat niet.

Ik twijfelde ook over mijn grootte.. maar ben nu ontzettend blij,

Liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sann,

Wat een prachtig resultaat joh! Eigenlijk vond ik je borsten ook al heel mooi voor je bv, maar ik snap dat je nu nog veel blijer bent. Je ziet er supersexy uit hoor! Ben benieuwd of ik ook tot een C-cup kan gaan. A.s. maandag heb ik mijn gesprek met dr. Zaal. Als ze zo mooi worden als bij jou dan denk ik dat ik voortaan naar het naaktstrand ga ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien er geweldig uit. het is ook heel erg wennen om ineens borsten te hebben. Mijne waren ooit wel zo groot als nu en ook ik moest er echt weer even aan wennen. Nu horen ze gewoon bij me. En zo'n sportbh maakt het niet echt mooier, wacht maar tot ie uit mag. Een mooie voorgevormde beugelbh doet wonderen. Mijn borsten in hetzelfde shirtje maar met een sportbh of beugelbh is een wereld van verschil!

En vergis je niet hè ze moeten echt nog wat zakken hoor. Het kan zomaar zijn dat ze straks zelfs wat groter lijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sann

ik heb je ook even bewonderd, super dat je de foto's al zo snel hebt geplaatst, dan weet ik waar je het over hebt. Ik vind je borsten nu al, zo vroeg na de bv, heel erg mooi van vorm, dus.... dat gaat wat worden meid! Kan me in jouw geval ook wel voorstellen dat je ergens die grotere maat in je achterhoofd hebt, inderdaad, maar 35 cc, maar toch... het zou zeker nog gekund hebben, maar ik denk dat dat altijd makkelijker is gezegd achteraf. Die cc's is toch eigenlijk een soort van gokken, je moet uitgaan van het advies van de pc, maar je hebt ook je eigen bedenkingen en afwegingen.

kun je niet linkje maken naar je fotoalbum in je handtekening? en dan vervolgens je wachtwoord via pb's versturen? tis maar een tip, waar ik me persoonlijk prettiger bij zou voelen.

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi!!

Nou het gaat prima nu met me. Hoop dat ik dinsdag gewoon weer colleges kan volgen... Morgenvroeg heb ik een controle bij de velthuiskliniek, weer even 'n tochtje heen en weer!!

@ Kaat, thanks voor je reactie! En ook eerlijk van je over die 35cc ;). Ben er gelukkig al 'overheen.' Had vrijdag even een jankdagje, alle emoties kwamen 'r uit, ook daarover. Maar das nu klaar en heb nu zin om mooie bh's te gaan kopen. En ik zal inderdaad die ww in mn berichtje hier boven nu verwijderen hoor. Had 't al bedacht dat ik 't via pb wilde. Maar even kort 'gewoon' op het forum omdat ik veel ladies sprak enzo, en om nu zoveel pb'tjes te gaan sturen.. (gemakzucht).

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.