Ga naar inhoud

Sann : 28 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey wat goed joh! Nu al naar school!!

Wel heel snel, maar als je je goed voelt moet je het lekker doen.. begin het ook wel een beetje zat te worden thuis.. puff de muren komen op een gegeven moment op je af! hhahahaha!

Is alles goed gegaan vandaag?

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat goed joh! Nu al naar school!!

Wel heel snel, maar als je je goed voelt moet je het lekker doen.. begin het ook wel een beetje zat te worden thuis.. puff de muren komen op een gegeven moment op je af! hhahahaha!

Is alles goed gegaan vandaag?

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sann,

Thanks voor je ww, ze zijn nu al heel mooi seg! Mooie vorm.

Onze "voor" borsten trokken wel wat opeen he?

En die "jankdagen".. daar had ik in het begin ook wel eens last van. Al die opgekropte spanning moest eruit!

Verveel je je nog niet? ;)

Grtjs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoOi ladies!!

Gister heb ik een controle gehad. Nou dat was de moeite niet waard om kleine 4 uur te reizen... maar oké... Het enige wat de verpleegkundige heeft gedaan is even kijken of het allemaal goed was, dat was het. Sjongejonge dacht ik, that's it..? Ik dacht dat ze met de tape oid iets gingen doen. Volgende week knoopjes van de hechtingen knippen..

Rechts was nog wat meer opgezwollen dan links. Kan ik ook begrijpen want van rechts heb ik wel 2 dagen stevig meer last gehad. Ik mag nu ook alweer op mn zij liggen slapen :) snel he!! Dus dat is wel chill, alleen het doet nog pijn, dus het kan nog niet echt :P.

Mocht ook alweer fietsen en de sportbh mocht ook even uit voor wassen enzo. Ook wel logisch eigenlijk.

Vandaag wilde ik weer naar college gaan... maar ik had 'r toch nog geen puf genoeg voor. Zou dan vanaf mn ouders gaan en de hele dag wegblijven. Ben blij dat ik 't niet gedaan heb.

Trouwens, ik vroeg me nog af, de sportbh hoef ik na 4 weken niet meer dag en nacht te dragen, staat in de papieren die ik toen heb meegekregen. 4? ik lees overal 6. Wie weet daar wat meer van.

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, ik vroeg me nog af, de sportbh hoef ik na 4 weken niet meer dag en nacht te dragen, staat in de papieren die ik toen heb meegekregen. 4? ik lees overal 6. Wie weet daar wat meer van.

Na 4 weken mag je hem 's nachts af doen en na 6 weken hoef je hem niet perse ook meer overdag te dragen. Aankijken wat je zelf prettig vindt. Als het nodig dan langer natuurlijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo'n controle gaat idd heel snel voorbij. 4 uur reizen is wel heeel erg lang zeg!

Ik moest mijn bh 6 weken aan.. maar je moet gewoon doen wat jouw pc zegt. Ik vond 6 weken reuze meevallen, dus als je overal 6 leest en je pc zegt 4, zou je misschien zelf nog kunnen kiezen om het 2 weekjes langer vol te houden (?)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sann,

heb net je foto's gezien ziet er erg mooi uit. De before and after pictures met het grijse truitje

geven echt heel goed aan wat het resultaat is geworden.

Alleen vraag ik me af als ze bij je contole niks over je hechtingen hebben gezegt

die hebben namelijk wat bloed waren die wel goed.

Groetjes abbje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de foto met de bh schrijf je trouwens dat je een 80C aan hebt maar jij hebt toch geen 80 omvang? Je bent net zo smal als ik denk ik! Ik heb 70 omvang. Heb je dat opgemeten dat het 80 is?

Heb je een 75D ook wel eens geprobeert?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sann,

Wat was je snel van plan om weer colleges te gaan volgen.

Jammer dat je geen puf had om te gaan,maar geeft ook wel aan dat je dus je rust nog nodig hebt.

Hoe zijn de reactie's tot nu toe van je omgeving?Heb je er al iets van gemerkt dat het anderen opvalt?

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Allemaal! :)

@ Abbje, bij de hechtingen zitten inderdaad wat bloed. Maar is niks over gezegd, heb ik verder ook geen last van. Is wel oud bloed. Denk van de eerste dag oid. Aanstaande maandag worden de hechtingen eruit gehaald.

@ Merel: Thanks! Nou die sportbh had ik eerst gekocht in 75C, maar die zat zóoo strak onder mn borsten dat ik toen 'n 80C heb gekocht (nog gemaild met iemand van de kliniek). Die sportbh valt volgens mij kleiner dan een gewone bh. Maar van mezelf heb ik altijd 75 in omtrek (ongeveer 77 cm is mn omtrek, dat wordt dan 75 in bh's en borstomtrek is nu ongeveer 94/95). Denk niet dat ik 75D heb, misschien met 'n push up ofzo, dan zit 'r al 'n mini vullinkje in. Hoop niet dat ze kleiner worden dan dit. Denk dat de zwelling al wel weg is (hoop ik, het voelt ook helemaal niet meer dikkig aan ofzo, nog wel gevoelig, maardas logisch). Hoe snel verdwijnt die zwelling eigenlijk? Verschilt zker per persoon.

@ Fjo, jaa ben gister weer begonnen met het typen van verslagen, artikels enzoo.. elke dag paar uurtjes dan maar. En niemand heeft 'rnog wat van gemerkt, want ik zie ook niemand ;) haha. Zit bij mn ouders en ik woon op kamers in Groningen. Komende week zal ik my friends weer meer zien. Er zijn 2 vriendinnen langs gweest, maar die wisten natuurlijk dat ik 't ging doen. Maarru je ziet het helemaal niet in 'n vestje, wat ik nu toch wel de hele tijd aan heb. Het wordt ook al wel kouderr dus dikkere kleren aan. Nee dan valt hetniet op, helemaal met die sportbh niet (wat een oncharmant ding, hij zit ook niet zo lekker).

Liefsssss allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weetje wat ik mij trouwns nog bedacht, ik altijd denken dat ik cup A had. En dat kocht ik altijd. Maarru nu ik die tabel met die maten, omtrek blabla heb gezien... no way dat er 10-12 cm verschil tussen mn onderomtrek en borstomtrek heb gehad. Dat is nodig voor 'n AA. Ik heb heel vroeger wel eens opgemeten en toen was ik zo bedroefd dat ik dat meetlint weg heb gegooid en er nooit weer naar gekeken heb. Het was minder verschil dan 10.. in mn hoofd heb ik 5 ofzo.

In elk geval, daarmee wil ik even zeggen, dat de ene A de andere niet is. Dat ik dan van misschien wel minder nog dan AA-->C. meer dan 3 cuppen vooruit. Het is wat, die maten. En op die manier kan iemand met al wel een echte A cup meer 'omhoog' met een aantal cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa hoop dat het C blijft. En dat de zwelling over is. Kep namelijk niet het idee dat ze nog gezwollen zijn. Kan dat wel na zo kort al? Ze staan niet meer strak en bol zeg maar, nog wel wat hardachtig, maar kan me voorstellen dat dat nog wel even duurt.

En ja, ik heb er echt goed over nagedacht en ik had nog niet eens AA. Niet volgens de maattabel. Ik kocht altijd 75A met zo'n pushup vullinkje (je wil toch dat het wat lijkt) en als ik dan voorover bukte dan gaapte mn bh en kon je zo mn tepel zien. Daar moest ik altijd om denken ;).

Ik kan nu, 10 dagen po, alles weer. Voel de hechtingen nog wat steken af en toe, maar niet erg. Heb helemaal geen pijn weer. Armen kunnen weer omhoog. Ik heb vorige week eventjes dat borrelende gevoel gehad, maar alleen bij mn linkerboob en éénmalig. Ik voel de prothesen ook niet zitten, zoals je wel eens leest. Dus op die manier voel ik mij nog wel eens het meisje met héle kleine borsten. Dat is dan wel jammer :P. Nee hoor, grapje. Ze zien er goed en al wel natuurlijk uit. Baal alleen wel van die 35 cc... Kan er niks aan doen en schaam me 'r ook wel voor (niet zo zeiken denk ik dan, het is amper verschil en je hebt nu grotere borsten, je kan in cup C, dik 3 cuppen omhoog in mijn geval!). Ik begrijp wel dat het niet veel meer had kunnen zijn omdat je het dan te erg had gezien met mijn postuur en het weinige wat ik van mezelf had. En dat wilde ik niet, mn voorkeur ging meer uit naar een natuurlijk look.

Na 4 weken gaat bij mij die sportbh uit, want ik vind 't 'n lelijk onding. Voor sporten ok... maar verder .. NO Way. Want ik heb al 1 voorgevormde beugelbh en die zit mooihoooooi :D. Wil ook nog even mn bikini passen, kijken hoe die nu staat :). Maar die heb ik hier niet.

Kiss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sannn,

Wat goed om te horen dat het alweer zo goed met je gaat!

Wel jammer dat je toch een beetje spijt hebt van de cup maat, maar ze zien der zo mooi uit!

Ik heb ook een aantal dagen gehad dat ik er een beetje van baalde..

Ik ging via een site mijn BH maat opmeten en kwam op een 80 C uit... ennne die had ik ook voor mijn BV maar dan verslapt..

Ga nu maar afwachten en dan laat ik het wel even bij een lingeriewinkel opmeten.

Maar je hoeft je echt niet te schamen hoor, dat je je zo voelt, ik zou precies het zelfde hebben ;)

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sannn,

Wat goed om te horen dat het alweer zo goed met je gaat!

Wel jammer dat je toch een beetje spijt hebt van de cup maat, maar ze zien der zo mooi uit!

Ik heb ook een aantal dagen gehad dat ik er een beetje van baalde..

Ik ging via een site mijn BH maat opmeten en kwam op een 80 C uit... ennne die had ik ook voor mijn BV maar dan verslapt..

Ga nu maar afwachten en dan laat ik het wel even bij een lingeriewinkel opmeten.

Maar je hoeft je echt niet te schamen hoor, dat je je zo voelt, ik zou precies het zelfde hebben ;)

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sann, had je eerst je foto's erop staan zonder ww? Ik dacht dat ik ze gezien had, maar ik heb nergens een pb van je met je ww... Zou ik die anders nog mogen? Begrijp wel als je het niet wilt hoor, maar omdat ik ook bij dr. Zaal ben geweest kijk ik natuurlijk graag naar haar 'werk'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojaa is prima hoor :) ik stuur even pb'tje. Iedereen mag mn ww wel krijgen, maar zo open en bloot op internet vind ik wel wat té. Misschien zet ik 'm nog wel in mn profiel, dan kunnen de gasten het niet bekijken maar de leden wel. Achjaa :D Je krijgt een berichtjee! Dr. Zaal levert verzorgd werk af vind ik, vooral als je op zoek bent naar de natuurlijke look zoals wel vaker is gezegd haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.